Miep-topic? We houden hoop en blijven er voor gaan...!

Ach ja, dat meetellen met iedereen. pffff. ik verras jullie vanzelf oke? hahaha, gaat me toch niet lukken. Zodra die koppige cyste verwijderd is ga ik weer los!

Fijne dag vandaag. Het waait hier nogal. Momenteel nog 13 graden buiten, kom op zon doe je best. Ik had voor vandaag een bruiningskuur bedacht.

Hoor mannetje stommelen, zal zo bakkie koffie zetten.

Hoi meiden,

Hier zijn we net terug uit de stad. Lekker even over de rommelmarkt gelopen en terrasjes gepakt. Een sorbetje gegeten bij “van de Poel”… (Lekker hoor Rhi… :mrgreen: )

Zaterdag getest en weer negatief natuurlijk. Nu ga ik morgen weer testen. 4 jaar geleden had ik op 1 mei voor het eerst een positieve test in de handen… Dus misschien brengt het geluk… Ik weet het niet… Ik hoop het…

Hoe was jullie koninginnedag? Nog iets speciaals gedaan?

En het is hier nog steeds warm. Wel winderig, maar de zon doet z’n best…

Veel liefs,

Noortje

OH meid, wat spannend weer! Hier weinig bijzonders gedaan. Gewerkt…toen even een uurtje in de zon gelegen en daarna grind uit een pad in de tuin verwijderd omdat we daar nu klinkers in willen. Verschrikkelijke klus maar het is geklaard!!! Kan Marcel de klinkers erin gaan leggen, wordt het weer mooier van allemaal.

Hier ook veel wind, jammer maar de zon schijnt wel volop dus we zijn vooral buiten, zalig!! Moet ook steeds aan ijs denken. Hier in het dorp zit een zaak waar ze zelf ijs maken in vele soorten en zo lekker!!! hmmmm. hij is nu nog open…maar ja, ik wil er zo graag nog 2,7 kilo af. Niet veel meer maar dan heb ik de magische grens bereikt!

Tot schrijfs maar weer, ik duim voor je noortje. Zou super zijn natuurlijk… hou ons op de hoogte!

Liefs

Ineke

:think: grind over, wat voor grind? wij willen wel grind nl :mrgreen: te koop? :mrgreen:

Noor ik duim ook met jou mee meid en ja rhiannon jij zeg, bijna zover om weer het traject van zkh te volgen, moge dit alles goed gaan , ik duim en hoop et voor jou en daan.

Ineke dus druk bezig geweest, ja wij hier ook in de tuin, hard werken .

hier gene niuews

Nooooooortje!! :o Wat doe je me aan! 8) Wij hebben er ook aan zitten denken maar hadden zo het idee dat die bij jullie om de hoek wel eens ernstig druk zou kunnen zijn. Dus we hebben het bij BBQ gehouden en manlief heeft een waterijsje gegeten. :mrgreen: Verder hebben we de kermis etc allemaal overgeslagen dit jaar, hebben scrabble gespeeld. Lekker oubollig maar gezellig. Ow morgen zou wel een topdagje zijn voor een posi-test! :thumbup: Ze draaien!

Ineke pfff wat een werk verricht zeg! Maar wat je zegt verandering maakt het vaak weer mooier en meer en meer ‘af’ en tuinen zijn toch meerjarenplannen. Succes! Klinkt wel lekker dat zonnetje, hier konden we er helaas niet lekker inzitten. Achter het huis van mijn ouders stond precies de wind op, waaide allerlei zooi van het platte dak dus dat eet niet prettig. Manlief heeft dus buiten staan bakken op de BBQ en wij mochten binnen zitten en eten. :inlove: Hebben natuurlijk wel geholpen met de voorbereiding en het afruimen, plantjes weer water gegeven etc.

Bianca wat duurt wachten soms toch lang he! Blegh, maar hopelijk aan het einde van het wachten een mooi iets! Wie weet hebben we dit jaar een heel bijzondere moederdag! Mijn duimen draaien ook vollop voor jullie! :thumbup: :-*

Ik ga zo nog even pilletjes slikken en dan op tijd naar bedje. Wil morgen een beetje uitgeslapen zijn dat is best lastig met dit soort weer wanneer het in huis snel warm wordt. En het nog maar niet te hebben over dat zonnetje in je ogen 8) met zonnebril op gaan slapen werkt natuurlijk ook niet hahaha.

uitslapen , maazelaar ik heb om kwart na 8 3 kids op de stoepstaan hihi dus geen uitslapen

meis alle goeds liefs bianca :-* duikt bedje in

Even snel: weer negatief!

Maar… mijn temp is nog steeds erg hoog. Voor de zoveelste dag op rij 37.1 graden. Ik denk dat ik nu dus eigenlijk midden in de wachtweken zit. Heb dus een superlate eisprong gehad. :think: Maar tot nu blijft er hoop en zou het anders zijn als mijn temp in één keer ging dalen.

Dus nog maar weer een aantal dagen wachten.

Rhi, wij hebben bij van de Poel in de stad gezeten. Achter… Heerlijk rustig en uit de wind. :drool: :drool: :drool:

Bianca, veel plezier vandaag met de 3 kids…

Ineke, knap hoor, dat afvallen. Petje af voor je! :thumbup:

Veel liefs,

Noortje

Goeiemorgen dames,

Bianca 3 kids! Dat wordt dus een feestje vandaag bij je thuis :mrgreen:

Noortje stoutert! 8) Maar 37,1 klinkt niet verkeerd, late eisprong hmmm. Nog langer afwachten dus. Enneuh werk ze! Bij de weg ik stuur je ffies een PBtje want ik ben aagje… :angel:

Ik ga zo kleertjes aandoen heb bijna de koffie op. Tot laterder!

Hoi meiden,

Ik heb jullie een beetje verwaarsloosd de afgelopen dagen! Het was ook zo druk en zulk mooi weer!

Zaterdag ben ik met mijn moeder en zus gaan shoppen! Was erg geslaagd! Heb een leuke nieuwe outfit en een super gaaf badpak (waarover ik mezelf nog steeds voor gek verklaar dat ik het gekocht heb, het kostte nl. € 150,–) Maar het is zooooo mooi!

Verder genoten van het weer en gisteren lekker in de tuin gezeten!

Noortje, spannend meis, ik blijf duimen…

En voor allemaal :-*

Liefs,

Hoop

hey noor balen van de negatieve test, maar er is megahoop lieverd,

ik heb vanmorgen 4 kids gehad buurjongetke kwam ook is net zo oud als jongste opppaskindje ( 1.5 ) leuk man en gezellig.

Heerlijkkan ik echt genieten ervan :inlove:

buurjongetjes is naar huis en ligt op bed ook lieke en sophie liggen er in en gaan even rusten.

Wendy speelt hier wat binnen achter t huis of voor t huis, af en toe is zi bij iemand binnen te vinden ihhi

DUs even tijd voor kok,

Hihihi wat een gezellige drukte bij jou Bianca!!! :mrgreen:

zal ik 1 foto plaatsen dat ik zo weer weghaal ? :mrgreen:

Ja :mrgreen: :wink: leuk!!!

komt et zeg je even als je gezien hebt gaat ze zo weer weg halen :mrgreen:

hhh

Wat leuk!!

Ze hebben het allemaal naar hun zin zo te zien!! :inlove: :inlove:

Liefs,

Hoop

ik heb ze gezien dus :mrgreen: :stuck_out_tongue:

ja mooi he, ze zwaren ook zo zoet aan spelen aalllemaal geen last van

:think: :think: :think:

heb ik het weer gemist?.. Jammer!

He, wat doen jullie allemaal terwijl ik druk aan het werk ben???

Wel druk lijkt me bianca…pfffff!

Goed zo Hoop! Goed gedaan (het kan toch nog erger?? en met die geweldige zomer nog voor ons zul je het heel veel dragen, moet hij wel blijven passen :wink: ).

En Rhi, inmiddels in de kleertjes?

Ga strakjes effies een heerlijke route lopen met mijn zus en onze honden. Lekker in het bos, zonnetje er nog bij, vogeltjes die zingen. Fijn.

Heb vanochtend ziekenhuis gebeld. Nog geen datum bekend maar waarschijnlijk eind mei, begin juni maar dan kan ik dus niet! Zal dan dus echt wel eind juli worden. Maar ja, wat maakt een maandje nu nog uit he? :think:

Tot later maar weer meiden.

liefs

Ineke

Ik heb de foto ook gemist hoor Noortje :hug: