Mijn man wil jullie wat vragen

onze eerste aankoop van een dekbed was paars met zwart.

elk een kleur waarvan de ander dacht dat diegene daar blij van werd ( ik paars, hij zwart).

helaas bleek eenmaal thuis dat we ALLEBEI het eigenlijk een spúúglelijk ding vonden :shifty: :lol:

dát krijg je er dus van als je de ander een plezier wilt doen 8)

sindsdien overleggen we samen, we winkelen samen en doordat we nu eerlijk zijn :angel: er al snel uit…alleen heeft hij 1 bezwaar: het mag niet té duur…ik ben wel eens met iets aan komen kruien bij de bijenkorf wat bijna 300 euro kostte :oops: ( roomwit met kantjes…van dat super klassieke spul) en dat moest ik enkel als commentaar :eh: terug leggen :lol:

nu kies ik vaker een aanbieding :angel: en ik meen de Otto heeft leuk spul voor extra dikke matrassen :thumbup: dus dan samen met boekie op schoot en bestellen. werkt prima :thumbup:

vind de reactie van Harm erg herkenbaar :wink:

@Tante Soesa wrote:

Ikkeeeeee, hub vindt het wel lekker als het een lekker zacht hoesje is maar hij ligt meer op alleen het laken met het dekbed omgeslagen, dus ik lig er vaak alleen onder en dan vind ik dat ik mag kiezen hoe het er uit ziet :snooty: .

(Wat zal jouw man balen als hij de uitslag van de poll ziet en de reacties hier leest :lol: )

volgens mij win ik daar nog niet mee. Hij kan best koppig doen 8)

Dan had ik er beter een weddenschap over moeten afspreken, doen we wel vaker als we ergens niet uit komen.

:mrgreen:

Oh ja, hij vroeg nog of je een dekbedovertrek ook kan verven.

Mijn wederhelft geeft zojuist aan dat het hem geen biet kan schelen onder welk kleurtje of motiefje hij ligt zolang het maar lekker aanvoelt (zegt ooit een nieuwe dekbedhoes gekocht te hebben die na wassen nog steeds ‘nieuw’ ,lees: stug, bleef aanvoelen, dat vond ie minder).

Bedenkt me net dat ik met Valentijnsdag vorig jaar een roze hoes met roze hartjes van hem heb gekregen, neem aan dat ie er toen wel vanuit ging dat ie er ook zelf onder zou komen te liggen :mrgreen:

Groetjes,

Yvonne

P.S. Klinkt leuk dat Delfts blauw, staat ie al op Marktplaats? 8)

Meestal ik… ook weleens samen… maar hij vind wel alles ok… wat een WIJF is Harm zeg… :hand: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Ik koop ze altijd en dan gewoon wat ik leuk vind.

Maakt toch ook niet echt uit we hebben wel een beetje dezelfde smaak.

Koop zo’n Playboy hoes met konijn als kerstcadeautje voor hem, das pas een mannenhoes :smiley:

Hier eigenlijk dezelfde smaak dus kan alles kopen wat ik wil en daar slaapt ie prima onder :mrgreen:

:mrgreen: werkelijk wist niet eens dat er mannen bestaan die zich daar druk om maken…

hier ook 1 die al lang blij is dat hij zich daar niet mee moet bemoeien.

Maar ik hou er wel een beetje rekening mee dat hij niet zoiets heeft van :wall:

Natas

@M@@ike wrote:

hier maakt het mijn man niet uit waar hij onder ligt,heeft toch zijn ogen dicht :lol: 8)

Hahaha ja dit was ook het eerste wat mijn man zei :mrgreen:

Toch hecht ik nog enige waarde aan zijn mening en kiezen we zulk soort dingen toch altijd samen uit.

@yvon wrote:

Koop zo’n Playboy hoes met konijn als kerstcadeautje voor hem, das pas een mannenhoes :smiley:

:mrgreen:

Hahaha, heb niet alles gelezen maar vind het wel een mop dat hij over de helft zijn bed heeft bedekt met iets anders…

Mijn man zegt hier naast me wat maakt mij dat nou uit waar ik onder moet gaan liggen. Ik zoek ze dus zelf uit.

@judith wrote:

mark maakt het geen reet uit

als ie maar kan slapen :mrgreen:

Dit is precies de tekst die mijn man me net om m’n oren slingert nadat ik hem de kwestie voorlegde, haha :lol: :lol: .

In principe ik. Maar ik vraag wel atijd wat hij er van vindt.

Hubby antwoord nu: Hangt er vanaf. Op zich niet maar het kan te ver gaan. Daarmee bedoelt hij dat hij niet in compleet roze bed gaat liggen :wall: Hij moet zichzelf ook nog wel een beetje kunnen identificeren in zijn bed. En stel je voor dat als er vrienden komen, en die komen per ongeluk in de slaapkamer, dan kunnen ze natuurlijk niet tegen een heel roze bed aankijken :eh: waar hij in slaapt :lol:

Ik denk dat ik het eens ga uittesten :shifty:

Ik heb het hier eens gevraagd en tot mijn stomme verbazing antwoordde hij direct dat ie daar nooit onder zou slapen en dat ie dan wel onze reserve dekbed zou pakken. :shock: En dat terwijl ik hem nog niet eens vertelde wat Harm had gedaan.

Maar hij geeft 'm groot gelijk en zei er ook nog bij, dat ie de volgende dag zelf wel een hoes zou gaan kopen. :mrgreen:

Heeft hij dat echt gedaan!!! whahaha mannen tegewoordig

:lol: :lol: :lol:

Ik zie nu even het plaatje van bovenafgezien hoe harm en lydia gezamlijk in bed liggen. Harm: met een gemene grijns op zijn gezicht diep in slaap onder ZIJN dekentje

Lydia: ietswat bozig/verbaasd kijkend met bril op (voor wat strenger effect), armen overelkaar geslagen, zwetend want dubbelgeslagen dekbed (die overigens erg cool is) over haar heen…

Nu zit ik even over mijn thuis situatie na te denken, ik heb nog nooit een dekbedovertrek gekocht sinds ik samenwoon met vriendlief :slight_smile: Maar ik vermoed dat hij wel onder het dekbed zu stappen (lydia’s dekbed als voorbeeld) met de vraag of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd ben??? En daarna niet zo leker zou gaan slapen. Maar dat niet zo lekker komt omdat het een vers verschoond bed betreft en dat vindt meneer de eerste nacht nooit lekker liggen :?

ik maak de keuze van welk overtrek we hebben opliggen , want ik denk niet dat hij tijd heeft om er over na te denken want als hij in bed gaat liggen slaapt hij ook meteen al hihih :mrgreen:

Mijn man beslist ook over de meubels enz. mee… dus ook met de dekbedhoezen… :lol:

Aaaaaaaaaah Lydia ik wil hem wel overnemen hoor! Heb ook lits etc. Ik vind hem geweldig. Nu kan ik natuurlijk alles alleen uitzoeken. Maar toen ik nog met H was zochten we samen uit en hij zocht nog waanzinnigere hoezen uit dan ik (knalrode met een roos en Love erop enzo hihihihi). Ik slaap er iig geen seconde minder om en heeft hij ook niet gedaan. :mrgreen:

Ik moet steeds even weer hier komen kijken :lol: Maar kan nu beter zelf ook gaan slapen en morgenvroeg eens vragen hoe jullie geslapen hebben 8)