Die docu vind ik erg vreselijk… Lekker in het extreme getrokken: alsof dat een reeel beeld geeft van langvoeden? De meeste vrouwen die langvoeden zijn heel normaal hoor. Ik heb gewoon een leuke bh aan elke dag (ik ken dat flap-op-huid-gevoel Fai…) en als ik geen zin of tijd heb dan zeg ik “nee, hier heb je een beker roosvicee”(water/thee/icethee/whatever)
Mijn oudste aan de borst is trouwens 3,5 maar lang voor zijn leeftijd. Qua lengte doet hij niet onder voor sommige kleuters uit groep 2. Kan me voorstellen, dat je misschien even vreemd staat te kijken als je hem bij mij op schoot ziet liggen om te drinken (nou ja, op schoot liggen… Zijn billen liggen nog op schoot en die lange benen liggen ergens verderop op de bank…hihi) Om mensen niet de stuipen op het lijf te jagen, voed ik hem alleen maar thuis en/of bij familie/vrienden 8)
is er ook een herhaling ?
@faizaa wrote:
whoehahahahha Bren… en nee klopt… ik lieg ECHT niet… hoe kleiner hoe beter! :inlove:
Valt next to nothing daar ook onder Fai? Want dan zit ik ook goed :mrgreen: .
Oh dat gevoel van huid tegen huid....en dan zomers ook nog eens daar zweten en dan de druppeltjes zo naar beneden voelen glibberen....brrrrrr....ik herinner het me pcies....Of bij het rennen geen goede BH aan en dan van links naar rechts gezwenkt worden door die enorme gewichten......blij dat ik daar nu geen last meer van heb :D :mrgreen:
@Karin1981 wrote:
is er ook een herhaling ?
ik kan em niet vinden op rtl gemist… dus ws niet. Of iemand anders moet wel weten waar die wel te zien is…
Ik heb hem 40 minuten gekeken ongeveer.
Stoorde me vooral aan die man, toen een aantal dames met zijn allen op een bankje gingen voeden ‘Zo sterk als een os, door flesmelk’, wijzend op zijn zoontje.
Tot op de dag van vandaag begrijp ik niet wat nu het probleem is van in het openbaar voeden, en dar er zelfs verbodbordjes bestaan.
Kan me daar heel boos over maken.
Was het nu trouwens gelukt van die vrouw om haar geadopteerde dochter te voeden?
Het enige waar ik me over verbaasd heb was die vrouw met 2 die 2 dochters van 7 en 8.
Die grieten kropen gewoon onder haar shirt, hebben ook ooit van oma gedronken toen mama bezig was met een bevalling, en haar man had ook weleens gedronken.
Dat vond ik wel een beetje… weird… :?
@poeizie wrote:
@Bren1970 wrote:Weet niet of het hier al gevraagd is… heb niet het hele topic doorgelezen, ben op mijn werk…
Maar vertelde die oma van dat meisje van 7 die nog bv kreeg, dat zij tijdens de bevalling van haar zusje de plek van die moeder wat betreft die bv nou even had overgenomen???
Dat was dezelfde vrouw die haar man idd soms even liet drinken…
ja zo had ik het ook meegekregen
bij dat meisje had ik overgens wel meer het gevoel dat het pure zuigbehoefte was
ze was er helemaal van ondersteboven nu ze geen melk meer uit haar moeders borsten kreeg
Ja, dat klopt! Om te voorkomen dat de verpleging met spenen en flessen aan zouden komen zetten…
@Flieniemama wrote:
@poeizie wrote:@Bren1970 wrote:Weet niet of het hier al gevraagd is… heb niet het hele topic doorgelezen, ben op mijn werk…
Maar vertelde die oma van dat meisje van 7 die nog bv kreeg, dat zij tijdens de bevalling van haar zusje de plek van die moeder wat betreft die bv nou even had overgenomen???
Dat was dezelfde vrouw die haar man idd soms even liet drinken…
ja zo had ik het ook meegekregen
bij dat meisje had ik overgens wel meer het gevoel dat het pure zuigbehoefte was
ze was er helemaal van ondersteboven nu ze geen melk meer uit haar moeders borsten kreeg
Ja, dat klopt! Om te voorkomen dat de verpleging met spenen en flessen aan zouden komen zetten…
alsof een kind van 8 met een speen een lekker gezicht is :mrgreen:
Anna Sofie is ook 7…
Doe maar niet :oops:
Lev drinkt ook al langer dan ik voor ogen had dus ik vind dat ik al lang voed 8) Maar ik begin hem nu vaker te weigeren, gevoelsmatig vind ik m te groot.
ahhhh flauwerd… laat dat kind toch lekker :mrgreen: :silenced:
vooropgesteld: ik ben helemaal pro- borstvoeding
Maar een kind van bijna 8 :shock: :shock: sorry hoor, dat vind ik persoonlijk echt heel raar, ook niet goed voor dat kind ben ik van mening. En dat die man ook weleens slokjes meedrinkt, getver!! ik moet er niet aan denken joh, een vent aan mn tiet!
De andere gevallen in dat programma waren niet zo heel extreem vond ik (hoewel ik 4 jaar wel ECHT een grens vind)
Maargoed… het is natuurlijk altijd leuk om naar extreme gevallen te kijken he :thumbup:
8 jaar vind ik wel lang hoor en ik word er naar van als ik ernaar kijk, waarom weet ik niet. Ik ben pro BV hoor en ik vind het prachtig als mensen vertellen dat hun kind van 4 jaar nog drinkt afentoe. Dat is een mega prestatie maar bij 8 jaar heb ik dat dus niet.
Het klinkt en ziet er zo “onnatuurlijk” uit.
Maar misschien komt dat omdat wij het hier niet gewend zijn…
@Linda_ wrote:
ik moet er niet aan denken joh, een vent aan mn tiet!
Nouja, dat is niet zo'n probleem.. :mrgreen: :angel:
Maar inderdaad, ik hoop toch dat hij andere bezigheden heeft, dan zijn honger te stillen..
Mijn man vind het ook echt heel smerig.
Als ik dan een fles gekolfde melk had, wilde hij die fles best vasthouden, zolang hij de melk maar niet hoefde aan te raken.
heeft iemand de link om het te kijken op het net?
@Anneke wrote:
@Linda_ wrote:ik moet er niet aan denken joh, een vent aan mn tiet!
Nouja, dat is niet zo'n probleem.. :mrgreen: :angel:
Maar inderdaad, ik hoop toch dat hij andere bezigheden heeft, dan zijn honger te stillen..
haha ja!
:angel:
@M@@ike wrote:
heeft iemand de link om het te kijken op het net?
Bij RTL gemist.nl?
@Linda_ wrote:
@M@@ike wrote:heeft iemand de link om het te kijken op het net?
Bij RTL gemist.nl?
nee daar kan ik het niet vinden
helaas zetten ze niet alle programma’s bij rtl gemist
zal wel met toestemming en geld te maken hebben
@Linda_ wrote:
ook niet goed voor dat kind ben ik van mening.
Hoezo is het niet goed volgens jou…
Dat het kind in kwestie een beetje euhm… de baas was over die tiet van mama vind ik ook :thumbdown: Maar hoe bedoel je het?

@faizaa wrote:
@Linda_ wrote:ook niet goed voor dat kind ben ik van mening.
Hoezo is het niet goed volgens jou…
Dat het kind in kwestie een beetje euhm… de baas was over die tiet van mama vind ik ook :thumbdown: Maar hoe bedoel je het?![]()
ja precies dat bedoel ik eigenlijk (toen ik dat zinnetje typte wilde ik een hele intelligente beredenatie erbij typen, maar die kwam er maar niet uit :lol: )
Voor de gezondheid van dat kind kan het natuurlijk helemaal geen kwaad, maar ik vind het absurt dat een kind van 8 een relatie heeft met de boobs van haar moeder, en zich maar half realiseerd, dat die dingen gewoon deel van haar moeder zelf zijn.
hahahahahhaa toen dacht je, laat maar… het komt er toch niet uit… :mrgreen:
maar nee ik snap het… en ik merkte dat ik het vervelend vond dat ze niet ‘nederig’ was… euhm… hoe leg ik t uit… het was zo vanzelfsprekend voor dat kind en ze deed zoooo irritant dat ik dacht: kind, wees es blij dat je al zolang hebt gekregen zeg!!