Mijlpalen -deel 1-

Lopen, morris was 10 maanden en liep. Nu kruipt ie bijna niet meer, loopt alleen nog maar :inlove: Trots

8)

Tom drukt op neuzen :mrgreen:



knuffelberen, popjes, plaatjes in zn boek …echt alles krijgt een duw :inlove:



en dan maar kijken naar mij en wachten totdat ik ¨tuuuuut¨ zeg om daarna 26 keer vaker te drukken en ¨uh uh uh¨ te zeggen wild wippend op zn billen of wiebelend met benen/kontje :inlove:

Nootje heeft na maanden weigeren gisteren en vandaag EINDELIJK groente gegeten :dance:

Gisteren had ze ineens door wat ze moest doen om haar hoofd overeind te krijgen in buiklig (steunen met de armpjes). En vandaag rolde ze tot 2 keer toe van buik naar rug!! :inlove:

O ja, en ze is ook haar stem aan het ontdekken en laat bij enig ongenoegen een lawáái horen… En wij maar lachen, want het klinkt echt schattig :inlove: .

  1. :clap:











    hier…schoenmaat 22 :shock: :roll:

Kaylee klakt met haar tong… Ik deed het en opeens deed ze me zomaar na… Ziet er erg schattig uit :inlove:

O ja en ze gooit haar handjes in de lucht bij “hieperdepiep hoera”… Tsjah over twee weken moet ze t echt doen :wink: :inlove:

goed hoor kaylee :clap: en flink oefenen met hiep hiep hoera over 2 weekjes al oh time flies.



isabella heeft vanmorgen iets gepresteerd heb alleen gemist hoe ze het heeft gedaan ze is nl uit haar stoeltje geklommen :shock: ons klimgeitje :mrgreen: vanmorgen keek ik ff niet want moest ook op een vriendje van sebastiaan passen en had de fruit al klaargezet en haar in d’r stoeltje gezet en inene hoor ik iets van gehijg :mrgreen: staat madam naast d’r stoel dus ze is ook helemaal niet gevallen ofzo :think: what’s next…



heksje tommie leeft op grote voet :wink: Sebastiaan die begon ook met maat 22 :shifty: maar zit nu wel heel gemiddeld hoor hij heeft 7 mnd maat 22 gehad dus das wel fijn.

noa zit al 3 weken alleen zonder steun, nu begint ze ook stevig op haar voetjes te staan. wel met hulp natuurlijk.

:inlove: :inlove: maar ze giert van het lachen als ze recht staat.

Hailey kan sinds vorige week zelfstandig zitten!

Voor de rest kan ze nog niet zoveel, beetje schuiven in z’n achteruit op haar buik. Ze heeft zelf niet eens in de gaten dat ze verplaatst.

En van rug naar buik rollen heb ik haar ooit 3x zien doen en daarna niet meer :?

Ach, ze zal er wel geen zin in hebben.

Wauw, knappe kids allemaal :lol:



Sterre had vanmorgen een nieuw kunstje bedacht. Eerst o phaar buik gerold, neus op de grond, billen in de lucht en dan één been optillen en haar voetje op de rand van de box leggen :shock: Weet niet helemaal wat het nut hiervan was, maar het zag er erg…uh…interessant uit :lol:



xHeske

Nootje krijgt dr eerste tand!!! :dance:

goeiemorgen



Jelke kruipt al sinds ze 6 maanden is, ze doet alles een beetje andersom, ze kan nog niet zelfstandig gaan zitten maar al wel zichzelf optrekken om te gaan staan, Jelke is nu 8 maanden en eindelijk komt het eerste tandje eraan…

  1. Tom loopt :inlove:
















  • hij gooit zn eten op de grond en zwaait er dan naar :roll:










  • hij wil continue naar de kerstkrans die aan de buitenkant op voordeur hangt :doh: en maar met zn neus tegen de glazen tussendeur duwen en met zijn vlakke hand op het glas slaan en…¨ie ie¨ roepen :eh:

Een tand zijn er 2 :mrgreen: :dance:

Tand 7 en 8 zijn gearriveerd…



Ze klapt in haar handjes bij “if you’re frummie and you know it clap your hands” :mrgreen: :wink: :inlove:



Ze doet pogingen tot los staan (en valt dan ook meteen neer :wink: maar t begin is er) :inlove:

Op 1 januari zei Noa haar eerste echte woord “papa” op 2 januari zei ze “Noa” dus ik ben benieuwd welk woord het vandaag wordt :mrgreen:.



Gisteren zat ze in de stoel en zwaaide ze naar de kat terwijl ze “dada” zei. Ik vraag me af of het echt was of dat ik het gewoon graag wilde. :oops:

Ik zag haar net kruipen ipv tijgeren :mrgreen: :inlove:

@Vicky wrote:

Ik zag haar net kruipen ipv tijgeren :mrgreen: :inlove:




En toen kwam ze tot de conclusie dat dat tijgeren toch wel sneller gaat op deze vloer :lol: