deze Heleen?
Oe! Hij is wel heel leuk Lydia!
Ik vroeg het net aan mijn vriend en zijn reactie was “Jij beslist, ik heb toch niets te zeggen”, maar toen ik delfts-blauw met polkadots opperde was zijn reactie “ritueel verbranden!”
Dus :roll: :lol: 8) …
Ik en we hebben hele mooie van Esprit lekker felle kleurtjes zelfs met mooie bloemetjes en roze :inlove: :inlove: even kijken of ik er een foto van heb
Mijn man vind alles prima, dus dat scheelt ook, haha
@Mip wrote:
@judith wrote:mark maakt het geen reet uit
als ie maar kan slapen :mrgreen:
Lol zo eentje heb ik er ook :lol: :lol:
Hier ook zo’n kerel… Heerlijk geen gezeik of gemekker… Hij slaapt dan ook onder roze, paars pimpelpaars met strikjes geen probleem…
@lydia wrote:
deze Heleen?
ja … :thumbup: ik wordt er vrolijk van als ik het zie en de stof is echt heel lekker om onder te liggen (harm )
Mijn partner slaap overal onder zolang die maar kan slapen vindt hij alles prima :mrgreen:
En ik overleg nooit wat ik voor het bedkoop. Ik heb een keer in de Ikea gevraagd welke hij het mooist vondt. Nou kijk me echt aan van “uh nou als ik maar kan slapen” :mrgreen:
Ik natuurlijk
Wij hebben overigens geen sprei, dus de dekbedden worden helemaal afgestemd op de kamer.
Haha Lydia, laat je man es shoppen voor de gein ? Es kijken waar hij dan mee thuis komt!
Ik heb gestemd voor dat beslissen we samen en dat gaat ongeveer zo:
Kijk een liefje wat een leuk dekbedovertrek!
“ja leuk! doe maar”
Alsof het hem wat kan schelen waar hij onder slaapt :lol: :lol: :lol:
Ik koop altijd wat ik leuk vind en mijn vriend maakt het niets uit.
Hij vind het altijd wel leuk, ik weet dat hij tijgerprintjes oerlelijk vind, dus zo’n dekbedovertrek zou ik niet kopen, want ik vind het zelf ook niets, maar als ik het wel zou kopen dan zou ie er gewoon onder slapen hoor.
Ik :mrgreen: het maakt hem niets uit.
:think: wij kopen meestal die dingen samen :lol:
maar goed mijn man hoeft ookniet bang te zijn om onder iets absoluut vrouwelijks te moeten gaan liggen want ik heb een vrij neutrale smaak :lol:
hier ook 1 die het geen reed uitmaakt als hij maar kan slapen 8) :inlove:
leuk dekbed :thumbup:
hier een lievie die met zijn ogen dicht slaapt
ik koop en hij legt zijn kop er bij neer ( of eigenlijk erop whahahahaha)
Hahaha dat ie echt het dekbed gehalveerd heeft en een ander dekentje voor hem in de plaats heeft gelegd, haha, hilarisch! :lol: :mrgreen: :silenced:
Wij kiezen ook samen maar nu word ik wel eens nieuwsgierig wat hij er van zou zeggen moest ik met bijv. een roze dekbedovertrek thuis zou komen, hihi, even vragen… :mrgreen:
Hahaha, hij zegt dat het hem niets zou uitmaken, dat ie toch slaapt dus wat maakt het uit!
Haha, dat weet ik er nu ook weer bij! :lol: :mrgreen: :thumbup:
Mijn man vind het allemaal vaak wel prima…Wel zegt hij wat hij wel en niet mooi vind en ik pas het daarop aan. Ook kopen we soms samen wat als we in de stad zijn…Vooral ook een overtrek wat zacht en comfortabel aanvoelt vinden we beide erg belangrijk…
Moet wel erg lachen om jou man zijn reactie! Mijn man zei wel dat die nederlandse delft overtrekken van hem ook niet hoeven hahahaha
mijn vriend vind het wel prima, mag het uitzoeken van hem
Pffff… :lol:
Nou, mijn man maakt het werkelijk niks uit.
Ik beslis.
Hij wil alleen inspraak in dure aanschaffen of electronica (oh en een nieuwe bank oooit).
Jij hebt nu wel een HEEEEELEEEEE grote dekbed voor jezelf :dance:
Mijn man kan het niet schelen …of ik daar blij mee moet zijn :think:
Hij pikt hier namelijk altijd het hele dekbed