Miep-topic? We houden hoop en blijven er voor gaan...!

Tja, een ego-topic of toch niet? In ieder geval kunnen we hier lekker babbelen en onze frustraties uitten over onze al zo lange wens om zwanger te worden en vooral te blijven!

Dus lieve Noortje en Bianca hoop jullie hier vaak even te ontmoeten zodat we ervoor elkaar kunnen zijn maar ook kunnen kletsen over andere dingen naast zwanger worden, baby’s etc.

Dus lieve meiden, See you! :smiley:

Liefs

Ineke :hug:

Hierbij meld ik me. :mrgreen:

Het is vandaag secretaressedag en dus heb ik voor de lol net mijn baas een mailtje gestuurd.

Ik ben geen secretaresse, maar heb wel het diploma en als er dingen op de afdeling geregeld moeten worden, komt hij wel altijd bij mij. Zoals briefjes tikken, bellen, afdelingsbijeenkomsten regelen, enz…

Hallo *,

Als persoonlijke secretaresse van jou, wil ik je even op de hoogte brengen
van deze bijzondere dag. Het is namelijk secretaressedag!

Waar zijn mijn bloemen? Of worden ze thuis bezorgd?

Alvast bedankt!

Groet,
Noortje

Hij kon er wel om lachen.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als hij een echte man is dan worden er vanavond bloemen bij je bezorgd!! Dat zou nog es attent zijn he? Wel jammer dat je ze er altijd even aan moet herinneren zo van ‘eh…mijn bloemenvaas is leeg, laat hem maar op tafel staan zodat je een bosje mee kunt nemen vanuit je werk!’.

Heb nog even een nieuwtje, misschien hoop ik nu weer teveel maar het is als volgt. Ik wil al een hele tijd heel graag trouwen. We zijn nu al 11 jaar bij elkaar en hebben het erg fijn samen en zijn zeker van elkaar. Nu, dan wil je toch graag trouwen?? Helaas zegt zo’n trouwdag marcel niet veel omdat zijn ouders zijn gescheiden etc. Ik wil natuurlijk dat hij er ook achter staat om dan toch te trouwen en heb mij al die tijd bij zijn motivatie neergelegd maar bleef toch koppig af en toe hem tot huwelijk vragen. ook gisterenavond vroeg ik hem weer es en toen zei hij: ‘eerst een kindje maken, dat is onze 1e missie!’ Dus niet als anders gewoon ‘neé, dat weet je wel’. :inlove:

Misschien komt het omdat ik tegen hem gezegd heb dat mochten we kindertjes krijgen ze dan mijn achternaam moesten hebben wanneer we dan niet zouden gaan trouwen. Dit omdat ik niet een andere achternaam dan mijn kindje zou willen, alsfo ik niet de moeder ben ofzo.

Ik zou het zo geweldig vinden om te trouwen! Hou je op de hoogte!! Maar ja, ‘eerst kindje maken…’ :eh:

…breekt ff in…

ik las ff mee en ineke… als ik het zo lees klinkt het alsof hij er toch een beetje anders tegenover begint te staan…wie weet…

…breekt uit…

Wel een leuk vooruitzicht toch Ineke?

Enneh… misschien draait hij nog wel helemaal bij.

Mannen komen nog altijd van MARS en die denken vaak net even anders. Hihi… Dus … wie weet…!

Let’s hope so!!! De aanhouder wint!! En ik ben natuurlijk toch ook de perfecte partner voor hem, hij kan me maar beter ‘vastleggen’. :wink:

Vooral nu met mijn -9,5 kg!!! En mijn gegroeide zelfvertrouwen waardoor ik meer aandacht aan mijzelf en aan mijn kleding besteed. Van meer casual naar iets vrouwlijker. (loop echt niet met naveltruitjes hoor maar toch!). En natuurlijk straal ik een en al sensualiteit uit. (pfff…mijn ego moet niet nog meer groeien :lol: ).

shit vergeet ik weer die smilies in te schakelen, bedoelde :think: en :lol:

Tssss Ineke toch! Je ego mag gerust nog wat groeien hoor :wink:

Maar tof dat hij er niet meer zo onwelwillend tegenover staat :dance: :mrgreen: en weet je dat is echt het ‘beste’ argument hoor die kindertjes. Hier wilde manlief ook niet zo perse maar toen Bregtje* eenmaal op komst was wilde hij toch ook dolgraag dat ze (en ik :angel: maar dat was wel ondergeschikt gni gni) zijn achternaam kreeg en weet je wat ook leuk is…kinderen komen in jullie trouwboekje te staan! Ook erg mooi vind ik zelf een soort van erkenning (om het niet te hebben over het ‘omzeilen’ van de ‘werkelijke erkenningspapierberg’ :liar: ) van het kindje.

Noortje! :o :stuck_out_tongue: ik zie al wel dat jij geen ‘baas’ hebt maar een ‘werkgever’ :wink: :mrgreen: :thumbup: *binnenkort komt er weer vdPoelweer aan! :drool: *

Zeg maar dames, is het misschien een idee om de topictitel aan te passen in iets van Het Grote Miep(en) Topic of zo? :angel:

Ik vind het prima hoor! Misschien past het ook wel beter bij ‘wanneer zwanger worden langer duurt’, weet het ook niet.

Hoe is het verder Rhiannon? Zag laatst iets geheimzinnigs gaan over goed nieuws ofzo waar je nog niets over wilde zeggen?

Nog bloemen gekregen Noortje???

Rhiannon, het eerste ijsje afgelopen zaterdag gehad… :oops: :drool: :drool: :drool:

Ineke, nee…geen bloemen gekregen. Maar ik heb vorige week opslag gekregen. Is beter natuurlijk! :mrgreen:

Verplaatsen en naam wijzigen is prima hoor!

Ik heb geen idee hou ik dat moet doen?? Rhiannon jij misschien?

Heb vanochtend de 1e zwaluwen weer gezien!! Altijd zo fijn! Ze zijn weer thuis dus de zomer kan beginnen!!! 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar het waren er zeker 6 en het zullen er elke dag meer worden.

Heb meteen maar een zakje zonnebloemzaad gekocht, die zaadjes zullen in ieder geval wel geoogst kunnen worden! :wink:

Fijne dag meiden, en inderdaad is opslag beter dan een bos bloemen!

Er bestaat ook al een topic van de gezellige Kletsmiepen bij zwanger worden.

Maar dat is de laatste tijd een beetje uitgestorven, haha.

Liefs Esther

Miep-topic it is! :mrgreen:

Ik zoef weer even voorbij want dat ellendige wachten op eerste cyclusdagen is niet grappig dus wij gaan even voor de afleiding. Vandaag Ikea morgen braderie (Noor op het Esrein dan is het altijd mooi weer :angel: 8) dus als je nog geen plannen hebt :wink: of je loonsverhoging alvast vooraf wilt uitgeven :silenced: ) rondneuzen enzo. En dan hopelijk mogen we ergens volgende week het ziekenhuis bellen voor verdere afspraken. Brrr de kriebels beginnen weer een beetje te komen. Alles door elkaar, goeie kriebels in de zin van weer kansen en rare kriebels want tja dat ontdooigedoe is superspannend aangezien maar 50% goed ontdooit en we er maar 1tje hebben. :shifty:

Dus slapen (altijd goed he gaat de tijd ook lekker snel met de doppen dicht) en afleiding en voor de dag van het ontdooien moeten we nog maar iets bedenken. :oops:

Ineke zwaluwen zijn tof! Hoe lager ze vliegen hoe beter het weer toch of was het andersom? Ik heb ze nog niet gespot natuurlijk maar wie weet binnenkort hier ook wel! :dance:

Hey hoi damessssssssssssss

Hey Esther ja dat andere topic is euhm een beetje niet meer up to date hé? Daar kletsten we anders ook heel wat aan voor af voor heen.

Maar das nu een stuk minder. Ms die of sticky en deze wel sticky? :mrgreen:

Mwahha Nee maar dit is wel een neiuwe kluppie.

Heb eig niks te vertellen. Geen nieuwtjes. Geen leuke weetjes.

Rhi jij mag komende maand ook? Net als Dré en ik?

Succes , en ik hoop op goede dingen die komen gaan. :thumbup:

Liefs Bianca.

Hey Rhi, als ik wist dat je er zou zijn, was ik gegaan. Maar ik ben met hubbie naar de Boekelozoo geweest. Lekker walibi’s kijken en in het labyrint proberen de weg te vinden… Hihi… Het was zulk heerlijk weer en in de krant stond gisteren een kortingsbon… Lekker gezellig en het was ook niet beredruk. En dat is het altijd op het Esrein wel.

Verder lekker thuis en in de tuin gehangen.

Ik heb ook even bij dat miep-topic gekeken, maar vind het een beetje raar om daar zo binnen te vallen en daarbij is er vanaf 30 maart of zo niet meer geschreven…!

We zien wel hoe het met dit topic gaat. Als het maar gezellig blijft toch?

Ineke, zwaluwen… die heb ik hier nog niet gezien. Mooi…

Bianca, ik heb ook geen nieuws verder hoor. Hoeft ook niet… toch?

Ik zit nu weer in de NOD week. Volgends de 28 dagen kalender had ik afgelopen vrijdag NOD en volgens mijn eigen cyclus van de laatste 5 maand heb ik komende vrijdag NOD. Dus even afwachten maar weer… :?

He meiden ik ben er ook weer!

Heb vrijdag ook mijn NOD, zal wel weer doorbreken dan.

We hebben echt een geweldig weekend gehad! Om 10 uur waren we in Makkum, saunacomplex. Tot ongeveer 14:30uur waren we de enige gasten!!! Dus alles voor onzelf! Erg mooi aangelegte tuin met vijver en beekjes en zitjes. heerlijk met dit prachtige weer! Rond 18:00uur naar ons appartementje gegaan en daarna heelijk uit eten geweest! Vanochten daar ontbijtje gehad (werd bezorgd) en toen naar het noordzeestrand gereden, daar een mooie route gelopen en toen nog lans de vloedlijn. In een strandpaviljoen een cappucino gedronken en daarna nog in Callansoog een heerlijk broodje! Daarna nog even naar Enkhuizen en toen richting huis. Zalig!!! Echt een mini-vakantie!

Nu, moest ik effies kwijt. Heb me niet echt aan mijn dieet gehouden maar dat zien we morgen wel weer. We hebben heerlijk genoten, zo belangrijk!!

Rhi, hoop dat je cyslus snel weer van start zal gaan en je de afspraken kunt maken. Zo spannend!!

Nu, ga effies nog op de bank hangen.

Liefs

Ineke

Ineke, klinkt als een heerlijk weekendje weg!

Zag het helemaal voor me…

Ik moet nu even miepen hoor!

Heb weer last van acute blaasontsteking. Incl. bloed bij de urine… Heb ik een half jaar geleden ook gehad en oh… ik kan je vertellen… dit is echt niet grappig! AUW…!

Verder weinig nieuws. Korte week deze week.

Vrijdag lekker vrij en dan gaan we naar Movie Park Germany. Gezellig… :dance:

Veel liefs,

Noortje

noortje beterschap

ik kreeg vandaag te horen van vriendin dat ze zwanger is, fijn voor haar want het was niet gepland, ik hoop dat tzt ik zelf hoogzwanger loop ook als ze bevallen is en ik op kraam kom , zou leuk zijn, en met oppasgezin die hun 3e verwachten gaat ook alles goed zover… dus over half jaartje 2 kraamvisites, hopelijk gaat alles goed en breng ik hun geen ongeluk aan zoals mij ihhi ,

nou liefs van mij

ow ja ineke fijn te lezen dat je het zo fijn hebt gehad zeg :-*

FF als bioleek hoor, maar is dat heel bijzonder zwaluwen? Zijn die vogels er niet gewoon het hele jaar??

Wij hebben een merel op nest in onze tuin, vorig jaar is er ook al een merelgezinnetje in onze tuin geboren. Leuk om te zien hoor hoe druk die beestjes zijn.