Mijn man wil jullie wat vragen

@judith wrote:

mark maakt het geen reet uit

als ie maar kan slapen :mrgreen:

Idem hier, ik koop wel bewust geen roze etc. :mrgreen: ( zie ineens een mooi princessendekbedovertrek voor me :mrgreen: )

Mijn stijl is nogal neutraal.

Ik kies.

Het maakt mijn man niet uit, als hij maar slaapt

mijn man vind die dekbedden wel leuk zegt hij. Hij zegt dat hij die gewoon op bed zou leggen als hij het bed verschoont (wat hij hier meestal doet)

Ik overleg wel met hem, maar meer omdat ik het een ‘dure’ uitgave vind. En ik vind het wel gezellig om samen zulke dingen te kopen.

ik kies hij betaald :lol: :lol:

Die van mij is al lang blij als ie niet mee hoeft naar de winkel :lol: ; bij ons kies ik dus.

Snap niet waar hij zich druk om maakt

je slaap je lig toch niet naar de overtrek te kijken :think: :think: :think: :think:

:lol: :lol: zulke dekbedden zal ik dus niet kopen :silenced:

en mijn man hoeft er ook niet mee aan te komen :shifty: (ok in het donker zie je niks maar toch…)

Het zal erwin boeien waaronder hij slaapt, als is het onder een K3 dekbed overtrek :mrgreen:

@mama van Esmay wrote:

ik kies hij betaald :lol: :lol:

das nog beter :lol: :lol: :lol:

Die van mij zou het niet eens opvallen 8)

Hij zou volgens mij niet eens meegaan om wat uit te zoeken :think:

Ik heb optie vier gestemd :mrgreen:

Mijn vrouw en ik kiezen alles samen zou het vreselijk vinden als ik of zij onder een dekbed overtrek moeten slapen wat niet mooi vinden :oops: slaapt ook niet lekker hoor :wink:

Dus ik snap je man wel hoor :wink:

Hier is het ook:

Ik kies hij betaald!

Frank zou het niet uitmaken waar die onder ligt…Zolang die zn eigen kussen maar in de hoes heeft.

haha mannen :roll:

hier heb ik laatst 2 1 pers dekbedden gekocht met overtrekken roze met bloemetjes haha hij vind het wel truttig maar als hij maar kan slapen is het best als ik het niet doe dan gebeurd er niets en ook niet verschonen ofzo dus hij mag niet zeuren :naughty: :naughty: :naughty:

ik geloof niet dat de print mijn man iets uitmaakt… mij ook niet eigenlijk.

het materiaal daarentegen wel…

ach je hebt toch de ogen dicht!! hier maakt het dus manlief niet uit!

@lydia wrote:

Want man denkt dat alle stellen overleg plegen over de aankoop van een dekbedovertrek.

Ik lig in een deuk! :lol: Heb het er even met manlief over gehad en zijn grens ligt bij een dekbedovertrek van bijv. De Toppers, Frans Bauer, BZN e.d. Hij zou er niet blij mee zijn als dat op het bed ligt, maar hij zegt ook: licht uit en je ziet er niets meer van! :mrgreen:

overleggen over een dekbed??? Nou dacht het niet he. haha.

Maar als hij dan een ander dekentje zou pakken, zou dat dekbed er vaaaak op liggen, heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk een heel dekbed voor mij alleen hahahahaha

Hahaha…eerlijk gezegd kan het ons beide weinig schelen…

Toevallig hebben we pas een nieuw dekbed gekocht (een grotere maat), dus moesten er ter plekke 2 overtrekken bijkopen…die hoefde maar aan 2 voorwaarden te voldoen…

A: Niet walgelijk duur.

B: enigzins in de kleuren van de kamer…zwart/wit/bruin/beige/groenig/grijs…aarde/rustige en donkere kleuren gemengd…

Verder…lekker boeien…helaas hadden ze maar 1 zwart-witte in de aanbieding…en de 2e was blauw…

Moeten er nog steeds 1 a 2 bijhebben,want het gaat steeds net aan…1 in de was, de ander erom…maar de kids zitten/liggen er ook wel eens en bij ziekzijn lekker spugen…tot zover ging t steeds net goed…

Als ze verder geen fatsoenlijke kleuren in de aanbieding hebben (ik geef geen vermogen uit aan iets wat ik niet eens zie als ik slaap) dan is het jammer-de-pammer.

Zolang het geen foto’s zijn, roesjes,franjes,kant e.d. of andere schreeuwende kleuren zullen wij er letterlijk en figuurlijk geen seconde wakker onder liggen…

DE oplossing voor het lelijke dekbedovertrek is…DE ZWARTE SPREI EROVER!

Hahahaha…

KIJK: Ik weet het niet zeker maar het dekbed hier kan echt alle kleuren hebben…ik heb geen idee…misschien wel roze…je ziet het toch niet…

Ikkeeeeee, hub vindt het wel lekker als het een lekker zacht hoesje is maar hij ligt meer op alleen het laken met het dekbed omgeslagen, dus ik lig er vaak alleen onder en dan vind ik dat ik mag kiezen hoe het er uit ziet :snooty: .

(Wat zal jouw man balen als hij de uitslag van de poll ziet en de reacties hier leest :lol: )