Meistoppers 2011 deeltje 4

Ola, ben weer in Nederland!

Met hieronder het lijstje!

Meiden, ik ga zo alles weer bijlezen. Ben net terug en moet de auto nog leeghalen!

Zo rb net terug en gelijk op kok kijken :mrgreen:



Bij deze natuurlijk meld haha.



Hoe was het?

aanwezig!



succes met uitpakken :dance:

deel 4 gewoon alweer! dat gaat snel!



daar helpen kell en bm ook goed aan mee trouwens :lol:

Jee wat hebben jullie lopen kletsen terwijl ik weg was!



@kell: balen zeg van je ongi! Het scheelt dat je nu weet dat je een late eisprong hebt.



@bm: spannend hoor! De grafiek ziet er veelbelovend uit (voor zover ik een tempkaart kan lezen)! Ik hoop dat je morgen de zwtesten binnen hebt, want ik ben reuze nieuwsgierig!



@Gaby: Thanks voor de tip! Sean lijkt er vooralsnog geen last van te hebben, maar ik badder hem lekker met havermout!



@teuntje en karin: hoe gaat het met jullie? Tweede trimester vond ik vooral genieten!



Brussel was erg leuk! Ik heb vooral veel geshopt. Karin, ik heb niet extreem lekker gegeten. Ik zou je die plekken dus niet aanraden. Met de lunch had ik wel lekker gegeten bij drugs nog wat :? (naam vergeten! Ik vraag het morgen wel aan manlief). Vooral de chocolademelk vond ik erg lekker!



En wat mijn cyclus betreft… Ik heb geen idee! Voor mijn eisprong was ik heel positief, dus probeer gewoon positief te blijven. Ik weet niet of ik zo 8) kan zijn als kell. Met de vroegtesten van mm kan ik al vanaf woensdag testen.



Kwaaltjes voldoende, maar misselijk kan door teveel eten komen en lage rugpijn kan door het vele lopen kunnen komen. We wachten geduldig af! Truste dames!

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad rb. Dus het coole kikker zijn is nu toch weg haha.fijn dat Sean niet echt last heeft van de waterpokken, alleen maar beter.



Hier vanmorgen nog steeds een hoge temperatuur dus ik acht de kans dat het raak is wel hoog.

Kans is dus wel groot bm! Nu maar hopen dat ik weer samen met jou zwanger ben :wink:



Sean maakte net bij het afscheid bij kdv een klein drama pfff. Gelukkig was zijn lievelingsleidster er die hem mocht oppakken.

Oh bm spannend :pray: Wanneer ga je testen?? Wil het weten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Zou zo leuk zijn, en dan rb ook. En kell volgende maand :pray: :pray:



Rb, fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben. Hier gaa de reis naar brussel niet door, er waren niet genoeg deelnemers, nu is reisburo naar alternatief aan het kijken, ws valkenburg.

He jammer hoor Karin dat het niet doorgaat.



Het ligt eraan wanneer de testen binnenkomen, of vandaag of morgen.



RB hopelijk inderdaad samen door naar de november mama’s en dat het dan dit keer goed blijft gaan he. Daar gaan we voor.

Nou de testen zijn binnen en heb gelijk getest. Zie hier onder het resultaat;







:dance: gefeliciteerd!



Wisten we natuurlijk al :wink:

Nu jij nog rb en dan samen naar de november mama’s toe en dit keer gaat gewoon alles goed :pray:



Kelly bij jou is het gewoon deze ronde raak en dan kom je gewoon nog bij de november mama’s schrijven. Zitten we lekker bij hetzelfde clubje.

Ik werd spontaan misselijk. Hopelijk komt die misselijkheid van zwhormonen en niet dat het tussen m’n oren zit ofzo!



Ik heb bedacht dat als ik echt last heb van kwaaltjes ik donderdag of vrijdag ga testen, anders wacht ik braaf tot maandag.

Ow spannend zeg, maar vind je het ook niet een beetje eng? Straks test je positief en word je alsnog ongesteld op je nod of een dag erna. Lijkt me verschrikkelijk om te weten dat je wel zwanger was maar dat er gelijk iets mis is gegaan.



Ik vond deze test al super eng. Mijn test destijds met Eva was 1 dag na nod en smiddags om 4 uur ofzo. Hij was gelijk positief en echt super positief. De vorige zw was het niet gelijk super positief dus misschien was dat al het begin van de mk ofzo geen idee. Dit keer weer niet gelijk super positief, maar heb nog 5 testen liggen dus ga gewoon weer testen over een aantal dagen :mrgreen:

Met Sean had ik een week na mijn nod getest! Nou zo’n coole kikker ben ik niet meer hoor! Vorige zwschap paar dagen voor m’n nod en ging met 5,5 week mis, dus ook al zou ik op mijn nod hebben getest, dan zou ik positief hebben getest. Ik kijk wel hoe ik me voel.

Ja heb je helemaal gelijk in en toch bijna gelijk samen een mk. Bij mij bij 5 weken al gestopt maar kwam pas in december los. Wil dit keer toch wel graag een vroege echo om te zien of het haje klopt enzo, want anders loop ik er straks weer zo lang mee en tja die zwangerschapskwaaltjes heb ik toch echt al die tijd gehad :thumbdown:

ik kreeg geen mailtjes binnen dus ik las het goede nieuws al bij de aug 2012…



Gefeliciteerd!!!



Ik ben stiekem wel benieuwd hoe je man reageerde aangezien hij toch eigenlijk november niet wilde? En hoe sta je zelf nu in november… Het idee bedoel ik? Zit de datum dicht bij eva’s verjaardag?



Vind wel heel leuk voor je! En ik ga kei hard duimen dat alles dit keer goed gaat! En ik zou zeker een echo rond week 7 vragen met je geschiedenis!!



Rb en kell ik duim ook voor jullie hard door!! Coole kikkers



xx

Bm! :smiley: Wat goed zeg!! Hopelijk komen we straks inderdaad allemaal nog in de november mama’s, zou leuk zijn!! :slight_smile:

Manlief wilde wel in november. Hij zegt gewoon doen we hun verjaardagen tegelijk scheelt in de kosten. Hij is altijid zooo praktisch :mrgreen: Ikzelf wilde het liefste niet in nivember omdat Eva dan al jarig en haar tante en nichtje ook. Eva is 3 november jarig en ik zou 4 november uitgerekend zijn. Ik hoop dat ik iets langer doorloop en dat het dan rond 10 november komt. Zit er toch nog een week tussen. Eva haar nichtje en tante zijn iets van 18 en 24 november jarig. De baby zou in oktober in ieder geval eigenlijk niet moeten komen, want we hebben 19, en 28 en 31 okt. al wat. Maar ja er valt niks te plannen tenzij je een geplande keizersnee hebt en die wil ik niet maar wil ths bevallen dus dan kan ik maar 1 ding en dat is afwachten. Eerst maar eens een goeie echo afwachten en dan nog die 12 weken doorkomen en de combinatietest en de 20 weken echo enz. enz. Ik ben in ieder geval toch al wel gewend aan het idee van november weer een kindje wat niet wegneemt dat ik wel heeeeeeel eeg graag in augustus al mama had willen worden.