Miep-topic? We houden hoop en blijven er voor gaan...!

He hoop, vervelend dat je steeds zo futloos bent. Is er lichamelijk iets aan de hand misschien (zal het geen zwangerschapsverschijnsel noemen…).

Ikzelf slaap de afgelopen nachten erg slecht. Voel me verder wel goed geestelijk. Volgens een collega kan het van dieten komen. Probeer nu maar op gewicht te blijven. Heb vanmiddag een stukje vlaai gehad zonder schuldgevoel. Goed he?!

Ga vanaf morgen weer ovu-testen doen. Spannend weer. Nogmaals opnameburo gebeld vanochtend maar nog geen datum…balen. Zou het wel graag willen weten. ook op mijn werk zouden ze dat prettig vinden maar ja, we blijven maar afwachten.

Noortje, hoe is het nu?

Spirella, je bent ook welkom hier hoor. Je hoeft niet in en uit te breken!

liefs

Ineke

Oh ja, bianca, goed van je hoor. Over 3 dagen weer wat meer zicht op alles!

Ineke even heeel wat anders hé? Ik wacht op enenieuwe column van je, komt die nog weer? Of ben ik nu te snel :mrgreen:

Hoop dank je wel voor jelieve woorde, het spuiten met ene prikpen is goed te doen hoor, zou ook jij kunnen :thumbup:

Volgende week moet ik weer een nieuwe aanleveren en zal dan aan het begin van de week erop geplaatst worden. Zal vast gaan nadenken…weing nieuws onder de zon.

Wanneer jullie het leuk vinden kunnen jullie op de site van vogelbescherming kijken (beleefdelente.nl) daar kun je 5 vogels volgen die aan het broeden zijn. Vanacht is het 1e steenuiltje geboren. Zo leuk om te zien via een webcam op de site.

Ga nu even in de kleren, vloertje dweielen en dan vanmiddag effies naar ikea.

doei

Ik breek even in om alle miepen hier een heeeeele dikke :: :hug: :: te geven! Ik denk aan jullie en wens jullie het allerbeste

:-* !!!

Affie, lief van je … :-*

Spirella, je mag altijd meemiepen hoor! En dank je lieverd :-* !

Hier gaat het wel weer.

Wordt er alleen zo flauw van dat als ze iets niet kunnen vinden of ze weten niet wat ze moeten doen, dat ze alles direct op het gewicht gooien… maar ja… Vroeger was het overspannen en nu heb je standaard overgewicht. :think:

Ik ga gewoon door met SB en zie nog wel wat ik doe. Maandag moet ik in ieder geval voor een follikelmeting.

Ineke, ik ga zo even kijken op de site. Leuk hoor! Ben gek op uilen en helemaal op Afrikaanse Oehoe’s… Echt prachtig…

Bianca, knap van je dat je zelf kunt prikken. Maar ja… soms moet je wel… Wanneer kun jij voor een uitgangsecho? Spannend hoor!

Hoop, heb jij heel binnenkort niet je NOD? Die moeheid zou wel eens… Ik ga voor je duimen. Maar eh…ik wil niets verpesten hoor, maar ik ben ook supermoe. Moet 's nachts 3 keer naar de wc en moet dan ook oppassen dat ik niet op de wc in slaap val :lol: :zzz:

Hebben jullie toen meegekregen over mijn toestanden met de aanvraag van een abonnement bij de KPN?

Even in vogelvlucht…

Zou een abonnement krijgen, InternetplusBellen, en elke keer werd mijn order geannuleerd en op een gegeven moment was ik het zo zat, dat ik alles heb geannuleerd en heb een abonnement bij @HOME genomen.

Nu heb ik al bijna een maand internet en email van @HOME en vanaf afgelopen maandag kan ik eindelijk weer thuis bellen, krijg ik van de KPN de gratis telefoon die ik zou krijgen bij hun abonnement :shock: :wall: :wall: :wall: .

Die telefoon is ten eerste al wel 2 maand onderweg geweest en ten tweede heb ik alles al in 9-voud geannuleerd! Grrrr…gek word ik ervan!

Veel liefs,

Noortje

Ik geloof daar niet meer zo in…dat moe zijn een aantal dagen tot weken voor je NOD een goed teken is. Ik heb mezelf al zo vaak voor de gek gehouden. Dat doe ik niet mee, echt niet!

Nog precies een weekje vandaag en ik ga er vanuit dat ik dan een afspraak kan maken bij de gynaecoloog voor het vervolg!

Verder heb ik niet veel te miepen! Verjaardag van mijn vader was erg leuk geweest en het was 23.30 uur dat we naar huis gingen dus dat was nog niet eens echt laat, maar vanmorgen wel weer moeite!

Liefs,

Hoop

Het is hier stil zeg!

Mmmhh, ik geloof dat ik tijdelijk in mezelf heb zitten miepen!

M’n moeder heeft in het ziekenhuis gelegen (is gelukkig nu weer thuis!) en wellicht door die spanning bleef mijn ongi uit (wel raar want ik was eigenlijk al 1 dag of meer overtijd op het moment van opname).

Okay, achter de spoiler mijn verhaal tot de ongi, maar voor wie de details niet wil lezen, kan ervoor kiezen niet op de spoiler te klikken! :wink:

Heel de week last gehad van mijn banden, borsten (pijn + duidelijkere aders), harde buik, etc.etc. Dinsdag begon licht OB t/m donderdagochtend. Bij elkaar niet eens een kwart van een normale tampon ofzo. Toch donderdagmiddag ineens megakrampen, buikpijn en flink vloeien (is leuk als je alleen maar normale tampons mee hebt op je werk… :shock: ).

Ik kon haast niet normaal thuiskomen zoveel pijn deed het. 's Avonds 2 mega stolsels verloren (leek niet op een vruchtzakje ofzo, maar wel de binnenkant van je bm in tweeën zeg maar.) Maar dus echt nog definieerbare weefsels en geen afbraakstolselTJES zoals gewoonlijk. Toch verlies vruchtje ofzo? Een zwangerschap die al eerder gestopt is? Ik zat op dag 18 na eisprong.

Goed, nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar. En over 12 dagen IUI/IVF-intake.

Sorry voor mijn gemiep, moest er even uit. Wordt GEK van mijn lichaam en gek van alle vragen van mensen wanneer wij nu eindelijk eens aan kinderen gaan beginnen! :x

Liefs Do :-*

Okay het is er dus nog niet uit…

…emo’s om m’n moeder, hoor weer allemaal zwanger berichten om me heen (of zie ze juist nu, weet niet welke van de twee waar is). Geen goede combi!

Heb nu dus traantjes en vind mezelf erg zieilig. Hoe kom je daar nu vanaf? Of beter, hoe voorkom je zoiets?

Of wordt dit nu veroorzaakt doordat je soort van laatste strohalm weg is voordat je naar het ziekenhuis moet? En dat het dus echt niet haalbaar is om voor mijn 31e een kindje in m’n armen te hebben?

Of gewoon alles bij elkaar…ik word gek! :shock:

Help??

Ik zal heir zo eens bijlezen , had even andere dingen aan mijn hoofd eigenlijks

zal zo es bij typsen. :mrgreen:

zo bijgelezen…

Noortje meid hoe is het nu ? Heb je nog ge informeerd naar een second opiion evt. Kwa vergoeding? Hoe is met je partner en jij ?

:hug: :-* van mij.

Ineke… leuk nieuwe column onderweg.

Heb jenog geen datum voor de cyste verwijderen?

Waar zit jou cyste en waarom halen ze steeds weg? Als hij toch terugkerend is . Bij mij doen ze dusniet ivm risicovol :eh:

En welk zkh ben je momenteel nog stadskanaal ?

Iig succes meis :-

Spirella lekker meekletsen hoor hoeft niet in uit schakelen …Ik doe ook SB en bevalt me prima. Sta momenteel stil met gewicht maar ben toch 5 kwijt geraakt.

Hoop ws doorhormonendat jetoch futloos bent, gene enrgie enzo, en als te lang zo is even bloedprikken op HB hoor. :-
Houdt je zelf in de gaten.

Affie bedankt m lief van je berichie…

Hier dus de IUI poging gestaakt. Ik heb in mijn eig topic meer uitleg gegeven. ( zie link in mijn ondertekst)

LIEfs bianca :-*

Do, :hug: alles komt goed! Ik denk aan je!

Bianca, jammer meis. Maar hopelijk in juli alles weer goed en dan weer verder! Denk aan je!

En dan wat mij betreft:

Het is een moeilijke opgave…hoop blijven houden.

Ik heb hoop, dat is één ding dat zeker is. Maar vertrouwen dat heb ik niet.

Ik kan er gewoon niet inkomen dat het na twee jaar “mislukken” nu ineens, die laatste ronde, wel zou lukken.

Op medisch gebied zijn ze inmiddels al ontzettend ver ontwikkeld hier in Nederland dus er is toch wel veel kans dat het een keer lukt. De vraag is en blijft; wanneer?!

Ik hoop, ik hoop dat het nu toch gelukt is dat we niet dat medische circuit in hoeven. Maar ik schat de kans niet zo hoog. Natuurlijk is er een kans, elke ronde is weer een kans. Maar weer denk ik dan, waarom nu wél en al die andere keren niet???

De tijd zal het uitwijzen, we moeten nog even geduld hebben.

Het zou natuurlijk geweldig zijn wanneer het toch op de natuurlijke manier gebeurt, maar helaas kun je een zwangerschap niet dwingen!

Een kind neem je niet, een kind wordt je gegeven!

Liefs,

Hoop

ja die laatste zin zo is het maarnet.

Toch kan ik me wel indenken dat mensen die ons traject niet kennen zeggen we gaan voor een kindje.

Zo is het voor hun. Ze willen os echt niet kwetsen met wat ze zeggen, wij weten gewoon beter dat de keus voor en kindje er niet zo maar is

Meis alle sterkte van mij :-*

Tja meiden, die onzekerheid is zo moeilijk he? Over het algemeen kan ik er aardig goed tegen op het moment, maar wanneer het dan weer rond NOD enzo is dan ben ik er wel veel mee bezig. Ik ga er ook al elke maand vanuit dat het toch niet gelukt is en heb helaas elke keer gelijk…

nee, nog steeds geen daum, gaat echt na de vakantie, dus begin juli worden dus we proberen het gewoon nog zelf met kleine kans.

Die cyste moet eruit bianca omdat hij de werking van mijn linkereierstok belemmerd. Deze werkt nu dus zeer waarschijnlijk niet. En omdat ik dus rechts geen eileider meer heb kan ik dus in principe niet zwanger worden via de natuurlijk weg momenteel. Dus aan mijn linkereileider om een inhaalslag te maken wanneer straks de cyste weg is!!

Ik ben nog onder behandeling in Stadskanaal, voor mijn maar 15 mint. rijden en de gyn bevalt me goed. Hij gaat alleen dit jaar met pensioen…ik wil me nog niet door laten vewijzen omdat er nog mogelijkheden zijn. Mocht het wel IVf gaan worden dan wordt het dus ook UMCG, en misschien voor IUI ook wel omdat ze dit niet doen op feestdagen en weekenden, zul je net zien.

Do, hou je taai meid, ik ben al 32…en voor mijn 33e ga ik zeker geen kindje in mijn armen houden (in ieder geval geen kindje van onzelf).

liefs

Ineke

Jihaaa!!! Super vette positieve ovulatietest!!! Zo fijn te weten dat je het op het juiste moment gaat doen. Vanavond ben ik niet online!!! Wel werken tot 23:00uur en morgen vroege dients, wordt kort nachtje hahahahaha.

Zou fijn zijn wanneer een vet-positieve test iets zou zeggen over de kwaliteit van het eitje. Duimen voor links meiden, nog even!!

Liefs

Ineke

Ow wat goed Ineke, hoop inderdaad dat het links is!!!

Succes!!

Liefs,

Hoop

Ik reageer morgen even meer, maar ik wil even Do een hele dikke knuffel geven.

Meid, :hug: je komt niet van die tranen af en je voorkomt ze ook niet. Komt door hormonen en door vrouw-zijn… Laat ze gaan, dat is het beste. Ik heb ook heel vaak dat ik alles er even uit gooi als hubbie er niet is. Heerlijk…!

Toch ook maar even vast een hele dikke knuffel voor Hoop en dan ook maar voor Bianca… :-* :hug: :-* :hug: :-*

Ineke lekker aan de klus? :mrgreen:

Morgen uitgebreid hoor!!!

Liefs,

Noortje

:-* dank u.

heb eig geen nieuws, a vanvond lekker niksen ( doe ik eig de hele dag al )

laterz :-*

Gisteren lekker geklust hoor. Vandaag ovu-test weer negatief dus hij is weer gesprongen. Op moederdag nog wel, nu dat zou toch geweldig zijn he?!

Wil vanavond nog wel even klussen maar vriendje is absoluut niet van ‘moeten’, nah, we zullen zien. nu maar weer afwachten.

@Hoop: Thanks! :-*

@Bianca: jammer van de IUI-poging! :hug: Hopelijk lukt de zelfinseminatie! :thumbup: voor jullie!!

@Ineke: toppie van de benutte ovu! Nu maar afwachten en :thumbup: .

@Noortje: Dank je wel voor je knuffel! Stom he die hormonen? Voel me nu iets beter, al krimp je nog even ineen als je zwangeren ziet en/of verhalen erover hoort. Daar kan ik buiten m’n ongi’s om toch beter tegen dan nu… :wall: Zal er inderdaad wel bij horen, maar fijn voor de knuf!

@iedereen:

M’n ongi is nu erg pijnlijk geworden. Na 1 dag weg te zijn geweest is het vandaag weer begonnen… Ik heb een pijnlijke bm (zelfde gevoel als na HSG). Het lijkt ook alsof ik mijn eierstokken voel (branderig + pijnlijk gegons). Weird?? :think:

Liefs Do

Ineke, gewoon je versier trucendoos opengooien hoor. Beetje zwieren met je lijf dan heeft je vriend em zo … :mrgreen: :mrgreen: ( :oops: )