ik heb “ik” ingevuld, want ik zoek hem uit en vraag dan even of hij het oké vindt, wat hij altijd vindt
Kan het dus eigenlijk net zo goed niet vragen, maar ach… meestal bestel ik zoiets via internet en dan draai ik dus even de computer om
@Sennapen wrote:
@romata wrote:Maakt mijn man echt niet uit, ik koop wat ik leuk vind.
Idem en vaak vind ie het wel leuk en who cares, als je maar ergens onder slaapt niet :roll:
Hier idem :thumbup:
Boeit manlief echt niet!
ik heb mijn antwoord als ik gedaan maar moet nou ook niet met een rose aan komen neem wel "normale"kleuren.
heb laats een lime groene gekocht en heb geen klachten gehoord hahaha
Ik ben meestal degene die de ovetrekken uitzoek, maar meestal vind vriendlief ze ook mooi. En hij heeft zoiets van als ik maar kan slapen.
Ik zoek ze meestal wel uit richting de kleuren van de slaapkamer.
@Cin. wrote:
@Sennapen wrote:@romata wrote:Maakt mijn man echt niet uit, ik koop wat ik leuk vind.
Idem en vaak vind ie het wel leuk en who cares, als je maar ergens onder slaapt niet :roll:
Boeit manlief echt niet!
Wij liggen hier gewoon onder bloemetjes en roosjes en felle kleuren hoor :lol:
@~Marion~ wrote:
Nou, A zou er niet heel gelukkig van worden als hij onder een hello kitty overtrek moet geloof ik :lol: Verder houd ik wel rekening met hem hoor!
daar zou ik zelf niet eens gelukkig van worden :lol: .
En las ‘mannen moeten niet moeilijk doen, ze hebben toch hun ogen dicht’ geldt dat dan ook niet voor ons vrouwen? Waarom moet het mooi zijn als je toch met je ogen dicht in bed ligt .
Maar deze vraag gister aan mijn man voorgelegd: maakt me niks uit, als ik slaap heb ik toch mijn ogen dicht :mrgreen: (overigens is er hier toevallig afgelopen week een nieuw overtrek in huis gekomen en hoewel ik hem in eerste instantie heb gezien en wel wou hebben vraag ik dan toch even of hij het ook leuk vindt… het is toch ONZE slaapkamer).
@Sennapen wrote:
@Cin. wrote:@Sennapen wrote:@romata wrote:Maakt mijn man echt niet uit, ik koop wat ik leuk vind.
Boeit manlief echt niet!
Hier ook :mrgreen:
@Sennapen wrote:
@Cin. wrote:@Sennapen wrote:@romata wrote:Maakt mijn man echt niet uit, ik koop wat ik leuk vind.
Boeit manlief echt niet!
Oh dat hoef ik hier echt niet te proberen, daar gaat hij echt niet onder liggen :snooty:
@Cin. wrote:
@Sennapen wrote:@Cin. wrote:@Sennapen wrote:@romata wrote:Maakt mijn man echt niet uit, ik koop wat ik leuk vind.
Boeit manlief echt niet!
Tis toch donker dus dan zie je die bloemetjes en roosjes en felle kleuren toch niet hahahahahaha!
:mrgreen:
@Rooike wrote:
@Cin. wrote:@Sennapen wrote:@Cin. wrote:@Sennapen wrote:@romata wrote:Maakt mijn man echt niet uit, ik koop wat ik leuk vind.
Boeit manlief echt niet!
Tis toch donker dus dan zie je die bloemetjes en roosjes en felle kleuren toch niet hahahahahaha!
Ja precies!
Wij hebben ook fel roze hoeslakens hoor, boeit meneer wat :lol:
@Cin. wrote:
Ja precies!
Wij hebben ook fel roze hoeslakens hoor, boeit meneer wat :lol:
Vroeg het net aan de mijne, hij zei: wat maakt me dat uit, als ik maar naast jou kan liggen, voor mijn part onder de roze roosjes!!! :inlove:
Hier ook felgekleurde/bloemetjes/krulletjes/frutseltjes hoeslakens.
Als manlief daar moeilijk over zou doen, kon hij mooi een paar nachten buiten slapen om af te koelen! Het zijn toch geen kleuters??? :roll:
Mijn vriend heeft niks te willen… :naughty:
Ik was en strijk die krengen altijd, dus ik bepaal ook welke dekbedovertrekken er komen . Het enigste wat hij dan nog hoeft te doen, is er onder liggen. En als hij slaapt, ziet hij er toch niks van!
Mijn vriend doet er niet zo moeilijk over hoor. Hij vindt het allemaal prima, al zou ik iets met roze aanschaffen.
Ik moest ook lachen om de vraag :mrgreen:
Hier beslist mijn man niet mee over de inrichting, wel over het bedrag dat er aan besteed wordt.
Gewoon omdat het hem geen hol interesseert, en het mij niet interesseert wat hij vind
@HanB wrote:
Hier ook felgekleurde/bloemetjes/krulletjes/frutseltjes hoeslakens.
Als manlief daar moeilijk over zou doen, kon hij mooi een paar nachten buiten slapen om af te koelen! Het zijn toch geen kleuters??? :roll:
Jeetje, dit vind ik wel erg kort door de bocht hoor. Als je samen een huishouden deelt, is het toch niet te veel gevraagd om rekening met elkaar te houden?
Ik koop zelf geen bloemetjes en frutseltjes. Ten eerste vind ik dat lelijk, ten tweede vind ik het niet sexy en mijn slaapkamer moet sexy zijn.
Doen we samen, MAAAAAARRR
Mijn man slaapt met liefde onder de bloemetjes omdat het zo mooi staat in de slaapkamer :mrgreen:
Hier een keer andersom
Ons laatste overtrek heeft hubbie helemaal zelf gekocht… zonder met MIJ te overleggen… en is nog mooi ook :inlove:
@D. wrote:
@HanB wrote:Hier ook felgekleurde/bloemetjes/krulletjes/frutseltjes hoeslakens.
Jeetje, dit vind ik wel erg kort door de bocht hoor. Als je samen een huishouden deelt, is het toch niet te veel gevraagd om rekening met elkaar te houden?
Ik koop zelf geen bloemetjes en frutseltjes. Ten eerste vind ik dat lelijk, ten tweede vind ik het niet sexy en mijn slaapkamer moet sexy zijn.
ik heb hem toen toch echt niet buiten gezet.
Wat levert je dat nou uiteindelijk op?
Ik ben hier niet de persoon in huis die koppig is en daar ben ik blij om
Overigens; als ik nu dat dekbed zie vraag ik me inmiddels ook af waarom ik dat ding kocht. Maar dat is alweer jaren terug natuurlijk
Als wij rekening met hen houden, mogen zij ook rekening met ons houden? Lijkt mij vrij normaal hoor. Ik ga niet iets niet kopen, omdat hij het niet leuk vindt, zelfde geldt andersom net zo hard, hij koopt ook iets niet niet, omdat ik het niet leuk vind. Smaken verschillen nu eenmaal, zo ook die van ons! Maar dat betekent niet dat er kinderachtig over gedaan hoeft te worden!!!
@HanB wrote:
Als wij rekening met hen houden, mogen zij ook rekening met ons houden? Lijkt mij vrij normaal hoor. Ik ga niet iets niet kopen, omdat hij het niet leuk vindt, zelfde geldt andersom net zo hard, hij koopt ook iets niet niet, omdat ik het niet leuk vind. Smaken verschillen nu eenmaal, zo ook die van ons! Maar dat betekent niet dat er kinderachtig over gedaan hoeft te worden!!!
Je kan je afvragen wie er dan kinderachtig is. Degene die de ander dwingt onder een (in zijn ogen) lelijk overtrek te slapen, of degene die meent dat zo iemand dan maar buiten moet slapen om af te koelen