Miep-topic? We houden hoop en blijven er voor gaan...!

Maakt niet uit joh, iedereen mag reageren wanneer het haar uitkomt!

Beterschap Bianca, hopelijk ben je snel weer beter :hug:

Hier een vlug verslagje over vanmorgen, als je vragen hebt hoor ik het wel.

Ik sta op de wachtlijst voor een kijkoperatie (LTT). Op 8 juni a.s. heb ik hiervoor een intake en het zal ongeveer 4 weken duren voordat ik daar terecht kan (valt me reuze mee). Ze kijken dan of er misschien verklevingen zijn en ze spuiten de eileiders nog eens goed door.

Daarna moet ik hormonen gaan spuiten en gaan we door met IUI.

Een grote stap vooruit dus…

ik las zo pas al bij in je eigen topic maar schrijf hier de reactie eventjes.

MEis een hele grote stap idd. De operatie om eileiderste bezien en na verklevingen heb ikook gehad env alt reuze mee… van te vorenmag je pijnstilling nemen en soms krijg je lokaal even een verdoving.

Maar er wordt iigeen stap ondernomen ,goed zo meis, succes met de IUI ,

ik moet ook ongesteld worden maar deze iser nog niet ws ook pas einde van de week hoor.

Ik heb erge oorpijn ben al met olie aan druppelen maat vooralsnog helpt hetweinigals ikmorgen fit ben wil ik bij de apotheek iets halen bestaat vast,maar tot vandaag was ik nog nietweer buiten geweest ( 5 dgn) en om nu ineens met 3 kids naar hetcentrum te lopen vindt ik ook zo wat…

morgen heb ik er maar 2,

het rottige is ik hoor heeeel slecht :roll:

@bianca81 wrote:

van te vorenmag je pijnstilling nemen en soms krijg je lokaal even een verdoving.

Ik wordt onder narcose gebracht voor deze operatie. Het is een dagopname…

Meis wat vervelend die oorpijn. Dat is echt niet prettig.

Sterkte en inderdaad maar even wat halen bij de apotheek!

Liefs,

Hoop

kom even inbreken

Bianca: beterschap meis!!

Ineke: alvast een heel fijne vakantie! En wat een ellende op je werk, ik hoop dat je op vakantie even lekker kan ontladen!

xxx

hihi irene jij moet bevallen joh haha

thnx voor je beterschapwensen :-*

Hahaha, ja vind ik ook, maar er zit toch een eigenwijs knulletje in mijn buik!!

jongetjes hé? moeten altijd moeilijker doen dan nodig is

:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Bedankt Irene, dat gaat wel lukken hoor. Heb nu echt vakantie van het werk. Het was vanmiddag best wel even heftig, veel collega’s toch behoorlijk aangeslagen etc.

Ik kon zelf mijn traantjes binnenhouden, had ik even geen zin in om tegenover al mijn collega’s etc. emotioneel te worden omdat veel emoties toch ook vanuit het ‘niet zwanger worden’ komen.

Ga straks effies lekker relaxen op de bank, tijdschrifjte, potje thee etc. Heerlijk.

Irene, een hele voorspoedige bevalling gewenst en dan heerlijk genieten van jullie zoon!!

Hoop, goed zeg zo’n stap vooruit, lekker snel kun je geholpen worden zeg! Nog eerder dan mij joh!

Bianca, ben jij weer helemaal fit inmiddels?

En do, jij spannend zo na de eisprong!

liefs

Ineke

ik ben behoorlijk ziek haha al vanaf vrijdag gaat dit… morgen bel ik de apotheek of ze neuspray en oordruppels klaarleggen en zus haalt het op, ben zelf neit in de mogelijkheid het te doen.

En even informeren hoelang oorpijn mag blijven aanhouden…

pfff. bianca, weer es wat anders niet?! Sterkte!

Datum kijkoperatie is inmiddels ook bekend: maandag 25 juni a.s. om 07.45 uur moet ik me melden in het ziekenhuis!!!

Inke Thnx meis

Hoop jij succes voor dan gelukkig is het niet lang wachten ( ja zeker gevoelsmatig voorjou wel natuurlijk) maar relatief gezien is het te doen

TOYTOYTOY :thumbup:

suc6 hoop dan! Mijn ervaring is dat het reuze mee valt hoor. Qua herstel! Littekentje in je navel en beide liezen…hoop op goede uitslagen!

Zit hier al de hele dag op de wehkamp te wachten. Was vergeten dat mijn koffer het vorig jaar begeven heeft! Gauw nieuwe besteld, maar tot dusver nog niemand. Bah. zit ik de hele dag in huis te wachten!

liefs

Ineke

Dag meiden,

Dacht lees ook eens een keer mee…

Waar ik even op wil reageren:

Ik heb ook gisteravond de HELE avond op Wehkamp zitten wachten en niks gehad… Boehoe!!

Heb voor de vakantie (zaterdag) een heeeeeeele berg kleding besteld, Marco was gisteren werken, dus ik dacht mooi 's avonds te kunnen shoppen in eigen huis, maar helaas… :cry: :mrgreen:

Ik ga later verder lezen en gezellig meebeppen :mrgreen:

Hoi Nicje…

Hoe is het eigenlijk met je moeder. Heeft ze al uitslagen van de scans?

Ik heb altijd goede ervaringen met wehkamp. Maar minder met Selectvracht. Zij doen de bezorgingen bij ons. Nu laat ik meestal de pakketjes bij een afleverpoint bezorgen. Dan krijg je een sms-je als het binnen is en dan kun je het zelf even ophalen. Veel makkelijker en je hoeft niet thuis te blijven. En het gaat net zo snel…

Liefs,

Noortje

Doe ik meestal ook zo, maar nu heb ik zoveel besteld :angel: dat ik het liever niet afhaal :wink:

Selektvracht levert 's avonds geen volumepakketten, dat zal dan de reden zijn, denk ik… (nagelezen op de website)

Mijn moeder krijgt 7 juni pas de uitslagen, bij de cardioloog.

Ik moet nu weer aan het werk, ben slecht :naughty:

Balen Nicje. Bij mij komen ze wel altijd de volgende dag en wanneer ik niet thuis ben zetten ze het wel in het schuurtje ofzo. maar dit ging om een grote doos enzo en ik moest zeker weten dat ze hem niet weer mee zouden nemen! Baalde wel van het feit dat ze voor dit pakket 8,95 verzendkosten berekenden! Had beter de stad in kunnen gaan om daar een koffer te kopen. Maar ja. Hij staat nu ingepakt klaar!!!

Hoop dat je vanavond kunt passen nicje, lekker he?!

liefs

Ineke

He, Noortje. Hoe is het met jou? Gaat het weer ietsje beter? Hope so…

hey nic rottig zeg dat de bestelling ernog niet is.

Ineke nog 1 dag voor julie op vakantie gaan heb jij alles wel gepkat en klaar er voor?

Wij hebben goed nieuws ik mag startenmet IUI 2

BEn wel erg ziek en heb een kuur AB en prednison

zie evt verder mijn onderstaande link heel even , heb even weinig puf steeds te typen lig nu lekker op bed. Met lappie.

Vanavond begin ik weer met de 1e spuit :thumbup:

Mieperdemiep…

Rustig hier…

Ineke op vakantie…

Hoop, hoe is het met jou?

Bianca, alweer beter? En André?

Nicje, ook druk met van alles en nog wat…? Hoe bevielen de kledingstukken van Wehkamp?

Hier druk aan het leren en ja… een mens heeft af en toe pauze nodig!

Verder weinig nieuws hoor.

Woensdag gaan we naar de toppers, en vrijdag gaan we lekker op weg naar Zeeland voor een lang weekend. Heerlijk!

Groetjes,

Noortje