Mijlpalen -deel 1-

Sam gaat gewoon uit zichzelf slapen als ik hem in bed leg!

Dit heeft hij nog nooit gedaan! En nu vandaag al 2 keer!! :inlove: Oooh wat goed hihi! Ben trots!! :inlove:



Ennuh zijn eerste tandje komt er ook al door! Sinds vorige week :inlove:

Yeline doet het al een hele tijd maar ben trots haha.



Ze weet hoe ze van de bank of ons bed af moet klimmen zonder dat ze valt. Ze draait zich dan netjes om op dr buik en laat zich dan langzaam met dr voetjes naar beneden glijden :mrgreen:

MIJLPAAL MIJLPAAL MIJLPAAL MIJLPAAL



Oh, ben zo trots! Leonie is vandaag precies een half jaar oud, en ze heeft ineens door hoe ze van rug naar buik moet rollen! :dance: Andersom kon ze al een tijdje, maar nu kan ze dus helemaal omrollen! En dat terwijl ze er net 2 ondertanden door gedrukt zijn (en volgens mij komen de bovenste ook door), en ze het heeeeeel moeilijk daarmee heeft gehad. Echt supertrotse mama hier!

Noa’s onderste tandjes zijn sinds vandaag eindelijk door! :dance:

Kind is pas 8 maanden, maar mama was natuurlijk alweer bang dat ze nooit tandjes zou krijgen… :oops:

Hoi!



Sluit me ook ff aan :slight_smile: .



Yanniek (3 maanden) kan sinds gisteren schaterlachen!



Soleil 8)

Yeline kan sinds 2 weken high five geven :inlove:

ok, ik vind dit leuk ik doe mee!!!

Sinds vandaag pakt Daan serieus de pooh-beer van de mobile vast als ie langs komt. Resultaat: mobile loopt vast, maar ach, mag de pret niet drukken!!!

Ook reageert hij met een volle schaterlach als je hem kietelt(voorheen met een pruillipje :think: )

De mijlpaal van vandaag :mrgreen: :inlove:



KLIK HIER





EN HIER

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

applaus voor kaylee!!!

Hallo, leuk topic!



Mees kan zich sinds gisteren vanuit buikligging zijn hoofd goed rechtop houden! Helemaal trots :inlove:

Celiza kan van buik naar rug en anderom rollen :shock:

:mrgreen:

Celiza speelt nu echt zelf…op haar kleed en in de box :clap: :clap: :clap:

vicky geweldig die filmpjes!!! :inlove:

en ja hoor! na weken frsustratie heeft Stijn eindelijk door hoe hij moet kruipen!!! :inlove: :inlove: :inlove:

het is nog achteruit, maar wel al 20 meter en verder, ik kwam er achter omdat hij onder de schommelstoel vast kwam te zitten :o



liefs, Niene

Sam roept de hele dag door: Daadaa daadaa daadaa! Zoooo cute!! :inlove: :inlove:

Ze stond al los maar nog niet zo lang en duidelijk als vanmorgen :inlove: :inlove: :inlove:



Op 28 april is onder het eerste tandje doorgekomen bij mijn meissie… en ze is pas 4,5 maand :shock:

Vandaag is de langeverwachte eerste tand van onze grote vent 8) doorgekomen!! :dance:

En meneer is over een week 10 maanden… :stuck_out_tongue:

o, ik wil ook meedoen!

Alex (3 maand) draaide zich gister van zijn rug naar zijn zij. toen hij het eenmaal doorhad, heeft ie dit de hele tijd liggen doen. Hij gooit zijn beentjes in de lucht en dan 1 2 hoplokee op zijn zij.

ZE KRUIPT!



Echt een hilarisch gezicht, ze moet de kunst nog even verfijnen. Ze ligt op haar buik, steekt haar billen omhoog (zodat haar kin bijna de grond raakt) en duwt zich vervolgens met haar tenen (waar dus geen sokken meer aan kunnen, anders lukt het niet) vooruit. :lol: :inlove:

:clap: :clap: Goed van je Leonie!!!