ja he! Ze leek helemaal geen waardering te hebben, die moeder staat echt in dienst van haar 8 jarig monster
een dreinend monster… :silenced:
mijn ‘kleine’ is ook weleens een monster en die zeurt ook soms om ‘tiet’ maar euhm… ik heb er soms geen zin in en dan krijgt ze gewoon niks… :snooty: :oops:
Ik word nu wel steeds nieuwsgieriger naar de uitzending
pro b.v maar dat meisje van 7 vond ik walgelijk om te zien
Me too… :naughty:
En toch… denk ik… jeetje… het is MAAR een tiet… die ook nog es BEDOELD is om je kind mee te voeden… kijk, ik krijg ook een pietsie de rillingen als ik het zie, dan denk ik, pfoe wat een joekel… vind niet ‘mooi’ uitzien…
Maar walgelijk… :think: wat euhm… overdreven… ik bedoel… kan wel andere dingen bedenken die walgelijk zijn, een mama die haar kind de borst geeft, hoe groot dat kind ook is, valt daar voor mij iig niet onder…
Ik vind walgelijk best een kwetsend woord eigenlijk… haar intentie is goed, naar het kind toe… en het IS ook goed, BV geven… kind is 7 ok… groot… maar het lijkt nu net, met dat woord, alsof je bijna sex heeft met haar kind… zo zou ik een pedofiel noemen nl, walgelijk… maar een moeder??? :think:
nou een 7 jarige aan de borst van haar moeder vind ik een pietsie te ver gaan hoor en dus walgelijk. Het is ongepast en hoort niet in MIJN ogen en dus vind ik het blehhhh
Waarom is het ongepast? Als die mama dat in haar eigen huis doet, is het dan nog steeds ongepast? Als wetenschappelijk gezien de speenleeftijd tussen de 2 en 7 jr ligt, is het dus heel natuurlijk… gek dan toch, dat iets wat puur natuur is, als walgelijk gezien wordt… :think: Ik vind dat zo’n gekke gedachte in het jaar 2009, waarin alles kan en mag… :think:
Een man mag vrouwenkleren aan, de hoertjes staan overal aan de ramen… homo’s kunnen trouwen, vrouwen dragen burka’s… in Amsterdam liep es een kerel met hoge hakken en string aan met netpanty’s OVERDAG op straat… NIEMAND keek op… dat is doodnormaal… (wat niet wilt zeggen dat ik op al die punten tegen ben he, :naughty: ) maar op het moment dat een vrouw de keus maakt om haar dochter lang te voeden… is het WALGELIJK… Dat snap ik niet van jou Jen… jij bent zo van het leven en laten leven… iedereen zijn ding, ik dacht niet dat jij zo snel geshockeerd was… :mrgreen:
hmmm you’ve got a good point fai. Vanuit die perspectieven heb je helemaal gelijk. Maar vanuit t kind perspectief…ja kwee nie hoor
misschien moet jij eens bij mij aan de tiet komen, of ik bij jou (de jouwe zien er beter uit) misschien bevalt het wel joh… :mrgreen:
maakt toch nie uit joh, dat we 30-ers zijn… :silenced:
maar mer he…die wil nog maar wat graag tegen mij aan liggen en mijn borsten als tut gebruiken, ik wil dat echt niet hebben hoor…ik vind dat heel ongepast als ik dat zou toelaten, ondanks dat t grietje het als geborgenheid doet en niets anders
Ik snap dat grietje wel hoor… zou ook wel jouw boobs als tut willen gebruiken…
Nee even serieus… ik snap je wel… ik zou het ook niet als zoethouder gaan gebruiken (alhoewel ik dat wel eens heb gedaan toen ze nog klein waren… in een winkel… zeuren zeuren… toen heb ik weleens gezegd, als je nou lief bent, krijg je van mama straks een hele mooie grote witte tiet… :oops: ) maar op die leeftijd (7jr), als je nog 1 a 2 voedingen geeft, zou ik het wel als ‘gezellig’ bestempelen maar vooral nog voor de voeding, als extra vitamientjes en niet als tut… Zou wat zijn zeg, schaf je de fopspeen af, en gaan ze als vervanging je tiet gebruiken… :mrgreen:
Ik heb dat nu zelfs met Nenna, dat drinkt ze en ik merk dan dat de melk op is, dan gaat er er vanaf hoor… niet gaat liggen zuigen om maar te zuigen… :naughty:
Laat Mer toch lekker liggen man :mrgreen: :inlove: Wilt ze er alleen tegenaan liggen, of eraan zuigen? Want als ze lekker tegen de blote borst wilt liggen, lekker toch… Ze is nog een klein dropje en kun je je voorstellen dat een mamaborst zo lekker zacht aanvoelt… Ik vond de borsten van mijn moeder ook heel speciaal, en ik lag er graag tegenaan, ondanks dat ik dus geen borstvoeding heb gehad… Dat was voor mij het ultieme mama-zijn… tegen de borst aanliggen… (gewoon al door de trui heen he) kan me nog heeel goed herinneren…
Hoi,
Ik heb het niet gezien, ik vindt het wel lang 7 jaar, maar eigenlijk is er niets verkeerds aan :think:
het wordt als "raar"gezien, maar waarom, omdat het hier in onze westerse wereld als vreemd wordt gezien omdat het dus niets iets is wat je dadelijks tegenkomt dat kinderen tot 7 of ouder gezoogd worden.
Ik zou het zelf niet doen, maar nee, daar frons ik mijn wenkbrouwen niet voor .
gr melanie
Ik zag zoiets ookal een keer bij Dr Phil.
Toen zag ik een moeder met 2 oudere kindjes en eentje was 7 en die lagen zo op dr om gevoed te worden,
Ik heb deze documantaire niet gezien, Wel interessant,
Ik vind 7 jaar borstvoeding geven en dan ook nog real life voeden een beetje overdreven, Hier kijkt iedereen me al scheef aan omdat ik een kind boven de 1 jaar voed en willen ze dat ik zo snel mogelijk ermee stop, maar vergeet niet dat borstvoeding echt super goed is,Maar een kind van 7 heeft het niet nodig en volgens mij is een kind van 7 jaar makkelijk om het af te leren,
Nogmaals ik heb de docu niet gezien, weet niet hoe het met kind en moeder zit,