Mijlpalen -deel 1-

Ik was vandaag super trots op Tommie omdat ie een mooie mijlpaal had bereikt :inlove:





hij rijdt een autootje rond :inlove:





( eerst was het alleen nog maar aan de wielen voelen en draaien, maar nu duwt hij dus met gestrekte arm zijn hand op het dakje van de auto de auto over de vloer en kruipt er zelf achteraan :clap: :inlove: )

:dance: :dance: :clap: :clap: :clap: Goed zo Tommie!!! :smiley:

GEweldig he… en nu snap ik pas wat je bedoelt met Tom kan dingen niet die Niels wel kan! Maar TOm knap hoor!!



Niels kan dit zeker al een maand :snooty: :snooty:



natas

@natas1 wrote:

:snooty: :snooty:



natas




:eh: :think:

wow cool tommemans! hier wordt er alleen nog maar aan de wieltjes gefrummeld :mrgreen:

iemand anders met een mijlpaal??



anders dan post is zelf dit topic vol :wink:

@Heksje wrote:

@natas1 wrote:
:snooty: :snooty:



natas




:eh: :think:




UITLEG

ik bedoelde dat ik wel een snob ben he om zo op jouw post te reageren.

:lol:



natas

ach…we kennen elkaar zullen we maar zeggen dan he :wink: :-*



maar uh…kan Niels al wat nieuws?





Tom gaat nu als hij Bumba kijkt met zijn hoofd de hoek om kijken als er iets uit beeld verdwijnt :inlove:



en als ie voor de tv staat en er stuitert iets uit beeld, dan gaat ie er met zn handje achteraan :inlove:



kom es online, de webcam doet het :mrgreen:

niemand :think: :cry:

Mijn mijlpalen zijn niet zo duidelijk, maar Leonie probeert de laatste dagen wat nieuwe dingen uit:

  • duimen (deed ze eerder al per ongeluk, nu gaat ze echt op zoek naar haar duim)
  • keelklanken (eerst alleen neusklanken) maken
  • zitten (ja echt, nu al, ze gooit zichzelf voorover en houdt haar rug recht en haar hoofdje rechtop)

8)



laat haar ¨zitten¨ in het voedingskussen…vond Tom ge-weeeel-dig :mrgreen:

hij kan aan 1 handje een paar stapjes lopen…

hij heeft nu een paar keer (per ongeluk?) losgestaan



:inlove:



hij heeft zijn eerste kus al gehad :mrgreen:

Kaylee ging vandaag voor t eerst zelf zitten :inlove: eindelijk

Twee weken geleden zei Nathalie mamamamamamama en sinds gisteren zegt ze ook papapapapapapapapa :inlove: :inlove:

:clap: :clap: :clap:

Ben zo trots he hahaahaha en wat goed van Tom dat ie een auto’tje voortduwt :clap: :clap: :clap:

hoi



wat ik een mijlpaal vindt bij me nanneke is dat hij zich op zijn zei rolt.



Fransje is behoorlijk passief maar hij draait zich nu op de zei en probeert vanalles te zien en pakken :inlove:

hij is toe aan de volgende stap van het liedje ‘klap eens in je handjes’ en zit dus de hele dag met zijn handjes ‘op zijn boze bolletje’ :mrgreen:



ook zwaait hij ‘dag’ (als nu dus de teletubbies dag gaan zeggen dan staat hij heel enthousiast te zwaaien naar ze :inlove: )



en hij begrijpt al dat de verwarming beter niet aangeraakt kan worden (de slimmerik :wink: )

@Marieke_5000 wrote:

Twee weken geleden zei Nathalie mamamamamamama en sinds gisteren zegt ze ook papapapapapapapapa :inlove: :inlove:
Ja hahaaah dat doet Noa Faye ook :smiley:



jammer dat het alleen niet ECHT papa en mama is :? :mrgreen: