Kell, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk krijg je de 25e nog een leuk verjaardagscadeau!
Xx
Ook van mij hier nog eens van harte gefeliciteerd. Heb je een leuke dag gehad? Net wat rb zegt hopen dat er nog een leuk verlaat kadootje krijgt
Dank jullie, meiden!!
Heb gister leuk feestje gehad op KDV! Vanmorgen op de groep gewerkt en vanmiddag cursus gehad. Straks lekker uit eten met vriendjelief en zaterdag komt er wat visite, daar heb ik door de week echt geen zin in, haha!
En ik hoop ook zeker op een verlaat verjaardagscadeau!
Nou, eet smakelijk dan maar kell! Zaterdag komt dus de drukte. Ik ga zatedag met vrienden uit eten, moet ff wat verzinnen waarom ik geen wijn neem. Vorige keer zei ik dat ik blaasontsteking had en ab voor slikte, dus denk dat ze meer op hun hoede zijn als ik dat zeg.
haaii
vreemd ik had vanochtend als iets gepost hier, maar ik zie het niet meer staan :think:
nou nogmaals gefeliciteerd dan kell! en veel plezier met uiteten :thumbup:
en dan hopen dat je leukste verjaardagscadeau over 1.5 komt :dance:
Drukte valt wel mee hoor, mijn ouders + broer, zijn ouders + zus&man.
Ik hou niet zo van al die mensen in mn huis, misschien later als ik een wat groter huis heb.
Ik hoop ook heel erg op een laat verjaardagscadeau! Ben nog steeds “braaf” om de dag aan het klussen!
Ik heb alleen nog een duidelijke daling van temperatuur gehad, maar vandaag was ie wel een stuk hoger… Gisteravond 3 glazen wijn gedronken, kan het daar aan liggen misschien? Ach, ik wacht het wel weer af!
Denk niet dat ik voor mn NOD ga testen… Maarja, dat zeg ik nu natuurlijk, hahaha!
Nou mijn duimen draaien voor je hoor kell!
Heb je gister nog lekker sushi gegeten? (lang leve fb!) Dat mis ik wel hoor. Ik ben er dol op, alhoewel ik het bijna nooit eet (ml houdt niet van vis). Is meer het idee dat ik het nu niet mag eten.
Heerlijk! Het mag nu nog (even) he!
Wij gaan meestal naar zo’n all you can eat waar ze ook teppanaki etc. hebben, vriendlief houdt ook niet zo van sushi, maar dat vind ie dan wel weer erg lekker.
Jaahaa geniet er nog maar lekker van nu het nog kan!
Op het damrak heb je trouwens ook een erg lekkere sushitent!
Gefeliciteerd met je verjaardag Kell!!!
Hier moet ik even ruimte maken voor plaatsvervangende schaamte. Dochter lief was weer klakkeloos van zich af aan het plassen overal, ben heel boos op haar geweest. Blijkt ze blaasontsteking te hebben :hug: :oops:
Heb net 3x mijn excuus gemaakt voor het boos zijn :silenced:
Ach wat sneu voor je dochter Gaby! Maar goed dat kon je ook niet weten toch? Heeft ze nu een ab-kuur?
Inderdaad dat kon je toch ook niet weten. Hopelijk is je dochter snel van de blaasontsteking af.
Ja klopt, ze heeft een kuurtje gehad…
Haha gaby, zou ook echt een actie voor mij kunnen zijn
Kell nog gefeliciteerd :dance: Leuk klein feestje gehad
Sushi nee bah, ik lust geen vis. Maar filet american en carpaccio net als paardebiefstuk mis ik wel.
Zo Karin, jij gaat ook al zo hard! Bijna 14 weken! Voel je je verder goed?
He Karin maak je me ineens helemaal lekker met carpaccio en filet american :drool: Dat ga ik ook missen. Biefstuk lust ik ook niet :sick:
hmm biefstuk, ik krijg er honger van :lol:
Ja gaat lekker hier, alleen nog zere borsten :shock: En groot!!!
Echt veel groter dan bij andere kids.
Verder gaan de weken lekker snel, hoop binnenkort de kleine te voelen. Je hoort ze weleens al met 13 weken. Vond ik altijd heel gerustellend.
Sorry bm, ik mis dat echt.
Hoe lusen jullie avondeten nog? Ik vind er echt niets meer aan en veel smaken staan me tegen. Met name vlees
Geen last van. Tijdens zwschap van Sean had ik wat eten betreft ook nergens last van. Ik ga zo denk ik vroeg slapen, ben erg moe. Morgen drukke dag op werk, hardlopen tussen de middag en 's avonds dansen.