Een kinderachtige reactie, vraagt om een kinderachtig antwoord.
Waarom? Heb ik niet gedaan.
Zo zit onze relatie niet in elkaar, elkaar kinderachtig terugpakken.
Dit is van zijn kant uit puur koppigheid. Ik heb meer van die koppen in huis. Enige manier is schouders ophalen en jaren na dit topic er om
lachen
Ik kies de dekbedovertrekken :lol:
Hubby slaapt ook gewoon onder een roze geruit overtrek :thumbup:
Vrouw koopt zonder overleg met man een nieuw dekbedovertrek.
Man zegt: Vind ik lelijk, slaap ik niet onder.
Vrouw legt het toch op bed.
Man slaapt er dus écht niet onder.
Vrouw zegt: Dan ga je maar buiten slapen.
Ergens vind ik bovenstaande een gekke situatie. Vrouw bepaalt iets en verwijt het dan de man dat hij het niet blind met haar eens is? Het is maar een dekbedovertrek, maar als mijn vriend het echt héél erg zou vinden, zou ik hem daarin echt wel tegemoet komen en dat ding eraf halen. Wat voegt het toe aan je relatie om daar moeilijk over te doen?
@lydia wrote:
Waarom? Heb ik niet gedaan.
Zo zit onze relatie niet in elkaar, elkaar kinderachtig terugpakken.
Dit is van zijn kant uit puur koppigheid. Ik heb meer van die koppen in huis. Enige manier is schouders ophalen en jaren na dit topic er om
lachen
Dat lijkt me ook de beste manier idd.
@D. wrote:
@HanB wrote:Als wij rekening met hen houden, mogen zij ook rekening met ons houden? Lijkt mij vrij normaal hoor. Ik ga niet iets niet kopen, omdat hij het niet leuk vindt, zelfde geldt andersom net zo hard, hij koopt ook iets niet niet, omdat ik het niet leuk vind. Smaken verschillen nu eenmaal, zo ook die van ons! Maar dat betekent niet dat er kinderachtig over gedaan hoeft te worden!!!
Je kan je afvragen wie er dan kinderachtig is. Degene die de ander dwingt onder een (in zijn ogen) lelijk overtrek te slapen, of degene die meent dat zo iemand dan maar buiten moet slapen om af te koelen
Nou… ik moest er ook wel een beetje om lachen. De reacties dat je toch slaapt dus dat het dan niet uitmaakt en dan wel je man verwijten dat ie moeilijk doet over een dekbed (wie doet er dan moeilijk?).
Ik ben blij dat het mijn man helemaal niets boeit, want ik vind het reuze belangrijk een romantisch gebloemd dekbedovertrek op mn bedje te hebben liggen :mrgreen:
Wij kiezen eigenlijk altijd samen als we gaan kopen. Als ik het bed verschoon kies ik het uit en als hij het bed verschoont, kiest hij het uit.
Het maakt ons beide eigenlijk niet zo heel veel uit :think:
Hoe dan ook, wij slapen straks weer onder het witte. Wel zo veilig 8)
@lydia wrote:
Hoe dan ook, wij slapen straks weer onder het witte. Wel zo veilig 8)
wel saai na die andere die je toonde hoor
Ja daar slaapt Ninanien nu onder… Ach. Krijg wel spontaan zin in een nieuwe hoes nu…
@lydia wrote:
Ja daar slaapt Ninanien nu onder… Ach. Krijg wel spontaan zin in een nieuwe hoes nu…
onder het motto van ‘leuk voor in het nieuwe huis’ moet dat vast wel lukken toch?
@mamaMarije wrote:
@lydia wrote:Hoe dan ook, wij slapen straks weer onder het witte. Wel zo veilig 8)
Wit veillig?
Ik vind veel veilig, maar een witte hoes past daar niet bij :lol:
Hoe dan ook ik heb weer heerlijk kunnen lachen, ook al is het toppic inmiddels alweer 3 jaar oud.
Heeft jouw man altijd zulke humor?
En wat vind ie er nu zelf van 3 jaar na dato, zou die het nu weer doen mocht je weer een in zijn ogen afgrijselijke hoes erom doen?
voor de grap Ninanien even de hoes terug vragen en nogmaals op het bed leggen en kijken hoe die er nu op reageert
@mamma van sharondenise wrote:
@mamaMarije wrote:@lydia wrote:Hoe dan ook, wij slapen straks weer onder het witte. Wel zo veilig 8)
Wit veillig?
Hoe dan ook ik heb weer heerlijk kunnen lachen, ook al is het toppic inmiddels alweer 3 jaar oud.
En wat vind ie er nu zelf van 3 jaar na dato, zou die het nu weer doen mocht je weer een in zijn ogen afgrijselijke hoes erom doen?
Ik vind wit voor een bed juist heel veilig. Niet voor een kinderbed, maar ons bed, ja hoor. Ik heb nu een donker overtrek, ook onderlaken, en daar zie je bepaalde vlekken veel te goed op :shifty: Dan liever wit!
nou moet eerlijk zeggen dat als ik met een dekbedovertrek thuis zou komen (nee echt geen bloemetjes uit oma’s tijd etc.) en manlief zou daar problemen over gaan maken, ik echt wel verbaasd zou zijn over het feit dat iemand daar moeilijk over zou kunnen doen :think:
@D. wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@mamaMarije wrote:@lydia wrote:Hoe dan ook, wij slapen straks weer onder het witte. Wel zo veilig 8)
Wit veillig?
Ik vind wit voor een bed juist heel veilig. Niet voor een kinderbed, maar ons bed, ja hoor. Ik heb nu een donker overtrek, ook onderlaken, en daar zie je bepaalde vlekken veel te goed op :shifty: Dan liever wit!
Wij slapen met 2 kinderen in bed, dan krijg je heulle andere vlekken :lol:
@mamaMarije wrote:
voor de grap Ninanien even de hoes terug vragen en nogmaals op het bed leggen en kijken hoe die er nu op reageert
OMG zou dat niet een giller zijn, whahahaha.
En dan wel zijn reactie filmen.
@Cin. wrote:
nou moet eerlijk zeggen dat als ik met een dekbedovertrek thuis zou komen (nee echt geen bloemetjes uit oma’s tijd etc.) en manlief zou daar problemen over gaan maken, ik echt wel verbaasd zou zijn over het feit dat iemand daar moeilijk over zou kunnen doen :think:
Ja dat vind ik nou ook.
Tis maar waar je moeilijk om kan doen, ja sorry hoor. Er zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken.
@Rooike wrote:
@Cin. wrote:
Ja precies!
Wij hebben ook fel roze hoeslakens hoor, boeit meneer wat :lol:
Vroeg het net aan de mijne, hij zei: wat maakt me dat uit, als ik maar naast jou kan liggen, voor mijn part onder de roze roosjes!!! :inlove:
:inlove: :inlove: , dat zou ook een opmerking voor de mijnes zijn :inlove:
@Rooike wrote:
@Cin. wrote:nou moet eerlijk zeggen dat als ik met een dekbedovertrek thuis zou komen (nee echt geen bloemetjes uit oma’s tijd etc.) en manlief zou daar problemen over gaan maken, ik echt wel verbaasd zou zijn over het feit dat iemand daar moeilijk over zou kunnen doen :think:
Ja dat vind ik nou ook.
Tis maar waar je moeilijk om kan doen, ja sorry hoor. Er zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken.
:thumbup: