wat betreft die zwaluwen, dit gaat over ‘boerenzwaluwen’ en die overwinteren elders, vanaf april/mei komen ze weer richting ons land. Vandaar ook het spreekwoord ‘1 zwaluw maakt nog geen zomer’, maar ik zei al het was er meer dan 1 en inderdaad volop zomer!!! Dit weekend alweer rond de 27 graden, en ben ik ook nog es vrij ook!!!
Balen Noortje van die blaasontsteking! (toch niet ‘geklust’, in de buitenlucht ofzo?).
Vanochtend bij de anasthesist geweest, ben weer goedgekeurd voor de operatie. Zoals verwacht. Nu maar op de datum wachten! Heb nog even mijn ongenoegen geuit over de behandeling van de anasthesist in december en dat voelde wel even goed. (deze kwam toen binnen, spoot het slaapmiddel in mij, zonder me in te lichten, zich voor te stellen o.i.d. erg anti-sociaal :snooty: )
Ga nu effies dvd-tje kijken, marcel is lekker aan het sporten dus!
Wat een gezellig topic!
Ik kom wel vaker kletsen hier waarschijnlijk, als ik meer tijd heb. Ben nu aan het werk!
Tot snel…
Ineke, fijn dat je groen licht heb gekregen. Nu hopen dat het niet al te lang duurt voordat je mag.
Bianca, moeilijk is het hè, als een vriendin zwanger is, maar wel fijn dat ze jou begrijpt en dat jullie lekker samen hebben kunnen huilen en zo…
Hoop, je bent van harte welkom hier hoor. Ik zie dat je ook al 2 jaar bezig bent?
Hier verder geen nieuws… Ben erg druk op mijn werk, dus hou het even kort.
Liefs,
Noortje
Hoop, je bent van harte welkom hier hoor. Ik zie dat je ook al 2 jaar bezig bent?
Ja klopt, ik zal me wel even in het kort voorstellen!
Ik ben 25 jaar en sinds maart 2005 gestopt met de pil. Sinds september 2006 lopen we bij een fertiliteitsarts en uit onderzoeken hebben ze niets kunnen vinden dat een zwangerschap in de weg staat. Het zaad van mijn man was prima, samenlevingstest was prima en met de baarmoederfoto zijn er ook geen dingen gevonden. De rechter eileider zat verstopt maar die is toen meteen opgengespoten. Dat is in mei een half jaar geleden en als ik dus deze ronde niet zwanger ben moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Wat dan de stappen zijn weet ik niet, dat horen we dan.
Liefs,
Hoop
Hai hoop, ook welkom hier! Ja, het is hier best gezellig hoor! Even wat anders dan miskramen, cyslussen enzo. (geen verboden onderwerpen hoor).
heb vanochtend alweer een broek, t-shirt en trui gekocht. :oops: Geloof dat ik nu aardig tevreden met mijn vernieuwde gardarobe ben, alhoewel, nog een paar schoenen?? :think: Nee, nu maar weer eens wat geld overhouden!
Moet nog 2 dagen werken en dan weer 3 daagjes vrij, heerlijk met dit weer zeg!! Nog 2 late diensten dus dan maar op het balkon zitten op het werk…
Fijne dag vandaag verder!
liefs
ineke
Leuk Ineke, nieuwe kleding!
Zaterdag ga ik met mijn moeder en mijn zus winkelen. Mijn neef gaat trouwen 25 mei en dat is natuurlijk wel nieuwe kleding waard!!! Heb al verschillende dingen gezien die bij me in de smaak vallen!
Heb er nu al zin in!!!
Liefs,
Hoop
Heel veel plezier alvast! Er is weer genoeg te koop…alhoewel ik al heel veel heb weggekaapt…sorry… :oops: :oops:
Dat was vast niet in Eindhoven waar jij hebt “gekaapt”!!!
:mrgreen:
Ik heb zin in morgen… :dance: :dance: :dance:
Het is zulk mooi weer en wij gaan lekker een dagje weg…
Hoop, dus je hebt iets leuks in het verschiet. En kleren halen is toch altijd leuk. En nu heb je een geldige reden. Hihi…
Ineke, heerlijk gevoel hè, een maatje minder (of 2)… Ik kan me er niet toe zetten om zo streng te doen hoor! Maar ik moet wel! :?
Bianca, bedankt voor je pb-tje… ja, spannend dit weekend. Heb jij al getest? Ik ga pas zaterdag testen op z’n vroegst! We blijven
Liefs,
Noortje
Hoi Noortje,
Ik vind het altijd erg leuk om wat nieuws te kopen, maar eigenlijk niet om daarvoor de hele dag te gaan stadten! Maar nu heb ik er wel zin in! Hubbie gaat dan de hele dag zeevissen met mijn vader! hihihi
De heren en dames gezellig een dagje weg!
Spannend Bianca en Noortje! Ik duim voor jullie!! Het mag wel eens een keertje!!!
:thumbup:
Liefs,
Hoop
Noortje, heb even (nou ja even :mrgreen: ) je verhaal gelezen!
Wat een elende heb jij al gehad zeg. Dan mag ik in mijn handjes klappen.
Tenminste, ik ben wel al twee jaar bezig maar heb gelukkig ook nog nooit een miskraam hoeven meemaken (niet één die bevestigd is dan in ieder geval). Maar of dat nou positief is weet ik ook niet. Twee jaar lang zonder zwangerschap en zonder dat er iets mis is, geeft ook niet echt hoop!
Hoop voor je dat het snel raak is bij jullie en dat het dan ook echt goed blijft gaan, na al dat “ongeluk” is jullie echt alle geluk gewenst!!!
Noortje mijn duimen heb je ook! En tja streng zijn voor jezelf…met mate meis, met mate! Ik doe hier (duh klinkt mss raar want echt overgewicht heb ik niet maar probeer wel een beetje netjes op gewicht te blijven al hoop ik dat dat niet lang hoeft te duren en heel erg maar erg veel moeite hoef ik er ook niet voor te doen) tegenwoordig qua drinken iets handigs. Met warm weer drink ik toch meer dan anders en tja cola is wel erg lekker, maar helemaaaaal niet gezond. Dus ik doe half om half met mineraalwater met bubbeltjes. Minder suiker, lest meer dorst. En voor mij is dat zo ongeveer het ding waarmee ik veel kalorietjes binnen krijg. Helemaal nu ik pilletjes mag slikken krijg ik weer dat gevoel terug van het begin van onze vorige zwangerschap en daarbij hoort helaas een erg slechte eetlust, tel daarbij op het warme weer en dat werkt ook niet bevorderend. Esrein was inderdaad trouwens extreeeeem druk weer, dus de Zoo was vast fijner!
Hoop ja het is allemaal best dubbel he, je wilt geen miskraam maar aan de andere kant geeft het wel hoop zo’n positieve test. Om je naam ook maar eer aan te doen; hoop op een positieve test die positief mag blijven met een mooi resultaat na 9 maanden! :thumbup: Volgende maand mochten jullie weer melden in het ziekenhuis toch?
Ineke lekker geshopt! Klinkt heerlijk! Hier geen kleren nodig dus ik doe best wel mijn best om me in te houden. :shifty: Gaat tot nu toe erg goed!
Hoop ja het is allemaal best dubbel he, je wilt geen miskraam maar aan de andere kant geeft het wel hoop zo'n positieve test. Om je naam ook maar eer aan te doen; hoop op een positieve test die positief mag blijven met een mooi resultaat na 9 maanden! Volgende maand mochten jullie weer melden in het ziekenhuis toch?
Thx, ik hoop het ook!
Inderdaad mogen we in mei terug naar de gyn. We zitten dan een half jaar naar het HSG onderzoek. Ik wacht deze cyclus dus nog af en dan zien we wel verder!
Nou morgen ga ik lekker shoppen, snap nog steeds niet van mezelf dat ik daar zin in heb. Normaal heb ik er echt een hekel aan!
Liefs,
Hoop
Even over de eetlust met het warme weer… vanvond gaat hier de BBQ aan…roseetje erbij…hoeveel vlees mag ik hebben? En dan het stokbrood. Heb wel paturain light! maar eh…neem het er gewoon lekker van hoor!
Nogmaals shopse hoop, wie weet is het voor jou een zwangerschapssymptoom…
Moet nu echt mijn huishoudemmertje gaan vullen om de badkamer en het toilet te soppen, lig en zit de hele dag al in de zon! :oops:
Hihihi zwangeschapsymptoontje zou wel vreemd zijn nog voor de eisprong :mrgreen:
Heerlijk de hele dag in het zonnetje! Wil ik ook wel, maar helaas, vandaag weer de hele dag aan het werk! (Gelukkig is er internet)!
Maar nu een lang weekend voor de deur!
Liefs,
Hoop
Nu, wie weet wat een super EI eraan zit te komen! Ja, het was een heerlijk dagje en nog 2 vrije dagen te gaan!! Kwam mijn lieverd ook nog thuis met 2 clematissen :inlove: :inlove:
Fijn weekend alvast!
liefs
ineke
Hihihi ja wie weet! :mrgreen:
Mooi Clematissen, al volop in bloei zeker??? Wat lief van je mannetje :inlove:
Jij ook fijn weekend!
Ow wat lief Ineke! :inlove: Vasthouden die man van je Geniet ze nog van je 2 dagen zoals het eruit ziet precies tijdens het mooiste weertje! :thumbup:
Ik hobbel zo richting douche, aankleden en dan hoppa naar de G*mma even een trapje scoren als ze die nog hebben.
Pas op met trapjes he! Staat op nummer 1 bij huiselijke ongelukken…
Ja, die man van mij ga ik echt wel houden hoor!!!
by the way, morgen weer dag 1 van nieuwe ronde en… ik weet niet welke ronde het is. Goed he?! :dance:
Hahaha Ineke jeps ik ben heeeel voorzichtig met trapjes want ik stik van de hoogte ofwel laagte of valvrees 8)
Hey das wel ‘goed’ zeg dat je niet meer telt! :thumbup: Genieten is even prioriteit 1 hoop ik voor je en dan als de verrekte wachtlijst klaar is ach dan kunnen we altijd weer met je mee gaan tellen! :-*