Ik heb vanmorgen een ander dekbedovertrek gekocht. We hebben sinds kort zo’n lits jumeaux dekbed, maar sinds vandaag ontdek ik dat mijn man niet onder alle soorten printjes slaapt.
We hadden dus bij het dekbed een cremekleurige wafeltjeshoes gekocht, heel netjes, beetje saai.
Dus ging ik vanmorgen nog een hoes kopen want ik wilde de cremekleurige wassen.
En wat blijkt…
Hij slaapt niet onder delftsblauw met polkadots en zo.
Of, hij is het niet van plan. Ik dacht dus eerst dat hij een grapje maakte maar hij heeft het dekbed over de lengte dubbelgevouwen en een andere deken neergelegd.
Maar goed nu heb ik jullie mening nodig :lol:
Want man denkt dat alle stellen overleg plegen over de aankoop van een dekbedovertrek.
Daar geloof ik dus niks van he. Vertel. 8)
mijn hub zou het ook niet allemaal willen :oops: , heb ooit een lime groen dekbedovertrek gekocht, nou dat vond hij echt vreselijk :roll:
Wij kijken er samen naar wat we wel en niet mooi vinden. Meestal zijn we er snel uit, maar als het er op aan komt, ben ik toch degene die de keuze maakt :mrgreen:
Mijn man maakt het allemaal niet uit! Dus ik kies :mrgreen:
Harm, Karel slaapt onder een knalroze dekbed, met boerenbont ruitjes en delfts printje en polkadots… 8) volgens mij dezelfde als jullie hebben
mark maakt het geen reet uit
als ie maar kan slapen :mrgreen:
Eeuuhhhhh…in het verleden hebben we ooit wel eens samen een dekbedovertrek gekocht. Maar de laatste paar heb ik alleen gekocht, waaronder eentje van de Hema die paars (donkerroze…lastig te omschrijven maar in de verpakking dacht ik dat het meer paars-rood was) met roze is . Was op zicht wel erger roze dan dat ik zelf had verwacht toen hij nog in de verpakking zat.
En hij slaapt er zonder commentaar onder…misschien heb ik dan wel een hele makelijke man???
@mamma_ wrote:
Wij kijken er samen naar wat we wel en niet mooi vinden. Meestal zijn we er snel uit, maar als het er op aan komt, ben ik toch degene die de keuze maakt :mrgreen:
Hier eigenlijk hetzelfde. Maar we hebben eigenlijk wel dezelfde smaak. Maar zo heeft Dan ook momenten dat het hem niks intresseert, als hij maar warm ligt en kan slapen :mrgreen:
ik heb nu geen man, maar in het verleden koos ik die dingen toch meestal wel uit hoor… weinig commentaar, zolang het maar schoon en fris was… blauw groen geel roze… boeit toch niet???
@Heleen wrote:
Harm, Karel slaapt onder een knalroze dekbed, met boerenbont ruitjes en delfts printje en polkadots… 8) volgens mij dezelfde als jullie hebben
ging ook niet helemaal van harte hoor 8)
@Heleen wrote:
@Heleen wrote:Harm, Karel slaapt onder een knalroze dekbed, met boerenbont ruitjes en delfts printje en polkadots… 8) volgens mij dezelfde als jullie hebben
ging ook niet helemaal van harte hoor 8)
Hihi is dat die Holland-nog iets van de V&D?
Wij hebben dus de blauwe nu.
Of eigenlijk ik :oops: :mrgreen:
:lol: :lol: Lydia, echt heeft hij het dekbed gewoon “gehalveerd” en er een andere neer gelegd. Wat een humor heeft hij zeg :thumbup: geweldig :lol:
Ik was een beetje sjaggie maar nu is het weer over :lol:
Ik koop de dekbedovertrekken. Maar ik ken de smaak van manlief goed en die komt ook overeen met die van mij. Dus dit probleem kennen we niet.
Welterusten voor Vannacht alvast. ( misschien helpt het als je een heel leuk nachthempje aan trekt 8) )
haha…
mijn man maakt het niks uit hoor…mag kopen wat ik wil :mrgreen:
@Ariel, ja dat heeft hij echt. Nu jij erom moet lachen moet ik er zelf ook wel om lachen.
Maar hij zei dus: vraag het maar op dat forum van je :lol:
dus bij deze. Ik ga de reacties uitprinten voor als hij thuis komt denk ik
geloof het wel Lydia…van covers en co dacht ik…
inderdaad wat een humor, ik moest ook erg lachen…
je had karels gezicht moeten zien, toen ie ons nieuwe dekbed zag :mrgreen: Hij moest ook erg om Harms actie lachen :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: Ik bepaal en koop. Erik maakt zich er niet druk over. Deze week liggen we onder een knalroze, volgende week gaat de knaloranje er weer op.
@judith wrote:
mark maakt het geen reet uit
als ie maar kan slapen :mrgreen:
Lol zo eentje heb ik er ook :lol: :lol:
hier maakt het mijn man niet uit waar hij onder ligt,heeft toch zijn ogen dicht :lol: 8)
Hahah waar iemand zich al druk over kan maken :lol:
Ik koop de overtrekken dus kies ik ook de kleur maar wij hebben allemaal paars tinten op de slaapkamer dus houdt ik het dekbedovertrek altijd heel rustig door voor wit of creme kleuren te kiezen dus daar kan je weinig fout aan doen
Heb toch ff aan Chris gevraagd of hij onder een delfstblauw en bolletjes overtrek zou slapen en hij zei dat het voor hem niet uitmaakte,…hij deed toch zijn ogen dicht :mrgreen:
Ik heb ‘samen’ aangeklikt, want meestal is mijn vriend erbij, dan vraag ik ‘vind je deze mooi?’ en dan hoor ik “hummmmummhuuuum”. Tot zover dat samen…