wie wil er dan ook onder een delfts blauw dekbed slapen???
ik kies een dekbed overtrek uit die bij de kleur van de slaapkamer past.
’
Niet zo’n aardige opmerking :eh: of is het een grapje :? :shifty:
Ik vind hem juist super KEI gaaf Juul :inlove:
Ja vond ik ook al !! Gelukkig ieder zijn eigen smaak en ik heb toevalig een blauw bed waar ie heeeeeeeeeeeeeeel mooi op staat en een babybedje ernaast met hetzelfde thema :inlove: :inlove: :inlove:
En een man die er lekker onder slaapt :inlove: :inlove:
Ik heb ‘samen’ aangeklikt, want meestal is mijn vriend erbij, dan vraag ik ‘vind je deze mooi?’ en dan hoor ik “hummmmummhuuuum”. Tot zover dat samen…
Hier net zo. Tenzei ik voor de grap iets aanwijs waarvan ik weet dat hij het vreselijk vind :lol: , ik vroeg hem net wat hij dan zou doen: dan gaat ie in de prullenbak. Tja en dat meent hij, weet ik zeker. :roll:
in de slaapkamer is het toch donker als ik tv kijk als ik slaap heb ik mij ogen dicht en smorgens heb ik wel wat beters te doen dan naar het dekbed kijken
als het maar schoon is en een geurtje van wasverzachter vind ik ook wel lekker
groen geel paars stippen strepen poppetjes dieren bloemen het maakt hem niks uit als ik het maar mooi vind en er een fijn gevoel bij heb
het enige puntje wat hij nu opmerkt dat ze niet extreem duur zijn want dan mag ik niet te vaak nieuwe kopen met wat goedkopere als ikea die eerder verslijten heb ik eerder wat te kiezen
Ik zie dat mijn reactie uit 2008 hetzelfde is als vanmorgen :lol: Ik kreeg er de slappe lach van :lol: Grappig. En weltrusten allemaal, ik ga onder een wit dekbedovertrek slapen :mrgreen:
Ik koop ze, dus ik beslis, maar wel een beetje rekening houdend met hem. Gelukkig vinden we beiden dezelfde dingen lelijk . Maar mn vriend moet niet te hard zeuren, want ik ben ook degene die het bed verschoont. Als het aan hem lag hadden we nu namelijk nog steeds maar 1 dekbedovertrek gehad. Zo heeft hij het blijkbaar ook altijd gedaan toen hij op kamers woonde (hij heeft hem dus nooit gewassen :shifty: )