Meistoppers 2011 deeltje 4

Succes Rb! :clap:

En ik hoop ook heeeeeeeel erg dat het deze ronde raak is!

Vanmorgen weer een positieve ovu test, dus we klussen lekker door! :wink:

Zou een leuk verlaat verjaardagscadeau voor je zijn! Op het lijstje ben je al een jaartje ouder, maar ik dacht ik verander alles alvast in 1 keer. :wink:

Hoe gaat het met de andere zwangeren? Van Teun weet ik dat ze de baby inmiddels voelt! :inlove: En het wordt ook steeds duidelijker hoor Teun!

Dat had ik inderdaad ook van teun gelezen dat ze de baby voelde.

Wij gaan denk ik straks even inde tuin aan de slag. Het is zulk heerlijk weer en als het zonnetje straks achter staat is het heerlijk vertoefen daar denk ik.

succcccccces rb!! :dance: :dance:

Thanks! Ik heb het overleefd en ben niet ingestort! Wel af en toe behoorlijk misselijk tijdens het lopen waardoor ik gas terug moest nemen. Heb er wrsch 1 uur en paar min over gedaan. Dat is weer wat minder, maar ben op zich ook al trots dat ik het heb gedaan.

Ik ben iig trots op je Rb! Ik zou het je zeker niet nadoen, hahaha!

Bedankt kell! :-*

@babymuisje wrote:

Klopt inderdaad en nu hoop ik rond 10 november te bevallen, zodat er toch nog een weekje tussen Eva en nummer 2 zit. Dan kunnen ze beide een verjaardag vieren.

Moet inwendig altijd grinniken als ik zulke berichtjes lees. Onze dochter werd 01/11 verwacht en kwam 15/11 uiteindelijk! :lol: :lol:

RB ; :clap: :clap: :clap:

Respect voor je hoor!

Oh wauw, staat er echt 29 weken?.. woehoe!!!

Zometeen naar Anouk :dance:

Ik was met Eva 12 november uitgerekend en uiteindelijk is ze op 3 november gekomen. Ik vind het gewoon zo zielig voor dit kindje als ze eerder komt of op de uitgerekende datum. Mijn man is 2 dagen voor zijn moeder jarig en had bijna nooit visite op zijn verjaardag omdat iedereen ook al op zijn moeders verjaardag kwam. Dat gun ik dit kindje niet vandaar dat ik hoop dat het rond de 10e komt. Een mens mag toch blijven hopen he :mrgreen:

Gabya al 29 weken nog even en je mag je kindje al vasthouden :inlove:

Gaby wat ga je hard!

Hopelijk houdt de baby zich een beetje koest bij Anouk! Ik weet nog dat Sean in mijn buik niet van harde geluiden hield…

Hellow, Anouk was de bom!!

Baby was de hele show druk vond het maar niets denk ik.

Heb een dikke buiken foto op het sf gezet!!

:lol:

Oeh, ik ga gelijk kijken!

Kell, ga je voor je nod testen? Heb je nog leuk feestje gehad op het kdv?

5 weken rb :dance:

wat is trouwens die site van die stenen waar jullie het in nov.2012 over hadden een paar dagen geleden? wil ik wel eens bekijken :slight_smile:

kell goed gebruikt gemaakt van je streep? :inlove:

vandaag nog een streep?

anders gewoon doorgaan :wink: doe je ook nog tempen?

bm alweer helemaal opgeknapt?

hier best fit, gelukkig haha… voelt wel weer fijn om een beetje mezelf te zijn!

:lol:

Als je abrikoos agaat intikt in Google is het de eerste hit.

Teun, heerlijk hoor het 2e trimester. Mezelf weer zijn was ik pas ruim 1 jaar na Seans geboorte (ik heb 1 jaar bv gegeven).

Ik ga ff grey’s anatomy kijken!

wauw die steen helpt wel tegen heeeeel veel haha: die zouden vk’s verplicht om je nek moeten hangen :wink:

bv, dat vind ik wel spannend hoor… benieuwd hoe ik dat ga ervaren…

maar het is nu al weer zo fijn om niet doodmoe en misselijk te zijn…echt weer een beetje energie, ik las dat je in het 2e trimester vaak het best voelde ind!

Ik heb een bv cursus gevolgd. Ben wel blij dat ik het heb gedaan, want ook al is bv natuurlijk zo voelde het voor mij niet. Sean was kort na zijn geboorte 2x opgenomen in het zkh en door alle stress daalde mijn productie. Bovendien mocht hij tijdelijk geen bv. Was dus een hele strijd. Toen hij 3 weken oud was, was ik uitgeput. Eerst bv daarna flesje en daarna afkolven en dat om de 3 uur. Hub zag dat ik er doorheen zat en wilde toen fv geven. Dus ik zei tegen Sean dat als hij nu niet goed ging drinken ik zou stoppen met bv en dat hij voortaan fv zou krijgen. Dat dreigen heeft geholpen want vanaf toen liep de bv goed! :dance:

Hier helemaal opgeknapt hoor, zit nu salmiaksnoepjes te snoepen haha. De misselijkheid is ook toegeslagen jammer genoeg maar ik hoop dat mijn steen dat nu een beetje tegengaat.

Greys anatomy was weer heel leuk, vooral het eind. De waterlanders kwamen er alweer aan. Nu even bones kijken en dan lekker slapen.

Nu ff buikfoto kijken.

@teun wrote:

5 weken rb :dance:

Yeah! :dance: Teun, jij al bijna 17 weken!! :clap: