Ik heb toch wel een stoere coole man dat ie onder een knalroze dekbed slaapt hoor… :thumbup:
Ik. Voor de vorm vraag ik aan hem of hij het ook een mooie vind, maar ik beslis. Het boeit 'm ook niet. Ik lig er namelijk óók onder en dat is wel boeiend.
Tenminste, normaal gesproken…We hebben nu helaas crisis en we liggen even niet in één bed…Maar dat heeft echt niets met het overtrek te maken.
Ik zou er zelf ook niet onder willen liggen haha.
Ik heb een hekel aan felle kleurtjes in mijn dekbed of roze/paars. Maar die kleuren vind ik sowieso al niets.
Wij kiezen altijd samen en nu is het de kleur bruin omdat we een bruine muur hebben. Het moet wel bij elkaar passen.
Ik beslis natuurlijk, en hij heeft pech want mjn slaapkamer is roze met paars dus daar past geen blauw of groen dekbed bij.
tsjee mijn vriend bemoeid zich er niet mee slaapt lekker onder een knal rose dekbed :inlove:
Wij kopen samen…houden beide niet van drukke dekbedhoezen omdat onze kamer al niet groot is…dus ja,we zoeken samen een nieuwe uit…
Ik vind het ook echt verbazingwekkend dat hij zich daar zo druk over maakt.
Als je slaapt heb je je ogen toch dicht? Als het maar lekker slaapt toch…
:roll:
Vind het ook interessant trouwens dat 34 kokkers met hun man overleggen wat voor dekbedovertrek er gekocht wordt :shock:
Vraag mij af of ze dan alles bespreken. Zo’n belangrijk deel van het huishouden is een overtrek nu ook weer niet…
Als je slaapt heb je je ogen toch dicht? Als het maar lekker slaapt toch..
:roll:
Vind het ook interessant trouwens dat 34 kokkers met hun man overleggen wat voor dekbedovertrek er gekocht wordt :shock:
Vraag mij af of ze dan alles bespreken. Zo'n belangrijk deel van het huishouden is een overtrek nu ook weer niet...[/quote
dat dacht ik ook al :wink:
mijn hubbie zou daar ook niet onder slapen. alles moet heel rustig en aangezien ik geen zin meer heb in miskopen daarin gaat hij maar mee…
Ik vind die felle kleurtjes wel leuk onze slaapkamer is zwart creme dus zou super staan maar ik krijg hetzelfde als jij
overigens is dat een van de weinige dingen waarbij hij mee gaat hoor kleding enzo koop ik allemaal alleen zelfs voor hem…
Ik.
Maar oha hebben wij dezelfde smaak, dus ben hier nog nooit tegen dit probleem aangelopen.
Ik moest ook wel even lachen toen ik het las. :lol: :lol:
geloof dat ik zelfs nooit naar zijn mening heb gevraagd :oops: :lol: :lol: :lol: het zal hem dus echt worst wezen :lol:
Ik heb ook maar even gestemd! Kunnen jullie raden waarop? :mrgreen:
Hier beslissen we samen mbt interieurzaken. Wij hebben een Japans rood bed dus roze of oranje gaat er hier ieg niet komen om maar een voorbeeld te noemen. (dat snap ik zelfs als man)
Grappig Ruud, dat jij een dekbed overtrek interieurzaken noemt. Ik geloof dat hier gedacht wordt dat het interieur bestaat uit een vloer en witgoed, daar wil ie graag een stem in hebben. Maar verder?
mijn partnerzou het echt niks intereseren die heeft meestal in de slaapkamer zijn ogen dicht en ziet dan tch niet welk printje er op het dekbed staat.
heb alle hoezen zelf gekocht en hij heeft er nooit iets van gezegt hier
:shifty: wij overleggen álles: van voeding en kleding tot inrichting enz…ik kijk dan ook erg op van de poll :shifty:
en een dekbed bepaalt heel erg de sfeer in de slaapkamer, als je tegen iets lelijks aankijks zouden wij ons rót irriteren :shifty: en als het dan een stof is die niet lekker ligt is ook nog eens je nachtrust om zeep :shifty:
@Guusje wrote:
:shifty: wij overleggen álles: van voeding en kleding tot inrichting enz…ik kijk dan ook erg op van de poll :shifty:
en een dekbed bepaalt heel erg de sfeer in de slaapkamer, als je tegen iets lelijks aankijks zouden wij ons rót irriteren :shifty: en als het dan een stof is die niet lekker ligt is ook nog eens je nachtrust om zeep :shifty:
Lijkt mij verschrikkelijk vermoeiend…
en zo niet spontaan :shifty:
Hier koop en beslis ik dus welk dekbedovertrek en in huis komt!
Nou houden wij allebei niet van hele schreeuwnde kleuren in de slaap kamers dus hier is mijn aankoop altijd wel goed!
Manlief slaapt al als hij zijn kussen ziet bij wijze van spreken.
@Mip wrote:
Grappig Ruud, dat jij een dekbed overtrek interieurzaken noemt. Ik geloof dat hier gedacht wordt dat het interieur bestaat uit een vloer en witgoed, daar wil ie graag een stem in hebben. Maar verder?
Een dekbed overtrek is doorgaans vrij aanwezig in je slaapkamer.
Dus dat vind ik wel onder interrieur vallen ja… Jullie niet dan? :think: :think:
@ruud wrote:
@Mip wrote:Grappig Ruud, dat jij een dekbed overtrek interieurzaken noemt. Ik geloof dat hier gedacht wordt dat het interieur bestaat uit een vloer en witgoed, daar wil ie graag een stem in hebben. Maar verder?
Een dekbed overtrek is doorgaans vij aanwezig in je slaapkamer.
Dus dat vind ik wel onder interrieur vallen ja… Jullie niet dan? :think: :think:
Uhuh Ik wel, maar manlief niet hoor.
@Mip wrote:
@ruud wrote:@Mip wrote:Grappig Ruud, dat jij een dekbed overtrek interieurzaken noemt. Ik geloof dat hier gedacht wordt dat het interieur bestaat uit een vloer en witgoed, daar wil ie graag een stem in hebben. Maar verder?
Een dekbed overtrek is doorgaans vij aanwezig in je slaapkamer.
Uhuh Ik wel, maar manlief niet hoor.
Tsss mannennnnnnnnnn :roll: :roll: