Mijlpalen -deel 1-

Anouk loopt sinds vorige week.

waaw Anouk wat ben je snel :inlove: Nog gefeliciteerd met je verjaardag :wink: :-*



Kaylee loopt sinds vandaag achter haar loopwagentje :dance: :inlove: en het tijgeren is nu definitief kruipen geworden… Wat gaat ze opeens hard :shock: :inlove:

:clap: wat goed van Kaylee!



En inderdaad Vicky, wat gaat het dan ineens snel! :inlove:

Hailey heeft nu 5 tandjes! Ze kan aan tafel zonder steun zo’n halve minuut blijven staan en ze slaapt al 3 mnd 's nachts zonder speen!

Nu nog een klein beginnetje maken met tijgeren of zo… ze draait alleen nog maar om haar as.

Ze trekt zichzelf nog niet omhoog maar als je haar neerzet blijft madammeke toch echt wel heel stevig staan :inlove: :inlove: :inlove:



mag ik mijn mijlpaal hier ook kwijt :pray:



thijmen lacht hardop :inlove:

dat is toch om van te smelten :inlove:

en snik snik mama moest ook huilen :wink:

Och ja dan lopen de tranen over je wangen voor je er erg in had, dat had ik gisteren toen ik voor het eerst met Nathalie op de fiets zat. Zij voorop in het zitje en ik supertrots natuurlijk en toen ik thuis kwam en haar eruit tilde liepen de waterlanders gewoon zomaar eruit… zomaar het gevoel van oneindige liefde die ik ineens weer voor haar voelde :inlove:

Lana heeft gisteren 1 stapje los gelopen :mrgreen: :inlove:

Jowena loopt rond :inlove: :inlove: :inlove:



Ze gaat al de bocht om en kan zich ook al omdraaien als ze de andere kant op wilt.



Ik ben natuurlijk enorm trots :inlove:



Maar ze gaat me ook wel te snel :frowning: ze is pas 11 maanden.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Naatje is vanmiddag voor het eerst zelf op handjes en knietjes gaan zitten :inlove:

jhaaa thomas heeft eventjes op zijn beentjes gestaan om over de bank te kijken :inlove: :inlove:



(had em al in het sf geplaatst, maar mama is zo trots met zijn mijlpaal dat ik die hier ook nog wel even wil showen :mrgreen: )

hier ook een hele trotse mama.



moreno kan…



van buik naar rug draaien

:smiley:



ff jullie op de hoogte brengen :lol:


  • hij kan zelf opstaan (benen wijd, opdrukken) en weglopen :thumbup:


  • hij brengt dingen die hij op de grond vindt naar mij toe en zegt ¨bah¨ 8)


  • hij zegt bah als hij moet plassen en slaat met beide handjes in zijn kruis :eh: :clap:

dave zegt…M auw als de kat langs loopt :inlove:

Jasmijn ziet haar handjes. :smiley:

tom klom net ZELF uit zn schommelpaard :shock:

Ik voelde Amélie haar eerste tand op 2 febr. en 10 febr. de 2e!

Tygo heeft gister 3 losse stapjes gedaan.

Ik schrok wel hoor :lol: Sinds woensdag staat hij af en toe los en nu wil hij al zelf weglopen :roll: