Goedemorgen/middag allemaal!
Wat is het hier stil zeg!
Ik heb deze week nog niets gehoord van de gyn over IUI komende maand of pas na de MRI… Zal maandag eens bellen.
Verder is het hier spannend, zit op dag 30, maar zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien schommelen mijn cyclusdagen nogal!
Hoe is het met jullie?
:-* Do
Hoi hoi,
Ineke is volgens mij lekker op vakantie en voor de rest…?? Iedereen druk waarschijnlijk!
Liefs,
Hoop
ineke was idd op vakantie en is al weer gespot terug dus ihhi
goh ik was dit topic helemaal vergeten :oops: ik niet alleen meen ik zo :mrgreen:
maar euhm hier goed niet zwanger maar ja dat komt vast wel es
Ja, ik be er ook weer hoor. Weinig te melden. Tja, weer ongi… vakantie zit er alweer op. Wel leuk gehad maar niet super… moeilijk om je volledig te ontspannen, lukt gewoon niet met al dit gedoe!
liefs
Ineke
Do, nogmaals gefeliciteerd meid!!!
Jaaah ons miep-topic is weer nieuw leven ingeblazen! hihihi
Ineke, jammer dat je weer ongi bent geworden en dat je vakantie er weer opzit!
Hier gaat alles prima. Gisteren de kijkoperatie gehad. Helaas is er endometriose gevonden. Dit hebben ze wel weggebrand maar het is en blijft een chronische ziekte en het kan dus zomaar weer helemaal vol zitten.
Hopelijk is het nu schoon genoeg en kunnen we snel melden dat we zwanger zijn.
10 juli een afspraak bij de gyn om het IUI traject te bespreken!!
Liefs,
Hoop
hey hoop klote meis vasn de endo ,
ik heb het ook ,maar bij de laatste kijkoperatie weer niet dus het wisseld sterk, meestal voel ik het per cyclys wel aan .
Hier verder wel ok’e zo eig . groetjes biianca
Ik kreeg er de laatste tijd steeds meer last van, maar ik wist dus niet waar het vandaan kwam. Hopelijk is het nu voorlopig weg en kunnen we nu wel zwanger worden.
Liefs,
Hoop
Boehoe, weer computer problemen dus nu even weer snel via het werk.
Bij mijn zusje hebben ze de endo weggebrand, zou iui krijgen daarna maar dat viel in het weekend en dan doen ze het niet in het streekziekenhuis. Dus zelf proberen en…zwanger!!! (inmiddels al 2 kleintjes) Hoop houden dus hoop!
Jeetje Ineke, wat een geweldig nieuws. Zo kan het dus inderdaad ook!
Hoop zo dat het hier ook zo zal gaan! Zou mooi zijn natuurlijk! Tot nog toe gaan we daar mooi vanuit! haha als het niet zo is overleven we de tegenslag ook wel weer!
Noortje, Do, Nicje? Hoe gaat ie met jullie???
Ineke, kom je ook weer eens kletsen bij de feb./mrt. 2005 stoppers???
Liefs,
Hoop
Ow Ineke wat goed van je zus zeg gefeliciteerd voor haar.
Hoe voel jij je verder zelf er onder? Wrnag gevoel zeker wel of niet ?
Hoop , ja hoop houden, je naam t zegt hetelke dag hierhé?
Meer kunnen we ook niet.
liefs bianca.
( heb trouwens contakt met zkh gehad we moeten in sept heen voor spermaanalyse …daar uitslag van afwachten en pas daarna mogen we startten met IUI eventueel. )
Daag :-*
Dat van mijn zus is al even geleden. Ze was 2x zwanger tegelijk met mij… voor haar helemaal super natuurlijk en ze heeft het erg druk met 2 van die kleintjes. De 2e was namelijk nog niet zo snel gepland. Ze is niet meer ongi geweest na haar 1e zwangerschap en omdat de endo rustig zou zijn wilden ze wel meteen voor een 2e gaan en bij het 1e bezoek weer aan de gyn bleek ze dus alweer zwanger.
Do, zie dat het hartje klopt!!! Wat geweldig. Zo blij voor je/jullie!!
Zal even langs gaan bij de stoppers hoop hoor. Nog steeds illegaal via de werk pc… mijn baas zal wel denken. Ze kunnen precies nagaan waar je geweest bent online. Nou, hij mag het best weten hoor!
liefs
ineke
Ineke, had ik het toch goed begrepen dat je zus nu niet zwanger was
Haar kindjes komen dus erg dicht op elkaar??? Heeft ook wel wat natuurlijk.
Jammer dat het bij jullie nog steeds niet zover is!
Hoop dat het snel goed komt!
Liefs,
Hoop
Het topic verdwijnt zo nog! hihi even een berichtje zodat het een beetje in gebruik blijft :mrgreen:
Hoe is het met jullie???
Hier gaat alles prima, weer aan het afgtellen in de hoop dat er een wonder is gebeurt!!!
Liefs,
Hoop
Hoi,
Ik ben er ook nog steeds hoor. Heb niet zoveel puf om langs te komen. Voelt zo doelloos momenteel…probeer afstand te nemen van ‘zwanger worden’.
Afgelopen week weer opname-buro gebeld. Nu noemen ze de 31e juli als datum van de operatie. Onder voorbehoud…nog steeds niet officieel dus. Nog 2 weken dus ongeveer. Laat het maar zover zijn. Zie er tegenop. pfff.
Suc6 hoop!
liefs
Ineke