Mocht er een dikke buik in moeten, dan past dat hoor! hihihi. Ik zal zo even een foto maken en showen!!!
Mijn nieuwe badpak!
Hoop, wat stoer! Echt mooi hoor!
Hier heb ik het figuur dus abs. niet voor… :?
zou ik ook maar niet dragen hihi , zowieso vidt ik jammr dat ik de leleyke littekens heb op mijn buik van de spoedoperatie zon onderzoek…laparoscopie of zo? nu ja die littekenes hebben toen complicaties gehad en zijn zeer lelijk
maar staat jeg eweldig hoor :thumbup:
Thx
Hoi meiden,
Hier nog steeds geen nieuws hoor.
Maar toch even lekker kletsen, ik geniet zo ontzettend van dit mooie weer.
Jammer voor alle tuinen en zo, dat het niet regent, maar van mij mag dit wel even zo doorgaan.
Krijg ik helemaal een oppepper van!
Ineke, ik ben ook begonnen met Sonja… Nu dag 2!
Ik dacht altijd dat je maar heel weinig mocht eten, maar dat vind ik best meevallen hoor! Maar ja… hoor mij, net dag 2…
Moet alleen even goed opletten of het goed gaat ivm schildklier en auto-imuunziekte. Kan namelijk voor mij erg averechts werken. We zullen zien.
Veel liefs,
Noortje
ow ook aan de sonja ik ook joh gaat erg goed, ik ben in week 3 nu , en ben nu 3,5 kilo kwijt, maar in de week voor ik begon ben ik al gestart koffie en thee zonder suiker/melk er in en porties aanpassen dus
maar dat werkt wel hoor ii
Ik hoor van veel mensen dat SB inderdaad wel werkt!
Goed hoor, succes!!!
Liefs,
Hoop
Mooi badbak hoor! Je kan het hebben zeg!! En inderdaad, prima ruimte voor dikke buik…
Goed zo meiden, aan de Sonja. Het werkt inderdaad erg goed! Ben er nu 10 kg mee kwijt! In eh…14 week ofzo. Heel veel suc6!
Tja bianca, wat de littekens betreft, ik heb er ook al een aantal inmiddels. Maar ben straks weer in balans met ook een litteken links ( en rechts en in mijn navel en onder mijn navel en net boven mijn liezen en op mijn knie en oh ja, ook nog een kleintje op mijn voorhoofd… :think: )
Ga even koken nu, de kip-hachee van Sonja. hmmmm.
hihi ben nog geen kip hachee tegengekomen klinkt goe d :mrgreen:
Ik ga vandaag even niet miepen hoor… ik voel me gewoon K*T.
Hè Noortje, kop op, er over babbelen helpt misschien?!
:hug: :-*
Liefs,
Hoop
Zo… het is weer vrijdag…
Ik ben een stuk rustiger dan gisteren en zal nu even een update geven.
Het is nu dag 43 van mijn cyclus.
Tot aan september kon ik de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongesteld moest worden. Precies 28 dagen telkens.
Vanaf september ligt mijn cyclus echt helemaal overhoop. Dan weer 5 weken dan weer 4 weken. Maar nog nooit 6 weken zoals nu… :?
Nu heb ik deze maand mijn temp bijgehouden en het schommelt dus echt alle kanten op. Van 36.1 naar 37.0 en weer terug… Tot ongeveer anderhalve week geleden. Vanaf dat moment heb ik ongeveer anderhalve week een temp van 37.1 gehad. Constant. Dus volgens mij heb ik toen een eisprong gehad…
Gisteren is mijn temp in één keer weer gedaald naar 36.6 en dus zou ik dan toch ongesteld moeten worden? Door dit idee was ik gisteren echt een beetje verdrietig. (Dit en nog andere dingen die om me heen speelden…)
Maar…niet dus… Geen ongi te bekennen.
En vandaag is mijn temp 36.8 en we wachten dus af. Maar ik snap er helemaal niets meer van! Laat die verdmde duivels dan ook een keer komen. Dan kan ik eindelijk het ziekenhuis bellen en dan gaan ze me een maand volgen… Misschien dat ik dan eindelijk duidelijk krijg of alles goed is, of dat er misschien toch iets anders aan de hand is.
Ik heb wel 3x currettage gehad. En dat is ook niet echt bevorderlijk voor de baarmoeder…
Ik word er gewoon flauw van dat ik mijn eigen lichaam niet meer kan vertrouwen. Ik kan er geen peil op trekken…
Ik ga dit verhaal ook even in een apart topic plaatsen… Misschien zijn er meiden die me een antwoord kunnen geven op het temp-verhaal…
Pffff…wat een verhaal weer…
==============================================
Hoe is het met jullie?
Nog lekker even aan het genieten van het weer?
Kan nu nog, want vanaf maandag zou het weer minder worden.
Hier nog even een dagje werken en dan is het weer weekend. Heerlijk!
Veel liefs, :-
Noortje
Noortje, ik kan me voorstellen dat je ervan baalt! Het is ontzettend vervelend wanneer je lichaam je in de steek laat! Blijf voor je duimen meis!
Hier alles prima, we zijn weer aan het afwachten. We gaan ervan uit dat ook hier de duivels weer komen. We bereiden ons vast voor op veel ziekenhuisbezoeken!
Hier ook nog een dagje werken en dan lekker weekend! Heb er zin in!
Liefs,
Hoop
Het is begonnen… eindelijk!
Dinsdag mag ik naar de gyn in Almelo.
Jammer Noortje dat het toch is begonnen, maar wel fijn dat je nu verder kunt! :hug:
Mag ik ook zo nu en dan meemiepen??
:-* Do
iedereen mag mee miepen hoor :mrgreen:
hey hoe is het hier verder, wij zijn gestart dus met injecteren van GonalF , de 1e iui poging is nu in zicht. Spannend hoor.
Heb even geen verder nieuws, maar groetjes en liefs van mij :-*
Tuurlijk Do, gezellie!
Bianca, spannend!!!
Do, natuurlijk mag je lekker meemiepen hoor! En ik zie aan jou onderschrift dat het ook niet echt geweldig gaat?
Spannend hoor Bianca! Weer een nieuwe stap…
Hoop, :-
Ineke, dank je voor je pb-tje… Ja, weer de stap richting MMM. Die kende ik al en nu ben ik er ook wel weer aan toe eigenlijk! Iets doen ipv niets… Snap je?
Alle dames, fijn weekend vast…
Veel liefs,
Noortje :-