Bah examens! Suc6 alvast weer.
Ontbijt op bed lekker zeg!! Het zijn de ‘kleine’ dingen he?
Hier nog een week voor de NOD en de PMS-klachten heb ik alweer hoor. Maar…zat gisteren weer es te piekeren en dacht stel…stel dat het toch raak is deze maand maar stel…stel dat het dan bijv. in mijn eierstok is blijven steken en het weer een BBZ zal zijn. Dan kunnen we dus niet op vakantie en dan natuurlijk weer de ellende van een miskraam natuurlijk. Tja, wat kun je piekeren he, maar het is wel zo dat wanneer je al eens een bbz. hebt gehad je meer kans hebt op nog 1. pffff.
Maar ongi zal dus wel zeker gaan komen.
Welkom terug bianca, het was wel rustig op het forum hoor! :lol:
Nou, vanochtend maar weer es opnameburo gebeld…het wordt pas begin augustus!!! Wanneer ik terug ben van de vakantie, vertrekt mijn gyn voor 4 weken met vakantie…boehoe. Nou weet ik dat in ieder geval. Tot die tijd dus weinig stres want het gaat toch niet lukken via rechts. Weet alweer zeker dat ongi ook deze maand weer gaat komen.
Richt me maar lekker op de vakantie!
liefs
Ineke
hey meiden ik heb eig nog iks gelezen bij op het forum :oops:
lig vandaag veel op de bank terwijl ik gisteren zo fit was de douche en slaapkamers te poetsen. Hahah ms even te veel en ja wel een heel weekend lieve wendy gehad oook. Alhoewel André haar zorg droeg.
Ik lees denk ik woensdag bij om te regeren hoor dan voel ik me zekers weer helemaal fit :-*
Bianca, ik heb goed nieuws gelezen… Goed zo! :-*
Ineke, dat zijn altijd moeilijke momenten als je de precieze data weet! Ik weet alle data ook nog wel… En ik voel me onbewust in die periodes erg verdrietig. :hug:
Hoop, hoe is het meid?
Hier ben ik gisteren weer naar de gyn geweest. Het eitje was idd een stuk gegroeid met afgelopen vrijdag. Moest ook wel…! Maar ik moet nu vrijdag weer terug komen en ze dacht dat het dit weekend ging springen.
Dus dan graag met z’n allen: “Spring eitje spring!” Maar wel pas zaterdag of zo hoor! :mrgreen:
Vanmiddag ga ik naar het Maatschappelijk werk in het ziekenhuis. Ik hoop dat ik er wat aan heb. Eigenlijk ben ik een beetje te nuchter voor dat soort mensen! Dat super-sociale wat die mensen hebben… ik heb altijd het gevoel dat het vaak niet oprecht is en dat ze zo alleen maar doen omdat ze ervoor betaald worden. Dus ik hoop maar dat het klikt want dan kan ik door dat gevoel heen prikken.
Ben gisteren met de buuf naar de Bingo geweest… Kaarten gekocht voor EUR 15,-- en ik had ook een keer BINGO! EUR 30,-- gewonnen. Ik had dus eigenlijk willen leren, maar nu was ik spelenderwijs met getallen bezig! Hahaha…
Verder denk ik dat we onze oudste hond deze week moeten laten inslapen. Ze is al 11,5 en dit ras wordt maar 12 hooguit. Ze loopt niet meer goed, ze eet al heel lang niet meer. Er zit een tumor op de buik die in 2 maand tijd 4x zo groot is geworden. En op dezelfde plek waar we 2 jaar geleden ook al een tumor hebben laten weghalen. (Een operatie kan ze niet meer aan, daar is ze te zwak voor!) Maar ze is nog zo superblij als ik 's middags thuis kom …
Hier hou ik het even bij…
Veel liefs,
Noortje
Hey lieve Noor
Succes bij het zkh,… een gesprek met een psych daar kanbest verlichtend zijn en je goed doen. Maar jemoet er open voor staan en ws niet te veel van denken en verwachten. Komt wel goed meis.
Wat sneu voor je trouwe 4 voeter, altijdniksals zeziek zijn… lijkt mevreselijkk als de tijd zegt dat het beter is om te lateninslapen.
Sterkte voor jou en je hubbie :-*
ineke rot zeg dat er geen gyn is 4 weken lang in umch is er altijd wel iemand, meen dat ze in juli 2 weken sluiten ,maar voor de mensen die in het traject zitten iui door blijft gaan. Jij een fijne vakantie
nu hier geennieuws dus
leifs mij
Hallo meiden,
Ik kreeg even geen meldingen meer van dit topic!
Bianca, fijn dat je weer thuis bent, doe je nog wel rustig aan :-
Ik moet 29 mei om 08.50 uur in het ziekenhuis zijn. Hopelijk dan een duidelijk beeld van wat er komen gaat!
Do :- :hug:
Eigenlijk voor alle meiden :-* en :hug:
Liefs,
Hoop
morgen om 15.00 uur gaat het gebeuren… … dan gaan we naar de dierenarts…
Voor een hele lieve foto kun je bij “arm om…” kijken…
och arme meis toch
:hug: :-*
@Noortje: :hug: heel veel sterkte morgen. Moeilijke keuze en moeilijke gebeurtenis…
Hoe was het in het ziekenhuis?
@Bianca: :hug:
@Ineke en Hoop: ik heb al op jullie gereageerd in andere topic.
Update nieuw ziekenhuisbezoek bij de IVF-arts:
- nieuw zaadonderzoek, vorige wordt afgekeurd (te lang tussen donatie en onderzoek, koud vervoerd (was niet gemeld dat het warm vervoerd moest worden)).
- vandaag is bloedgeprikt (LH, prolactine, testosteron en FSH)
- vandaag eitje van 17,5 mm, cyclusdag 13. Dit heb ik nog nooit gehad, dus waarschijnlijk doet de Parlodel (verlaagd prolactine) zijn werk (met 2x de voorgeschreven hoeveelheid… :roll: )
Actie:
Vrijdag weer echo om te checken of eitje gesprongen is, zo niet, dan Pregnyl-spuit en zondag check of eitje gesprongen is.
Volgende week zaadonderzoek.
Vervolg:
A) bij goed zaad: eigen cyclus ondersteunen met hormonen en voorlopig geen IUI
B) bij slecht/verminderd zaad: zo snel mogelijk IUI in gestimuleerde cyclus
Dit was het volgens mij wel, anders komt het later wel.
X Do
Noortje :hug: sterkte meis!
Voor iedereen :hug: :-*
Liefs,
Hoop
Noortje :hug: hoe gaat ie meis???
Liefs,
Hoop
Update ziekenhuis:
Vanmorgen is er gekeken en het eitje is gesprongen! :dance: Woensdagmiddag nog geen verhoging van de LH. Dus donderdag ongeveer gesprongen. (of vannacht bijvoorbeeld). Maar we houden het even op dag 15. Zo vroeg is die nog nooit gesprongen! Waarschijnlijk onder invloed nu van de parlodel die ik tot 2 weken geleden gebruikt heb (eigenhandig de dosering verhoogd…daarna was het op en de gyn van het vorige ziekenhuis vond het onzin om door te gaan, prolactine was toch verlaagd?).
Goed, hier hebben ze woensdag weer gemeten en was die weer hoog! (0,94 dit keer). Ik heb nu nieuwe medicijnen gekregen, die je maar 2x per week hoeft te slikken (Parlodel was elke dag). Parlodel wordt in dit ziekenhuis niet voorgeschreven doordat je er psychotisch van kan worden. (fijn!). Nu dus dostinex (alleen op het potje staat wat anders, maar dat heb je met die merknamen).
Over 3 weken weer bloedprikken. Prolactine en tepelvloed moeten onder controle zijn, anders geen IUI.
Verder gaan zij er vooralsnog vanuit dat wanneer het zaadonderzoek volgende week goed is en ze de prolactine onder controle krijgen (en mijn cyclus weer normaal verloopt daardoor), dat ik spontaan zwanger zou kunnen raken en dat IUI in principe niet hoeft (tenzij wij dat wel willen omdat we het toch niet vertrouwen ofzo).
In juli moet ik voor een MRI omdat ze willen uitsluiten dat ik geen goedaardige tumor in mijn hoofd heb, die de verhoogde prolactine veroorzaakt.
Volgens mij ben ik nu niets vergeten… :think: …kweet niet, anders komt het nog wel!
Hoe is het verders met iedereen? Tis een beetje stil hier?
X Do
Do… goed nieuws dus… Er is in ieder geval actie om je heen…
En je eitje… heb je die benut?
Hoop… nog één weekend en dan mag jij ook. Fijn idee toch, dat er iets gaat gebeuren.
Hier gaat het niet zo heel goed. Ik ben en blijf verdrietig. Kan er niets aan doen. De laatste beelden zie ik elke keer weer voor me. Dat piepen van mijn meisje toen ze de eerste spuit kreeg. Die blik van “wat gaat er met me gebeuren…” Ik voel me gewoon een beetje schuldig terwijl ik dat echt niet hoef te doen…
Het was echt een hele lieve hond. En ik mis haar ontzettend…
Sorry, dit is wel heel erg miepen, maar ik kan er niets aan doen!
wat is het hier eig rustig zal straks es truglezen en reageren…
hierniet zo fit door ik ziek ben
nu ja iig zal ik vandaagnog uitgebreid reageren
Noortje, :hug: huil maar hoor meis! Kan me voorstellen dat je haar mist!!! Maar voel je absoluut niet schuldig. Het is beter zo…:-
Inderdaad erg stil hier!
Nog 1 nachtje en dan naar het ziekenhuis. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen en wat er gaat gebeuren. Ik kom morgen verslag uitbrengen!
Do, hoe is het met meis? :-
Liefs,
Hoop
hey hoop succes morgen in het zkh
sorry ook van hier uit, ik heb gewoon geen puf om uitgebreid te lezen en te reageren, sluit de boel af en ga tv kijken , vroeg op bed.
Heb flinke griep te pakken
tot gauw weer… :-* bianca
ik bedenk me ineens dat ikIneke mis maareuhm zeker op vakantie of neit ?
Nee, lieverd. Nog niet op vakantie. Vrijdag!
Had niet zoveel zin om te reageren :oops: Zoals verwacht gisteren weer ongi geworden en dan heb ik toch elke keer een paar dagen nodig om me weer op te laden. Verder opnieuw een client overleden op het werk (zelfmoord…2e in 2 maand!) en dat houdt me deze keer ook toch wel wat bezig.
Vanmiddag hebben we hier nog een nabespreking over op het werk en dan heb ik echt vakantie en ga ik me daar lekker op richten!
Na de vakantie zien jullie me wel weer terug meiden!
Hele dikke knuffel aan allen!
liefs
Ineke
ow sorry lieve ineke je hoeft ook helemaalniet te reageren joh,je hoeft niet te komen , maar t viel me op dat je er nietwas.
Meiswat een narigheid opje werk zeg. Vreselijk he alsmensen zich van het levenberoven.
Sterkte lieverd owkee vrijdag dus op vakantie, heerlijk , geniet er maar volop van.
Doegie :-*