"mijn leven in puin" (vraagje)

ik kom vooral ruimte tegen :lol: :lol: 8)

wist opzich dat we ruimte hadden aangezien het huis helemaal leeg was toen we hier kwamen maar nadat alle spullen hier waren gekomen zijn we die ruimte kwijt geraakt :lol: :lol:

en ja het geeft een heel goed gevoel om alles steeds leger te zien worden :thumbup:

en ook een beetje het gevoel van waarom nu pas… :roll:

vanavond gaat er weer een hele berg naar buiten morgen komen ze weer grofvuil halen :thumbup:

huiskamer staat vol met lege dozen van de meubels van de babykamer enz

Dat is meestal zo he, het kan en gaat pas weg als je er klaar voor bent :wink:

hier aan de overkant zit een punt waar je klein electrisch afval kunt inleveren en papier en karton, textiel en plasic verpakkingsmateriaal.

dus dat lever ik grotendeels daarin.

wij hadden een 3 kamer woningkje en nu moet je zien wat we in die paar jaar vergaard hebben :shifty:

en dat gebeurd gewoon,maar jij hebt echt al veel gedaan en weggedaan dus dat gaat helemaal goed komen, de baby kan dadelijk komen :inlove:

Heerlijk dat gekraai weer :wink: :inlove:

ja ik denk dat we al gauw rond de 40 zakken zitten incl kleding

maar goed het was ook wel ineens het hele huis overhoop

wij sliepen op zolder dat was 1 grote ruimte zijn nu 2 kinderkamers

de slaapkamer van Luna was incl een inloopkast is nu een kantoor en babykamer

alleen Odin z’n kamer is soort van intact gebleven alleen daar slapen wij nu :lol:

en dan nog beneden nieuwe meubels nieuwe tv :shock:

en nu is de bank leeg vreemd he hahahahahaha :shifty:

en dan zijn we er gewoon nog niet met uitzoeken :oops: ik heb nog een trapkast die niet open kan (nouja de deur werkt wel hoor alleen de spullen erachter blijven dan niet staan :lol: maar dat komt goed nu ik weet wat ik aan papier moet bewaren :thumbup:)

en een nieuwe kast waar gewoon dozen in zijn gezet zonder uitzoeken :shifty:

en m’n lichaam kan steeds minder :thumbdown:

:shock: :mrgreen: :thumbup: Wauw gave kast voor Luna! En heerlijk wat een ruimte! Kan me voorstellen dat je minder kunt dat hakt er ook allemaal wel in. Hier hebben we dat min of meer dubbel want de conditie is er bij mijn man nog niet (na ziekenhuis en chemo etc vergt dat veel meer moeite) en zijn arm heeft niet meer de kracht die hij eerder had. Gelukkig is het hem gelukt om op zolder een aantal planken op te hangen en ook de plank die hoort bij de commode hangt op zijn plek en kindlief heeft ook alvast de rails hangen waar 2 planken aan komen. :dance:

Er is weer veeeeeeel zooi weg sterker nog de papiercontainer (een hele grijze container hebben we achter staan en die komen ze om de 2 weken legen) zit vol. :shifty: Ook de helft van de gewone grijze container is weer vol. Nog wat dozen door te gaan op zolder en manlief hoopt dat ik tzt nog tijd vind om de kerstzooi door te neuzen. 2 rolcontainers op zolder zijn leeg zodat daar tzt weer dingen in kunnen en onder de schuine kant gerolt kunnen worden. Nog ons zien te ontdoen van het oud ijzer zodat het achter het huis leeg is. En ik mag nog de boekhouding doen. :silenced: Daarbij heb ik nog voor mijn zusje de belastingaangifte liggen en ook die van mijn SM komt nog mijn kant op. Is niet veel werk maar moet er echt even voor zitten want wil het natuurlijk liefst wel goed invullen. :angel: De woonkamer wordt wel al leger en leger! Morgen komt de vensterbank (natuursteen) in de keuken erop. De vaatwasser vanavond draaien kan ik die morgen leeghalen, een berg wasgoed wat door het opruimen wat achterstand heeft opgelopen en ik wil de badkamer even lekker soppen. Maar mijn eerste ding morgenvroeg; na de koffie iig…de eettafel weer helemaal leeg op de lamp na! Dan weer lekker een setje kaarsen erop en een bos bloemen om het ‘mooi’ te houden zodat we die niet weer vol zetten met zooi. :oops:

In de loop van de week pak ik dan weer eens wat manden onder de tafel aan. Daar verzamelt zich altijd van alles en ik heb al gemerkt dat vaker in kleine stukjes aanpakken ook echt werkt. De box die we te leen hebben van vrienden staat ook klaar dus die kan ik komende week ook opbouwen. Hopelijk kan manlief de puf vinden om een grote dekenkist naar zolder te krijgen. Leeg weegt het niet zo heel veel maar het ding is vooral erg onhandig en die moet echt de kamer uit aangezien de box er dus moet komen te staan.

OoPfff de eetkamertafel is hier ook altijd een ramp :frowning: moet ik ook nodig doen

Wie weet als morgen het huis “leeg” is het lukt de tafel leeg te krijgen :pray:

Zal eens kijken of ik er morgen ook plaatjes van kan schieten…zo’n voor en na motiveert wel. Zeker nu ik die van je kantoor en kast heb gezien! :thumbup:

Ja he :thumbup: motiveert goed haha

Argh de voor is niet gelukt ivm tijdgebrek maar ik maak morgen als kindlief naar de PSZ is wel een na. Want het is gelukt!! De hele keuken leeggehaald (vensterbank is geplaatst), lekker even schoongemaakt met speciaal spul voor natuurstenen aanrechten. En het is weer heerlijk schoon en opgeruimt in de keuken. Gelijk is er ook 1 kleine vuilniszak aan zooi weer uit de woonkamer weg. :dance:

ja… wat is dat nou :lol: we zijn natuurlijk ook benieuwd naar de voor foto hahahahaha

nee fijn dat het iig is gelukt hier moet ik de eetkamertafel nog steeds onder handen nemen :roll: willen dat ding weereens gebruiken waarvoor die eigenlijk is :think: (zo lang geleden volgens mij is het vooral om rommel op te gooien :think: :lol: 8) )

Hahaha ja ik ga de voor niet reproduceren. :lol: 8) Wel ga ik zo eerst nog even lekker de roosjes op de vaas zetten en dan een foto maken. Beetje belabberd nachtje achter de rug met een ventje dat midden in de nacht wakker werd. Iets over raar gedroomd of zo dus die is tussen ons ingekropen. Vooral manlief is daarna de pineut want die wordt regelmatig uit bed geduwd door kind. :lol: Niet te filmen want kind weegt 16 kilo en manlief bijna 10 x zoveel. :angel: En oooh mijn slaapkamer is echt als volgende aan de beurt! Daar ligt nog wasgoed, een oplegmatras die voor gebruik in de caravan is en naar zolder moet na het inpakken. Om het niet te hebben over verdwaald speelgoed etc. :shifty: En ik wil de zooi ook nog graag extra lekker stofvrij maken. Zal toch wel iets van nesteldrang hebben vermoed ik, nog niet zo sterk als mijn man want die is knettertje druk geweest met planken maken op zolder enzo. :mrgreen: Die voor en na maak ik niet eens want pffff. Daarbij hebben we voor de komende jaren genoeg Playmobil in doos staan voor verjaardagen. Mijn man is echt een giga groot kind en verzamelt dat zo graag wanneer er een toffe aanbieding is. :silenced:

:lol: :lol: reproduceren hup gauw zooi erop foto zooi er weer af tadaa :lol: :lol: :lol: (levendige fantasie :oops: :oops: )

playmobiel is leuk toch :mrgreen:

wij hebben hier alleen duplo en lego (ook genoeg om de wereld na te bouwen geloof ik :roll: )

Zooi ligt lekker in de container. :lol:

Zow bloemen op de vaas ben alleen mijn snoeischaar ineens kwijt. :wall: Deze week nog gebruikt in de tuin voor de hortensia etc en kan hem niet weer vinden tssss. Maar de na foto is gemaakt! :mrgreen: En ja er moeten tzt wanneer bruintje het toelaat nog nieuwe stoelen komen want deze passen er echt niet bij hahaha.

Ben wel nog steeds blij met mijn ingelijste canvasplaten die ik ooit voor 17 euro per stuk heb weten te scoren bij een tuinwinkel omdat de lijsten beschadigt waren. Is een soort nepleer effect en daaronder zit iets van gips of zo. Maar met wat schoensmeer zie je het amper nog. 8) :dance: En dan te bedenken dat de oorspronkelijke prijs bijna 50 euro per stuk was. :o

zow netjes hoor :thumbup:

ik ben ook langzaam aan begonnen… maar pfff… :roll: ach wie weet is ie vanmiddag af…

Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. En ik heb er ook de halve ochtend minstens over gedaan! De rest van de ochtend tot half 1 in de middag is besteed aan de keuken. En daarna…heb ik NIETS meer gedaan.

Maar als je zoveel lego en duplo hebt is het mss wel een lekker idee dat morgen evt de kids aan tafel kunnen spelen met de lego? :wink:

Ik mag straks de zooi die weer is ontstaan in de keuken (ja ja haastig ontbijt en brood maken voor de PSZ) wegwerken en kindlief ophalen van de PSZ. En nog niets gedaan boven aan de was. Dus kindlief mag straks een tijdje boven spelen zodat ik daar aan de slag kan. En dan ga ik vanmiddag weer even lekker liggen. Doen hier ook echt alles met mate want mijn rug trekt het niet wanneer ik de hele dag in touw ben. :oops:

grote tafel opruimen heb ik altijd “moeite” mee…

echt iedereen gooit er zooi op :roll: ik zit bij ongeveer elk dingetje wat is het en wat moeten we ermee :think:

en zakelijke rekeningen :think: zijn ze betaald?!? en dan weer een berg visitekaartjes :roll:

ut liefst pak ik de prullenbak erbij en schuif ik het er zo in maar daar worden ze hier in huis vast niet blij van als ik dat doe :shifty: :lol:

Ow griebels klinkt bekend! 8)

Heb je mss de mogelijkheid om een smal (zeg heeeeel smal) ladenkastje neer te zetten? Ieders een eigen laatje en die zooi moeten ze dan ook verplicht eens in de maand oid opruimen. Eigen verantwoordelijkheid incl de kids (je kent het wel die kleine tractaties die ze soms krijgen) en het laatje MOET dicht kunnen etc. :angel:

Ik heb hier een grote (lees; veeeeeel te grote) kast in de hal staan. En daar zitten 2 mandjes in. Die is bedoeld voor sleutels en manlief heeft voor visitekaartjes een speciale map gescoord bij de Office Center. Op het dressoir staat 1 ‘postvakje’ van de Action met daarin 2 schapjes. Daar komen dingen in als spaarkaarten, karweikaart, discuskaart en meer van zulks. Die mag dus ook echt niet overlopen want hij staat in het zicht. :shifty: Zal er morgen wel een plaatje van schieten zodat je een idee hebt hoe vol ie kan. :stuck_out_tongue:

Hm…is wel een idee ik heb in de gang 2 ladenkastjes op de schoenenkast misschien kan ik die er voor introduceren kan ook niet heel veel in :thumbup:

Je kunt zelfs overwegen om de laden te nummeren of een fotootje erop zodat ieder kan zien van wie het laatje is.

Ik werd in huis gewoon gek van een man die telkens vroeg; waar zijn mijn sleutels, waar is karweikaart (en tig keer een nieuwe aanvragen en dan de oude weer terugvinden :silenced: ) waar is zus of zo. Hoppa hier schat een eigen mandje en pleur het daar maar in! Ligt het daar niet in? Dan weet ik het ook niet. 8) Hij heeft het zich heeeeel snel aangeleerd. :angel: En als je tegenwoordig in je portemonnee kijkt hoeveel kaarten daarin zitten…argh je kunt om het half jaar een nieuwe portemonnee kopen omdat het zo snel slijt. Ik heb tegenwoordig enkel de bonuskaart erin en de zorgpasjes de rest ligt in huis en pak ik wanneer het nodig is. Scheelt ook want als ik zoals vanmiddag naar de karwei ga voor een kleine boodschap hoef ik ook niet te vragen of manlief de kaart uit zijn portemonnee haalt. :mrgreen:

Heb ondertussen echt gemerkt dat een vaste plek ongelofelijk scheelt.

Ben zelfs met de portemonnee een stapje verder gegaan. Al mijn kleingeld zit in een hard plastic gesorteerde houder van de Blokker die los in mijn tas zit. Hoef ik niet meer te schiften als we eens moeten betalen bij het parkeren en het scheelt enorm veel gewicht waardoor mijn portemonnee alweer een jaar of 3 meegaat. En lekker klein is gebleven. :mrgreen:

Ow om het trouwens niet te hebben over die stomme OV chipkaart…kreng kost 7,50 en als ik die kwijt ben is dat duur. :silenced: Wel een anonieme want ik heb toch geen abonnementen oid erop.

:lol: :lol:

idd de vraag waar iets is gebleven

geweldig!!

van de week kreeg ik die vraag ook ik oh ik ben blij dat ik eindelijk een keer kan zeggen ik heb geen idee waar je dat hebt gelaten :lol: :lol:

was hij niet zo blij mee :lol:

als ik hem vraag waar iets is weet hij het ook nooit dus vond wel leuk dat ik het ook een keer niet wist :dance: :dance:

pasjes…pfff word ik ook helemaal gestoord van ja :roll:

ik heb 20 pasjes :oops: in m’n tasje :oops: en toen stond ik vanmiddag bij kruidvat had ik eindelijk die kaart geactiveerd op internet en lag die dus nog op tafel :wall: :wall: