Meistoppers 2011 deeltje 4

vervelend nieuws knuffeldraakje! het allerbeste voor de toekomst!

kell hoe is het met je???

Met mij gaat het wel weer goed hoor, nu alleen ontzettend moe, pffff!

Vandaag drukke dag met 13 kindjes op de groep met z’n 2-en, altijd leuk, zieke collega’s…

Ik ken je niet echt, Knuffeldraakje, maar wens je heel veel sterkte!

Rb, lijkt me ook niet dat je die kwaaltjes nu vervelend vind :wink:

Dank jullie voor de reacties:) Sterkte valt wel mee, ik kom er wel met de jongens hier:) inderdaad ik hoop op een goed verloop wat betreft het regelen en overleggen met de vader van hen. Naast dat is dit zo een betere weg

:slight_smile:

Fijn dat je de toekomst positief tegemoet gaat! Ik wens je een gelukkige toekomst toe met je 2 kleine mannen! :-*

Knuffeldraakje succes en fijn dat je zo sterk lijkt te zijn!!!

Na het inkakken geen tijd gehad om te pitten helaas, nog keihard gewerkt :wink:

Desondanks staan hier nu wel 119 tegels van 60x60 in de tuin waar vandaag wat mee moet.

Manlief wil ze allemaal in de schuur zetten :mrgreen: succes :mrgreen:

Ben nu nog steeds redelijk moe. Soms ineens vee energie en dan doe ik ook heel veel, maar te veel lijkt het want kak daarna direct weer in.

En ik zie net dat ik te laat ben voor de sollicitatie. Denk er nog even over na of ik dat wil.

Groetjes!!!

Wel asn jezelf denken hoor Gaby :wink:

Je kan het nog altijd proberen hè Gaby! Zo ben ik ooit begonnen als aio aan de universiteit Utrecht :wink:

Ik heb weer last van slapeloosheid 's nachts en vermoeidheid overdag. Hopelijk is het binnenkort over!

Dikke positieve ovulatie test vandaag, dus nu binnen 24-48 uur eitje! Schijnbaar toch vrij late eisprong… Komt goed uit want we hebben gisteravond en stiekem vanmorgen ook nog even geklust, haha! Morgen ergens einde van de dag ook nog een keer en dan moet het vast goedkomen dit keer, toch? :slight_smile:

Nog leuke plannen dit weekend, meiden? :slight_smile:

oeehhhh goed bezig kell! Gebruik maken van die streep! 2 dagen door gaan haha!

Ik ben gewoon aant werk…en morgen ga ik denk een van de kamertjes leegruimen om ruimte voor mini te maken!

We gaan gewoon vrolijk door hoor, haha!

Leuk Teun! Wonen jullie in een huis of een flat/appartement?

Wij zitten in een appartement, maar wil zoooo graag een woonhuis!

Helaas nog geen nieuws gekregen van de makelaar… :frowning:

Goed nieuws kell! Ik duim heel erg hard voor je dat het deze ronde raak is!

Heb je wel al kijkers gehad? Wij hebben onze oude woning verhuurd.

Nee nog niets…

Vind verhuren zo riskant, straks zeggen ze het huurcontract op en dan zit je met dubbele lasten…

En ik hoop ook dat het deze maand raak is! Maar denk niet dat ik dan bij de novembermama’s nog kom of wel… Denk meer begin december? :S

Laten we eerst maar gewoon duimen dat het raak is deze ronde! :wink:

Het moet gewoon raak zijn deze ronde kell :wink: En ook al ben je begin december uitgerekend, je kan toch gewoon bij rb en mij bij de nov. mama kletsen. Zelfs als je eind november bent uiutgerekend kan de baby nog in december komen dus dat maakt niks uit.

Geniet van je streep op je ovu test :mrgreen:

Precies en andersom kan ook. Als je begin dec bent uitgerekend kun je ook eind november bevallen. Zowel bij bm als bij mij was de eerste voor de uitgerekende datum geboren!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Klopt inderdaad en nu hoop ik rond 10 november te bevallen, zodat er toch nog een weekje tussen Eva en nummer 2 zit. Dan kunnen ze beide een verjaardag vieren.

Zou zomaar kunnen bm! Mij maakt het niet zo uit wanneer brusje wordt geboren, in onze omgeving zijn weinig mensen jarig.

Bij ons bijina alles in oktober, hele maand door. De laatste in oktober is 28 van eva haar jongste nichtje en dan komt eva op 3 nov. Dan hebben we pas 24 nov. Weer een verjaardag dus rond 10 nov. Zou ideaal zijn maar ja ik heb het niet voor het zeggen. Zal het wel tegen het babietje zeggen maar of deze net zo goed luistert als eva is ook nog maar de vraag :mrgreen: bij eva zei ik steeds dat ze eerder moest komen en vanaf 37 weken heb ik dagelijks gezegd kom maa kom maar. Uiteindelijk toch eerder gekomen met 38.5 weken.

Kell, ik hoop zo dat het raak is! Ik kan bijna zelf niet wachten tot je nod haha! Ben zo benieuwd!

Vannacht heb ik weer slecht geslapen :wall: ! Echt heel vervelend, ik ben ontzettend moe, maar ik val niet in slaap of slaap heel licht en word telkens weer wakker :?

Nou straks Cpc rennen, hopelijk gaat dat een beetje!

Xx

Ik hoop het ook,succes!

Ik hoop het ook,succes!