"mijn leven in puin" (vraagje)

:smiley: succes

Ik kan vanavond pas weer puinruimen als ik er fut voor heb merk te erg aan mn lichaam dat ik met de laatste loodjes bezich ben :frowning:

gisterenavond even naar de stad niet eens veel gelopen en helemaal gesloopt

Oef ja rustdagjes inplannen waar het kan al is het een avondje helpt dan wel wat. Al moet ik wel bekennen dat het hier eigenlijk andersom is. Niets doen en voila slecht slapen en brak. En zoals gisteren dagje heen en weer naar de PSZ op de fiets en wat boodschapjes doen (dus licht gelopen) en ik voel me stukken beter en ik slaap zelfs beter. :shock:

Dus tja ik houd de milde lichaamsbeweging er maar in. Deze hele week elke dag ‘iets’ staan van PSZ tot VK dus ik denk dat dit een goeie week is/wordt. :mrgreen: Hoop dat jij ook iets vind waardoor de laatste loodjes te doen zijn. :-*

ja :smiley: nou lopen is niet mijn sterkte kant als ik zwanger ben hahahaha

ik heb deze keer het geluk dat m’n man een eigen bedrijfje was begonnen en dus vanuit huis werkt dat hij de kinderen van en naar school kan brengen en ik af en toe mee kan

want als ik meer dan 2x op en neer moet naar school dan ben ik al helemaal op en school is net 5 minuten lopen :roll:

jij ook succes met de laatste loodjes :-*

Op het eind is lopen ook bagger. Kind te laag en voila de pret is over. Ik stap tegenwoordig ook veeeeel meer op de fiets. En de PSZ is hier op 3 min fietsen en met kind een kwartiertje lopen. :wink: Maar ik pak echt de fiets! Is ook beweging denk ik maar. :mrgreen: Als ik stil blijf zitten dan stort ik in vrees ik. :shifty: En ik doe zo ong om de dag een middagdutje. 8) Heb ik gelijk een reden om boven weer iets te doen, of rommelen in de babykamer, of iets opruimen en daarna mag ik lekker even liggen. :dance:

Nu ga ik een relatief gezond ontbijtje nuttigen verlaat. :thumbup:

alle kleine beetjes helpen, dus al zou je vandaag maar 1 klein dingetje doen toch?

Uiteindelijk kom je er wel.

Misschien niet zo snel als je zou willen, maar dat lijf is duidelijk genoeg.

Hier als het goed is net weer wat verkocht via MP (via mail principe overeenkomst, maar heel soms zit er wel iemand tussen die dan niks meer laat horen natuurlijk :roll: ), ruimt ook weer op en dan kan (eindelijk) de wieg netjes opgeborgen worden op zolder (er moest het 1 en ander verplaatst worden en toen kwam ik dingen tegen die wel weg konden en zo waar dan hebben we ruimte voor de wieg :lol: ).

Hier is er niets van gekomen. Na 2 drukke dagen even rust gepakt vandaag. Morgen heb ik enkel de afspraak bij de VK staan dus we hoeven er niet echt op uit behalve dat stukje fietsen. Als het me lukt met wat opruimen morgenvroeg kunnen we morgen na de VK nog even de Wibra binnen en anders wordt het eventjes de speeltuin in. Maar de oortjes van kindlief werkten niet helemaal naar behoren vandaag. :angel: Hij wilde na de boodschapjes voor het avondeten nog een klein stukje lopen naar de brug. Prima maar toen ik terug wilde want het was genoeg was het voor hem niet genoeg. Begrijpelijk maar helaas pindakaas.

Nu straks koffietijd en daarna ga ik lekker op tijd slapen zodat ik morgen ook het ritme van de week erin kan houden. 8)

zo kantoor is “af” de buro’s staan erin :thumbup: (computers moeten er nog ingezet worden en aangesloten enzo maar nu eerst de babykamer afmaken niet vandaag hoor :wink:)

nu hopen dat als manlief een opdracht heeft hij ook gewoon sneller klaar is ipv al die afleiding die hij heeft als hij beneden is

Het kantoortje…

nu kan ik gelukkig wel zeggen dat er echt al heel veel van die spullen weg zijn :dance: (vuilniszakje of 12 en een heleboel grote spullen met grofvuil mee want de vuilniszakken van gisteren was vooral wat uit onze slaapkamer weer kwam)

maar uiteraard nog niet alles aantal dingen zijn weer verplaatst en moet nog uitgezocht worden maar dit is het wel geworden

Moet uiteraard nog wel verder ingericht worden en dat scheelt ook weer wat dozen met computer spullen :thumbup:

Ziet er netjes uit! Goed hoor! :dance:

Zooo mooie werkplek geworden! :thumbup: Daar kan hij vast wel sneller werken. :wink:

nu de babykamer nog…

maar die spullen gaan we straks weer verhuizen naar onze slaapkamer en dan de babykamer helemaal in orde maken en dan weer alle spullen uitzoeken omdat onze kamer dan weer volstaat :lol:

maar dan is het iig alweer beperkt naar 1 kamer ipv 3 :dance: :dance: dus het is wel te merken dat er zooi weg is maar wou dat het al netjes was :oops: :oops: (ik wil te vlug :oops: )

gisteren bij makro maar gelijk 2 pakken komozakken gehaald van 3 rollen (dus kan nog 120 zakken rommel gaan vullen :oops: :lol: :lol: nee zoveel is er niet meer mag ik hopen :shifty: )

Oef herkenbaar, ik wil ook graag wakker worden en dan in een in 1 klap opgeruimt net huis. :oops: En kweek er voor mezelf enkel een opruimburn out mee. :wall:

Maar je ziet vooruitgang (en hoe!!!) dus wees daar ook blij mee en trots op. :thumbup:

ja alleen wil ik nog vlugger :oops: :oops:

Zo jullie zijn lekker bezig geweest, ziet er netjes uit hoor! :thumbup:

lekker is dat dan wel weer als het netjes is, :inlove:

maar nu heb je dus nog een kamer met spullen??

misschien rommelmarkt of hier op kok dat je nog wat kwijt kunt :think:

Ik ga binnenkort geloof ik ook maar weer eens op de rommelmarkt ga staan :oops: :shifty:

mijn moeder had ook nog het een en het ander dus dat neemt ze ook weer mee, dus staat het nog voller, maar ja voor de rommelmarkt mag het wel heel even toch :wink:

dadelijk nog een pui speelgoed naar bovenbrengen, hier benden is het een stuk minder vol, al 1,5 zak vol met rotzooi weggegooit gister avond.

maar dat kleine spul allemaal he, van lalaloopsy en pinypon :shifty: :?

daar speelt ze graag mee, maar, t, geeft zo,n rommel…

ik heb nu nog een inloopkast waar wat rommel in staat op Luna d’r kamer maar dat komt nu ook langzaam aan leeg :dance:

iig onze kleding is eruit en daar zijn ook weer 2 zakken van voor de kledingcontainer :thumbup:

en een halve zak wat gewoon weg kan

verder een hoop hout :think: (met al het hout wat hier is verzameld kunnen we bijna een huis bouwen :lol: ) maar dat kan maandag weer weg met het grofvuil

ik heb ook al weer 2 halve vuilniszakken vol met rommel wat gewoon weg kan (werk nu op 2 kamers tegelijk :shifty: )

de babykamer komt al aardig leeg

en onze slaapkamer heb ik al onze kleding in de kast opgeborgen dus die raakt ook aardig leeg nu :thumbup:

ofwel er is een klein lichtpuntje aan het einde van de tunnel nu :lol:

ik gooi opzich alles weg waarvan ik niet weet of het compleet is net als van die foam puzzels zijn leuk maar enige wat ze doen is het uit elkaar halen en door het hele huis kom je stukjes tegen :naughty:

zo ook met houten puzzels die ben ik ook echt overal tegen gekomen en ik ga niet meer de moeite nemen om te kijken of ze compleet zijn (we hadden er een stuk of 10 :oops: al dan niet nog meer…)

dus is nr 3 toe aan een houten puzzel halen we gewoon 1 nieuwe (of hij wacht lekker tot ie 2 is dan kan hij op de psz puzzelen :angel: )

en allemaal van dat kleine prul waarvan ik denk waar hoort het bij?!? of van die stapelbakjes die hadden we ook in alle soorten en maten en uiteraard niet compleet :roll:

dus niet echt dingen die je kan verkopen (ja als je het bij elkaar gaat zoeken misschien maar als je zoals nu 6 kamers hebt met overal wel een kist of ladenkast waar evt een stukje kan liggen is vuilniszak open en weggooien een stuk makkelijker :D)

ik zie IKEA :lol:

Had nog wel 4 van die poten voor jullie gehad… staan hier op een bureaublad te wachten… maar dat zal hier niet in huis gaan komen te staan.

Maar dat is zeker lekker opgeschoten.

En die babykamer komt ook heus goed. Dit is jullie ook gelukt namelijk :thumbup: .

Hier kastje net opgehaald… door andere bieder… ander reageerde niet en ik wilde dat ding wel graag vorige week al kwijt :shifty: dus toen ik na 2 dagen (ja ik weet het ongeduldig) nog niks vernomen had via mail of telefoon de andere bieder gemaild dat die hem kon halen… en die belde binnen 2 uurtjes al of het vandaag al kon: graag!

Dus hier weer wat ruimte op zolder… morgen met de stofzuiger en sopje in de weer en dan kan de wieg netjes opgeborgen worden. Tot de kleinkinderen erin kunnen liggen :shifty: .

:lol: :lol: ja lekker goedkoop zo dat buro bij leenbakker ofzo was ik minnimaal het dubbele kwijt voor een hoekburo

zo Luna d’r kast is netjes alleen helemaal achterin nog niet maar dat komt nog ooit :angel:

Luna is helemaal happy met d’r kast uiteraard :thumbup: :inlove: :dance:

grmbl… krijg de foto van vooraf niet geplaatst forum doet beetje vervelend

ah… hij doet ut… dat was toen we de kast al een beetje hadden uitgegraven :shifty:

onze kleding hing er vanmiddag nog in

nu de babykamer nog en onze slaapkamer onze slaapkamer schiet ook al wel iets op maar nog niet heel veel

ik heb iig al wel m’n kasten met plank erop staan om de was uit te zoeken :dance:

krijg elke keer zo’n last van m’n rug als ik de was uitzoek op bed :thumbdown:

en als het goed is hangt m’n tv op de slaapkamer :dance: dus vanavond vroeg naar bed en the voice kids in bed kijken :shifty:

Zo luna jij bent ook lekker bezig geweest!

ziet er netjes uit :thumbup:

zo kom je weer dingen tegen waar je dus niet wvan wist dat je ze had :wink:

Hier vandaag 10 vuilniszakken weggegoot en wat spul wat niet in de vuilniszak kon :dance: :dance: gaat lekker zo.

En Dan als de andere kamer weer leeg is kan Ons meisje straks naar de wat grotere kamer, daar zit een heel grote kast in, dus daar kan echt alles in tot speelgoed aan toe .

Maar t, is een stuk beter opgeruimt :dance:

Is wel een lekker gevoel vind je niet :wink: :angel: