"mijn leven in puin" (vraagje)

MamaMarije; Inderdaad dat is ook opruimen :thumbup:

Ik heb gewoon veel staan en het staat ook echt gewoon overal, je wil niet weten hoeveel deodorant ik tegen kwam :oops: wel 6 flesjes denk ik zo…lippenstiften ook heel veel zelfs nog nieuwe…en zo meer van die dingen he :?

@Duimelijntje wrote:

@Angel & Luna wrote:
zo… griepje is nog steeds aanwezig helaas maar morgen komt mijn moeder op de kinderen passen (ofwel ophalen en brengen naar school) zodat wij door kunnen :thumbup: :dance:

hopelijk kunnen we snel door die kamer heen en minimaal 70% weggooien (denk dat het nog wel meer moet zijn ook :shifty: )

ZOVEEL :shock: :o

is het echt allemaal troep dan :wink:

Je had zoveel dozen opgestapelt toch op zijn kamer, vandaar dat er een hoop wegmoet :think: :mrgreen:

Nou ik ben ook aangestoken :lol:

heerlijk eigenlijk wel, al is het soms best moeilijk, t, is meer verstand op nul en gewoon doen :wink:

nou… als je die kamer inloop dan loop je tegen een muur van dozen :lol:

de babykamer is leeg dat dan weer wel maar die kamer kan je verder niet inkomen :oops:

Dat is niet echt handig nee :wink:

Ik ken dat wel ja :oops:

Ik ga binnekort maar weer eens naar de rommelmarkt :wink:

vind ik nog leuk ook, ook gewoon om rond te struinen, heerlijk :thumbup:

zal wel een voor en na foto plaatsen als het af is :wink:

maar staan ook kerstspullen tussen (niet dat dat nou zo heel veel is…)

@Angel & Luna wrote:

zal wel een voor en na foto plaatsen als het af is :wink:

maar staan ook kerstspullen tussen (niet dat dat nou zo heel veel is…)

Is goed :wink:

Kerstspullen,me too, zoveel, teveel, maar ja, denk ik volgens jaar misschien,maar soms die je er niets meer mee, dus heb nu wel een aantal dingen uitgezocht wat wegkan.

hier staat bovenkamer vol de andere kamer vol de schuur vol, de kast vol ales vol vol vol…

Zei gister tegen mijn moeder nog…zoveel spul, over twee weken komt ze helpen, en mijn moeder is helemaal geen bewaarder,helemaal niet zelfs, mijn vader wel :wink:

dus ben benieuwt :wink:

scheelt wel wij maken op zolder een soort vliering (verlaagd plafond) voor kerstspullen enzo :thumbup:

maar verder ook niks geen ruimte om spullen te bewaren

@Angel & Luna wrote:

scheelt wel wij maken op zolder een soort vliering (verlaagd plafond) voor kerstspullen enzo :thumbup:

maar verder ook niks geen ruimte om spullen te bewaren

Wij hebben geen zolder of vliering, bij ons is de bovenverdieping gewoon een grote volledige slaapkamer :wink: en dan een verdieping lager onze slaapkamer die van I,lona de badkamer en nog een slaapkamer, maar die staat dus ook vol.

en dan beneden de woonkamer enz…

:wink:

voor we dit huis hadden hadden we een 3 kamer woning en als je ziet wat je in die paar jaar allemaal vergaard hebt :oops:

Duimelijntje je verzamelt naar hoeveel ruimte je hebt. :wink: Hier zijn we verhuist van een maisonette met 3 slaapkamers en zolder naar een huis met 4 slaapkamers en een grooooote zolder. En toch is er ongeveer 12 kuub weggegaan tijdens de verhuizing. En nog hebben we eigenlijk teveel spullen. :oops: Ook hier kunnen de kerstspullen wel eens uitgezocht worden. We hebben nog een tent op zolder liggen terwijl we ondertussen dus trotse caravaneigenaren zijn. Die mag dus deze zomer opgezet worden, op de foto en dan op marktplaats. En manlief wil nog zijn studieboeken uitzoeken daar kan een groot deel van weg. Mijn boeken zijn afgelopen jaar al doorgelopen en voor een heel groot deel naar een rommelmarkt gegaan. Dan hebben we nog een zooi computerspelletjes die weg kunnen. Ja ik vermoed dat we nog wel even zoet zijn. :angel:

@Rhiannon wrote:

Duimelijntje je verzamelt naar hoeveel ruimte je hebt. :wink: Hier zijn we verhuist van een maisonette met 3 slaapkamers en zolder naar een huis met 4 slaapkamers en een grooooote zolder. En toch is er ongeveer 12 kuub weggegaan tijdens de verhuizing. En nog hebben we eigenlijk teveel spullen. :oops: Ook hier kunnen de kerstspullen wel eens uitgezocht worden. We hebben nog een tent op zolder liggen terwijl we ondertussen dus trotse caravaneigenaren zijn. Die mag dus deze zomer opgezet worden, op de foto en dan op marktplaats. En manlief wil nog zijn studieboeken uitzoeken daar kan een groot deel van weg. Mijn boeken zijn afgelopen jaar al doorgelopen en voor een heel groot deel naar een rommelmarkt gegaan. Dan hebben we nog een zooi computerspelletjes die weg kunnen. Ja ik vermoed dat we nog wel even zoet zijn. :angel:

Ja dat geloof ik direkt!

ik moet hier volgens mij nog heel veel doorlopen en nakijken :oops:

ik ben al aardig bezig nu…of wat niks meer is gooiën we weg.

studie boeken worden die op een gegeven moment niet te oud :think:

Wij willen straks van de zomer alles op gaan knappen, en dan moet ik dus alles opgeruimt en klaar hebben, anders kun je er nog niet bij,en ik wil een heel nieuw interrieur :inlove:

behalve mijn salontafel… :inlove:

@Duimelijntje wrote:

studie boeken worden die op een gegeven moment niet te oud :think:

ja die worden op een gegeven moment (te) oud… maar toch heb ik nog een 5 tal boeken bewaard.

In eerste instantie alles, maar wanneer kijk je dat nog in?

Toch heb ik van mijn studie rechten de ‘van de Pot/Donner’ bewaard… zo droog, zo saai en daardoor zo’n heerlijk fout boek om te bewaren :lol: en nog 4 boeken van vakken die ik gewoon leuk/interessant vond of het boek gewoon fijn.

Waarschijnlijk doe ik er nooit weer wat mee (al kan ik met die van der Pot/Donner nog wel een tijdje een kacheltje stoken :o ) maar die kan ik nog niet weg doen.

wij zijn hier moed aan het verzamelen om het toekomstig kantoortje in te gaan om de zooi uit te zoeken… :shifty:

en dan verstand op 0 en weggooien :angel: oh… ik hoop zo dat manlief het kan :pray: :pray: (hij is in de jaren al wel makkelijker geworden maar nu hopen dat hij echt minimaal 70% kan wegmikken :pray: )

zow pauze staan nu op 10 zakken

@Angel & Luna wrote:

zow pauze staan nu op 10 zakken

kijk dat zet zoden aan de dijk :thumbup:

uiteindelijk op 12 zakken gekomen en heb grofvuil afspraak gemaakt voor de grote dingen

dus maandaag gaat er een hoop hout weg en lattenbodems en andere zooi wat niet in mijn auto past :thumbup:

dus als het goed is is het maandag (of zondag avond) aardig leeg hier :pray:

die 10 zakken hebben we eerder vandaag wel gelijk weggebracht :thumbup: en alle bananendozen waar het uitkwam zijn ook al weg :thumbup:

hopelijk staat zondag ook de babykamer al in elkaar kunnen ook gelijk die dozen weg :pray:

nou dit klinkt wel als een heel produktief dagje moet ik zeggen hoor.

En zou idd heerlijk zijn als je dan in het weekend de babykamer in elkaar kan zetten. Kan je bijna gaan kneuteren :wink: .

:oops: wat is kneuteren?

@Angel & Luna wrote:

:oops: wat is kneuteren?

babykamertje inrichten, lekker fröbelen… dat soort dingen :lol:

ah ok :smiley:

ja en nog veel meer te doen moet nog een kantoortje komen en onze slaapkamer is alles behalve af daar hebben we gewoon het bed in gezet en dat was het hahahahaha

maar goed zodra de babykamer staat kan ik langzaam aan de dagen dat we niks doen (ofwel manlief werkt) inruimen en opvrolijken enzo :thumbup:

oh en dan is de middenverdieping klaar en dan ga ik beneden verder met uitzoeken :lol:

werk van boven naar beneden :thumbup: en zo hup alles de deur uit hahahaha nouja bijna alles :thumbup:

vandaag ook een hoop papierzooi weggegooid :lol: kwamen dingen tegen uit 1999 hahahahahaha

zo m’n nieuwe opbergkast is hopelijk vandaag af :pray:

en dan alles weer opnieuw uitzoeken en in die kast plaatsen en hopelijk gaan er dan toch nog een aantal vuilniszakken de deur uit :pray:

en dan weten we ook gelijk wat er aan hout bewaard moet blijven dan kan de rest met grofvuil mee maandag :dance:

zal wel heel blij zijn als de tussenverdieping klaar is weer wat meer rust in m’n hoofd (want aan m’n voeteneinde staat het ook nog helemaal vol spullen :roll: )

m’n moeder belde gisteren op omdat Odin bijna jarig is en die zag een leuk kado en wilde eerst met mij overleggen :thumbup:

ze had een loopfiets gezien bij blokker en opzich hebben we er al 1 maar die krijgen we de bandjes niet van opgepompt dus die gaat dan ook weg bij grofvuil :thumbup:

en dan gaat ze verder geld op z’n spaarrekening zetten voor later :thumbup: dus dat is helemaal mooi natuurlijk ipv bergen speelgoed