Miep-topic? We houden hoop en blijven er voor gaan...!

Goedemorgen meiden,

Gisteravond had ik een heel verhaal in mijn hoofd om te typen en nu is mijn hoofd helemaal leeg…

Dan moeten jullie maar even genoegen nemen met wat ik gisteren getypt heb hoor! Kan er ook niets aan doen…

Allemaal het weekend goed doorgekomen?

Hoe hebben jullie moederdag ervaren? Ik vind het zo’n enorme rotdag… Tuurlijk zijn wij langs onze moeders gegaan, maar oh… van binnen kon ik de hele dag wel janken. Wat kunnen sommige dagen pijn doen zeg! Ben nu in ieder geval blij dat het weer geweest is…

Moet straks weer naar de gyn voor fm. Spannend hoor!

Verder even geen nieuws.

Liefs,

Noortje

hoi hoi,

ben weer terug…

Dit keer ging het gesprek wel heeeeeeeel anders dan vorige keer. Ze gaan me opgeven bij maatschappelijk werkster die tevens ervaringsdeskundige is op gebied van mk’s en fertiliteitsproblemen… Vind ik toch best wel fijn hoor!

Ook heb ik nog een half uur een gesprek gehad bij de verpleegkundige die ervaring heeft met overgewicht en afvallen. Zij heeft/had zelf ook overgewicht en zat een beetje in hetzelfde schuitje als mij. Ze heeft me een tip gegeven en daar ga ik zo even op internet naar kijken…

Laat het later wel weten hoe en wat!

De fm heeft laten zien dat er wel eitjes groeien maar nog niet zoals het eigenlijk zou moeten zijn op dag 11 dus vrijdag krijg ik weer een fm. En dan zouden ze dus wel echt groter moeten zijn…

Heb nu echt een veel beter gevoel dan de vorige keer. Heb het gevoel dat er nu wel iets gedaan wordt en dat er naar me geluisterd wordt.

Liefs, :-*

Noortje

hey lieve noor wat klinkt dat belovenden fijn. Heerlijk. Kan me deugd doen voor jou.

Eindelijk ondernemen zeeen adequate actie om je op weg te helpen.

Heel veel geluk en succes !!!

LIefs bianca

He noortje, dat is fijn dat je nu een betere ervarning hebt opgedaan. Tja, die eitjes kunnen opeens heel hard gaan groeien hoor! Toi, toi, vrijdag.

En heb je iets aan de tip gehad m.b.t. het afvallen? Hope so.

Ik moet zeggen dat moederdag mij niet zo geraakt heeft. Toen ik hier en daar wat berichtjes op het forum las moest ik er wel weer even aan denken dat ik al 2x moeder had kunnen zijn maar het voelt niet goed om daar op die manier aan te denken. Heeft geen zin.

Maar ik had natuurlijk een eisprong op moederdag dus dat maakte veel goed. Toch nogmaals benut gisteren :oops:

hoe is het met jou bianca, niet meer pijn gekregen?

liefs

Ineke

Breek weer even in en strooi :hug: en :-* voor iedereen die ze gebruiken kan!!

Noortje, :hug:

Ineke, ik had niet echt moeite gisteren. Meer zo van: Volgend jaar doe ik ook mee!!! hihihi en dan als moeder!

Do. :-*

Bianca, :hug:

Affie, lief van je!!!

Affie, :-* dank je lieverd.

Ineke, ja… ik heb me opgegeven voor hetgeen ze me doorgaven. Volgende week donderdag moet ik erheen. Wil er nu nog niet teveel over uitweiden. Komt nog wel! Maar er zit een afvalgarantie van 8 tot 10% van je lichaamgewicht bij! Nou ik hoop het!

Bianca, hoe is het nu met je meid. :-* Ik ga zo even je eigen topic lezen…!

Hoop, hoe is het met jou? Wanneer is je NOD? Dat is toch één dezer dagen? Ik ga heel stiekem voor je :pray: .

Do, de eerste ongi na de mk vond ik ook altijd heel erg pijnlijk. Beetje gekneusd gevoel… Het wordt beter hoor! :hug:

Hier verder geen nieuws, heb echt niets meegemaakt. Saai hè?

Liefs,

Noortje

Even kort, want ik moet zo weg Wendy van school halen

Affie superthanx voor je gelukswensen hier , dat doet goed en steunt ons tijdens de verdrietige momenten en doet ons beseffen hoe het andere verloop kan zijn zoals bijjou. Jij ook alle goeds.

Ow effe verder eig niks bijgelezen

iederéén een dikke knuf

Rhi voor jou a.s vrijdag :kaars: :pray:

:-* Bianca

Hallo meiden,

We wachten en wachten en wachten. hihihi NOD is donderdag! Begint al op te schieten. Van de ene kant wel vervelend dat het net een vrije dag is. Als ik moest werken had ik niet zoveel tijd om erbij stil te staan. Maar we zien het wel!

Rhi, voor vrijdag alvast veel succes!!

Voor iedereen: :hug:

De hoop is op jouw gevestigd hoop!!

noortje, hoop dat dit een juist middel zal zijn voor jou en dat het je gaat lukken!!

Hier verder geen nieuws, ben aan het aftellen tot de vakantie. Heb momenteel geen zin om naar het werk te gaan. Maar dat zal wel moeten natuurlijk. Ach, valt ook wel weer mee hoor maar ben liever vrij! Heb al een stapel boeken gehaald uit de bieb, heb er nog meer nodig want een vakantie zonder lezen dat gaat niet.

Liefs

Ineke

ow Hoop morgen i het donderdag spannunt zeg.

Ineke , ja vakantie gana jullie weer hé? Heerlijk ere tussen uit. fijn dat dat kan joh.

Lekker genieten meis, en dan terug met fijne verhalen ennieuwe moed.

André en ik hebben iig de dgn benut voor evt kans op bevruchting nu maar zoen wat de zaadjes doen gaan .

hier wachtweken …

Ineke, lekker zeg vakantie! Waar ga je naartoe of blijven jullie thuis???

Bianca, het wordt inderdaad spannend hier! Ik heb geen idee wat deze ronde ons brengt!

Fijne dag allemaal :-*

We gaan weer voor ca. 3 weken naar Kroatie, Hoop. Dit wordt ons 5e jaar, zo geweldig daar!! Zal zo es kijken hoe het weer daar is. We gaan met de auto, overnachten in Oostenrijk. 2 weken naar Lovran in Istrie en dan nog ca. 6 dagen naar Dalmatie. Op die laatse plek zijn we dus al 4x geweest. Het is daar een appartement dat meteen aan de zee staat. Zo heerlijk. Uit je bed de zee in en ontbijten in je bikini!! Zal jullie niet verder jaloers maken :lol: :lol:

Hoop zo dat je ongi weg zal blijven!!

Mijn NOD is de maandag voor mijn vakantie. Dan is de ongi net weer over wanneer we weggaan. Dat is goed gepland, dan in de vakantie weer een eisprong en dan na de vakantie de operatie.

Heb af en toe wel in spanning gezeten. Bijv. wanneer ik vandaag geopereerd zou worden dan zat ik dus na mijn eisprong! Kleine kans dan dus op zwangerschap tijdens de operatie. pffff.

Fijne dag allemaal, ondanks de ellendige regen.

liefs

Ineke

Leuk Ineke, heel veel plezier alvast!

Vanavond lekker naar Guido Weijers, heb er zin in!!!

En morgen…spannend…ben zo benieuwd toch weer. Hoewel ik er gewoon van uit ga dat ik ongi ga worden!

Liefs,

Hoop

Hoop, :pray: :pray: :pray:

Ineke, wanneer ga je weg? Heb ik gemist geloof ik… :oops: Alvast veel voorpret! :-

Bianca, :hug: ik heb net weer bij je eigen topic gelezen… wat een vervelende situatie steeds… Bah… wordt je niet vrolijker van! :-

Toch allemaal fijne dagen gewenst.

Wij gaan morgen lekker een dagje naar Burgers’zoo in Arnhem.

Vrijdag zijn we 6 jaar getrouwd en dat vieren we morgen maar vast, want vrijdag komt niet zo heel goed uit! Ik heb er zin in!

Veel liefs,

Noortje

Helaas, we gaan door naar een nieuwe ronde!

Morgen ga ik een afspraak maken in het ziekenhuis!

Liefs,

Hoop

he meis klote :? wat jammer zeg. :cry:

:-*

Hoop, had al op je gereageerd in je andere topic. Nogmaals heel veel suc6 deze ronde…

Wat balen bianca dat je zo lang moet wachten. Snap ik niet zo goed hoor. Waarom mag je niet gewoon de volgende ronde weer langs komen zodat ze kunnen kijken hoe het ervoor staat? Ze snappen maar niet hoe kostbaar onze tijd is he? Mijn vriendin zit er in het UMCG ook een beetje mee dat ze maar moest wachten totdat ze een brief had gekregen waarna ze pas verder kon, het moet allemaal zo officieel en volgens protocol. Daarom blijf ik nu nog maar bij het streekziekenhuis, heb toch het gevoel dat dit persoonlijker is.

Hou je taai meid en wie weet, wie weet lukt het jullie gewoon nog zelf!!

liefs

Ineke

Vanmorgen het ziekenhuis proberen te bellen maar ze zijn ivm een collectieve vrije dag niet bereikbaar…maandag dus even bellen om een afspraak te maken.

Verder gaat alles prima hier, gisteren een vlaag van teleurstelling maar al heel snel maakte dat plaats voor opluchting…nu worden we verder verder geholpen!

Sorry voor dit ego-berichtje, kom snel op iedereen reageren!

Liefs,

Hoop

Ben even een paar dagen niet op het forum geweest. En wat lees ik nu toch allemaal. Bianca in het ziekenhuis gelegen, Hoop naar de volgende ronde…

Hoop, jammer zeg. Ik had het echt gehoopt voor jou! :-* Maar echt top dat je de gyn gaat bellen voor een afspraak!

Bianca, :hug: zie je eigen topic!

Donderdag zijn we naar Burgers’zoo geweest in Arnhem. Wat leuk daar zeg. Echt een aanrader voor iedereen…

Vrijdag was onze trouwdag… 6 jaar alweer… Wat gaat het snel zeg!

En toen moest ik ook naar Almelo. Dag 15… eitje was nog niet echt gegroeid, bm slijm was wel iets dikker, en dus moet ik dinsdag terug komen. :?

Gisteren lekker shoppen in de stad en 's avonds kregen we visite.

En vanochtend werd ik wakker gemaakt met een ontbijt op bed… :inlove: Dus ik waarschuw maar vast: We krijgen storm! In alle jaren dat we samen zijn(totaal 9 jaar), is dit de tweede keer dat ik onbijt op bed heb gekregen… Werd helemaal warm van binnen. Wat lief zeg! :inlove:

Verder zit ik nu klaar om te gaan leren want over 2,5 week hebben we alweer examens! Jakkes…!

Liefs,

Noortje