Hier ook geen last van ook niet toen met eva. Lust alles gewoon nog en vindt het zelfs alleen maar lekkerder. Merk wel dat ik niet een bomvol bord moet opeten want dan word ik misselijk maar gewoon iedere keer “kleine” beetjes. Zit dus ook geregeld savonds na het eten weer te snoepen :mrgreen:
Hey meiden,
fijn dat het allemaal goed gaat met iedereen :thumbup:
Carpaccio wil ik ook wel, hmmm :lol:
Helemaal met gerookte kip :drool:
Wij gaan zaterdag uit eten met vrienden bij de Italiaan. Ik ging alvast kijken op de menukaart… Hmmm carpaccio!!! Oh nee mag ik niet! :doh: Ze hebben ook buffelmozarella, maar weet niet of die gepasteuriseerd is. Verder hebben ze heerlijke toetjes, maar die mag ik ook niet want zit drank in :naughty: Zucht, blijft alleen citroensorbet over, wat natuurlijk ook lekker is, maar zou graag keuze willen hebben.
Maar goed dat heb ik allemaal graag over voor beebje.
Kell, hoe gaat het met jou? Al last van mogelijke kwaaltjes? Nog anderhalve week tot je nod
Owja, ff ongegeneerd spammen;
Heb een partijtje Lief! Lifestyle kinderkleding opgekocht zomercollectie 2012.
Mocht iemand interesse hebben pb maar voor de link (goedkoper kan niet)
Liefs
ps krijg die carpaccio niet meer uit mijn hoofd nu :silenced:
oooh dat overslag vestje met roze poedels vind ik ge wel dig!!
maar ik moet ngo 2 weken en 6 dagen wachten voor het zekerheid geeft dat het echt een meisje is :lol: :lol:
heb je er veel van of van alles 1?
hopelijk heb je er meerdere van en wil je er eentje voor me bewaren :dance: en anders pech hoor…maar ik mag van mezelf niet nog meer meisjes dingen kopen, heb stiekem al een roze joggingbroekje besteld haha
Teun wil dus een meisje haha. Ze hebben ook zulk schattig spul voor meisjes en ook veel meer keus dan voor jongens vind ik.
whahaha! Ach, sommige kleding van Sean is ook wat dubieus… Kwam ik thuis achter dat de mouwtjes aan de onderkant "gekarteld’ waren. :lol:
Zucht, manlief is net zijn telefoon op de snelweg verloren :wall: Hij reed op de motor en op een of andere manier is zijn telefoon uit zijn zak gevallen. Hij is al meerdere keren zijn telefoon verloren (mag ook niet meer met mijn telefoon op stap).
Ik moet zeggen dat ze voor jongens wel leuke spijkerbroeken hebben. Ik heb voor eva eens een jongens spijkerbroek gekocht maar die zat haar toch niet mooi. Blijkbaar zijn jongens wat “dikker” dan meisjes ofzo :mrgreen:
Die man van jou is niet erg handig zeg om zijn telefoon kwijt te raken. Ik kan me voorstellen dat hij niet op stap mag met die van jou
Hey meiden! Lekkere eet-verhalen allemaal hier zeg, haha!
Heb echt een drukke week, dus vandaar ff niet zoveel hier op 't forum! Hoop feestjes vieren en morgen ook weer visite, dus ik verveel me niet
Kwaaltjes? Geen idee… Wel pijnlijke borsten, maar dat heb ik wel vaker voor m’n menstruatie, dus heb echt geen idee, ik wacht het allemaal maar af! Ben nog steeds braaf door aan het klussen en temperaturen enzo, dus als het nou nog niet raak is weet ik het ook niet hoor!
Jullie leuke plannen voor 't weekend?
Het moet gewoon kell :thumbup: :thumbdown: :mrgreen:
Hier geen plannen, lekker weekendje thuis bankhangen. Moet alleen mogenmiddag nog even naar de schoonheidssalon toe maar dat is wel even lekker, me time.
Ja hier blijven de duimen ook gewoon doordraaien hoor Kell! :thumbup: :thumbdown:
Bm heerlijk hoor ff tijd voor jezelf! Ik ga morgen uit eten met vrienden. Op zich kan ik wel een blaasontsteking faken gezien het aantal keren dat ik naar de wc moet! :o
Ik had het restaurant al gebeld om te vragen of de buffel mozarella gepasteuriseerd is of niet haha. Verder gaan we dit weekend de opa en oma’s het goede nieuws vertellen!
En om ons sf wat nieuw leven in te blazen zal ik er mijn testen in zetten
Hoe is het met iedereen?
Hier best misselijk maar kan het met zoute crackers vaak wel weg krijgen. Vandaag lekker niks doen behalve een wasje draaien en Eva in bad doen.
Jullie nog plannen?
Haha, ja klopt van de meeste dingetjes heb ik maar 1 ding.
Jongenskleding ging heel snel meteen allemaal weg.
RB dat herken ik wel dat je thuis komt met iets leuks en dat er dan ineens een biesje ergens aan hangt
Spijkerbroekjes, spencertjes en leuke vestjes gaan nog wel voor jongens, maar echt leuke shirts enz vind ik maar weinig keuze.
Gisteren bij k3 geweest, helemaal super de puper.
3 Uur in de auto gezeten voor 5 kwartier show en toen weer terug :lol: [/quote]
@babymuisje wrote:
Teun wil dus een meisje haha. Ze hebben ook zulk schattig spul voor meisjes en ook veel meer keus dan voor jongens vind ik.
nou doordat de echoscopist zei dat ze dacht dat het een meisje werd begin ik ondertussen te vergeten dat het ook nog een jongen kan zijn :lol:
zou ik ook ontzettend leuk vinden, alleen qua kleding alleen gaat mijn voorkeur naar een stoere prinses :inlove:
ik ben weer in het land van de levende na een etentje met werk met een blijkbaar broek aan waar je niet mee kan zitten (einstand na 1.5 hebben we hem een stukje opgesneden hahaha) en het eten waar ik niet de beste reactie op had, dus gisteren als zombie gewerkt… nu 12 uur lang geslapen haha
hoe was je verjaardag kell? en je etentje rb? lukte het met faken van blaasontsteking?

ahhhh 3 uur heen 3 uur terug met de auto? omg! wel leuk dat het zo leuk was!
Gaby blij dat de show wel helemaal toppie was, want 3 uur heen en terug rijden is wel erg lang.
Had ik dat wel mee gekregen dan dat er al gedacht werd dat het een meisje was :think: nou ja over een tijdje heb je de 20 weken echo en dan zal je wel zekerheid hebben.
Ik had afgelopen vrijdag gebeld met de vk voor een afspraak maar blijkbaar zijn ze er dan alleen sochtends :thumbdown: er staat op hun website dat je tussen 12 en 13 moet bellen als je een afspraak wilt maken, maar dat werkt dus niet op de vrijdag. Ik wil morgen een poging doen, maar ik werk tot half 1 en dan moet ik Eva nog halen. Dus het is even de vraag of ik het red om, om 13 uur thuis te zijn. Anders bel ik gewoon na 13 uur, jammer dan. Ik ga echt niet op mijn werk bellen want dan weet iedereen gelijk hoe laat het is en dat wil ik niet.
Nou ik dacht dat ze erin trapten, maar van m’n schoonzusje hoorde ik dat ze vermoedens hebben. :doh: M’n ouders waren ook niet verrast, waren overigens wel erg blij. Ben nu erg moe , dus duik vroeg m’n bedje in.
Sleep well iedereen :mrgreen:
:dance: Gaby al 30 weken!
ahhh leuk dat ze het leuke nieuws nu ook weten! is fijn om te delen toch!
kan je er met meer mensen over praten!
en bm, kan je niet ff buiten bellen op je werk anders?
en anders gewoon later bellen ind. niet iedereen kan bellen op die tijden van de vk lijkt me!
gaby 30!!! :dance:
kelll nog maar 1 weekje wachten ofniet??
Verjaardag was gezellig! Lekkere spulletjes voor m’n nieuwe haar gekregen, echt super zo’n schoonzus als kapster
Nog een weekje wachten ongeveer ja… Zit volgend weekend bij m’n vriendinnetje en haar 2 kleine dames, dus wordt een echt vrouwenweekend! Zij leeft sinds het begin al helemaal met me mee!
Bm, ik zou ook gewoon even buiten gaan bellen ofzo hoor! Hebben ze daar problemen mee op je werk dan?
Teun, heerlijk 12 uur slapen! Zou willen dat ik het kon, haha!
Rb, waar kwamen hun vermoedens vandaan en wat heb je nou uiteindelijk gegeten? Ik ben gek op eten, ik hou alleen niet zo van koken, hahaha!