Samen, maar we hebben dezelfde smaak, dus dat is makkelijk :lol:
@Sennapen wrote:
@Rooike wrote:@Cin. wrote:nou moet eerlijk zeggen dat als ik met een dekbedovertrek thuis zou komen (nee echt geen bloemetjes uit oma’s tijd etc.) en manlief zou daar problemen over gaan maken, ik echt wel verbaasd zou zijn over het feit dat iemand daar moeilijk over zou kunnen doen :think:
Ja dat vind ik nou ook.
Tis maar waar je moeilijk om kan doen, ja sorry hoor. Er zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken.
:thumbup:
nou ik zou ook wel even aan manlief laten weten als hij een tijgerpprint dekbed mee zou nemen dat ik dat niet zo mooi vind dus er is toch niks met vertellen dat je iets niet zo mooi vind wat de ander heeft uitgezocht
je slaapt er ten slotte allebei onder.
maar goed hier doen we het samen vaak heb ik er 1 in een folder gezien en dan vraag ik vid je die leuk zo ja word hij gekocht zo nee dan verder zoeken.
Mijn vriend vindt het belangrijk dat het dekbedovertrek bij de slaapkamer past. Of het nou bloemetjes zijn of iets anders dat maakt hem niks uit als het maar leuk kleurt bij hoe de slaapkamer er uit ziet.
Heb ik een leuk overtrek gezien dan vraag ik zijn mening ook en vindt hij het nu echt afschuwelijk dan koop ik het niet maar dat is eigenlijk nog nooit gebeurd.
@marisca77 wrote:
@Sennapen wrote:@Rooike wrote:@Cin. wrote:nou moet eerlijk zeggen dat als ik met een dekbedovertrek thuis zou komen (nee echt geen bloemetjes uit oma’s tijd etc.) en manlief zou daar problemen over gaan maken, ik echt wel verbaasd zou zijn over het feit dat iemand daar moeilijk over zou kunnen doen :think:
Ja dat vind ik nou ook.
Tis maar waar je moeilijk om kan doen, ja sorry hoor. Er zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken.
:thumbup:
nou ik zou ook wel even aan manlief laten weten als hij een tijgerpprint dekbed mee zou nemen dat ik dat niet zo mooi vind dus er is toch niks met vertellen dat je iets niet zo mooi vind wat de ander heeft uitgezocht
je slaapt er ten slotte allebei onder.
Eens met Marisca. Als hub hier met een vreselijk playboy dekbed aan komt zetten of een ander vreselijk iets, dan zou ik zeggen: ruil maar weer. Dus waarom zou een man dat wel allemaal moeten accepteren?
Wij kiezen het nog steeds samen uit. :thumbup:
Die van mij maakt het geen biet uit als die maar ergens onder ligt hahaha.
@mamaMarije wrote:
voor de grap Ninanien even de hoes terug vragen en nogmaals op het bed leggen en kijken hoe die er nu op reageert
als die reactie dan gefotografeerd wordt en hier komt te staan stel ik hem natuurlijk graag weer ter beschikking :mrgreen:
Verbaas me echt over sommige reacties van de mannen hoor…
Hier zou manlief zo wie zo zoiets nooit gaan kopen, dus de keuze ligt altijd bij mij.
Er worden ook wel vreselijke voorbeelden genoemt, die mannen eventueel zouden meenemen als dekbed.
Mijn man zou echt nooit tijgerprint, of playboy meenemen dat scheeld (als hij iets zou moeten kopen)!
Ik ga toch ook geen playgirl dekbed meenemen?
Waarom zou een man dat wel moeten accepteren?
Uhm mijn man boeit het gewoonweg niet, dus het is geen kwestie van moeten accepteren, het interesseerd hem niet waar hij onder ligt :eh:
Dus ja, dat is geen kwestie van een moetje dan he.
Mijn man weet volgens mij niet eens waar je ze kunt kopen en het boeit hem echt niet hoe het dekbed er uit ziet.
Zelf kan het me overigens ook niet zo heel erg veel interesseren. Ik koop af en toe een nieuwe en wel altijd van goede kwaliteit, maar altijd in de aanbieding. En ik vervang er pas één als de oude versleten is.
het zal mijn man ook echt een worst zijn onder wat voor dekbed hij ligt.
Hij slaapt toch wel
het is donker he :mrgreen:
Ik heb gestemd “Ik”…
Het is nl zo:
Mijn man denkt dat we het samen beslissen.
Ik weet dat ik het beslis.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dat mag ik hier bepalen al doen we dat ook wel eens samen hoor, maar hij zal niet zeggen ‘‘daar slaap ik niet onder’’
Hij slaapt onder alle hoezen die ik uitzoek, aangezien hij alles mooi vindt wat ik koop. De schat.