Nee ik kan niet even tijdens mijn werk weggaan om te bellen. Dat gaat gelijk opvallen omdat ik altijd gewoon op kantoor bel, ook prive. Dus zie het wel.
Bellen zodra je kunt dus
Pfff… Ben zo moe! De kids waren vandaag nogal vervelend op het werk en de kleintjes waren niet te genieten… Volgens mij had iedereen last van een maandag blues ofzo… :s
Vermoedens kwamen omdat ik geen alcohol dronk, blijkbaar heb ik het imago van een alcoholist :? Nee hoor, dat valt best mee, maar ik hou erg van wijn en dan valt het erg op als je een jus neemt. We hebben Italiaans gegeten bij een voortreffelijk klein restaurantje in westerpark. Als je naam wil, dan pb ik het wel. Het eten was echt geweldig, ik ben niet van de kaas, dus maakten ze wat anders voor mij, no problemo!
Nu ben ik echt zo moe Op m’n werk ben ik een paar keer wakker geschrokken omdat ik in slaap ben gevallen. :shock: Nog ff volhouden en dan is het 1e trimester voorbij en wordt het genieten!
Oh kell ik hoop zo dat je deze ronde zwanger bent!!
Zo dat klinkt bij jullie weer als een gezellig weekend
Rb, hihi dronkaard :lol: je hebt het nu dus verteld aan je familie? Wel fijn dat je er nu niet dan niet meer verstoppend over hoeft te doen.
Oh jongens ik ben zooo moe
Echt 's avonds valt het mee maar overdag…en ik heb er tot 13 weken helemaal geen last van gehad en nu valt het als een bom… Beetje raar maar ja dat ben ik ok
haha karin dat had ik dus ook…vanaf week 13 tot 15 was ik dood moe… vanaf toen weer “fit”
haha ik heb dat imago ook hoor rb…ik houd ook wel van wat wijntjes :dance:
over een jaartje ofzo dan kan ik weer los
:lol:
nog gebeld bm?
kell wanneer is je nod precies?
Oh gelukkig teun, dus er is hoop
Nod van kell staat in het lijstje! :dance: :mrgreen:
Kell we gaan aftellen tot je nod…nog 5 dagen! Al last van kwaaltjes?
Hier voel ik me belabberd: moe en misselijk, but that’s all in the game!
Ik zag niet dat er nieuwe berichten gepost waren :?
Nou ik heb een afspraak staan voor volgende week dinsdag om 12 uur. Ik neem dus gelijk die hele dag vrij want als ik eerder wegga dan weet ik al dat mijn direct leidinggevende al weet hoe het zit.
Kell hopelijk mag je je bij ons voegen. Ik hoop het zooooooo erg. Nog een
paar dagen wachten
jeuhhh eerste afspraak staat dus! :dance:
is dat gelijk voor een echo? of vk en echo?
Spannend BM, voor de rest; werkse iedereen voor wie niet vrij is vandaag
Kell, nog 4 dagen
Goed Bm, een afspraak!
Inderdaad nog een paar daagjes, ben wel benieuwd maar ben tot nu toe er vrij rustig onder. Scheelt ook dat ik een drukke week achter de rug heb waarin ik niet veel tijd had om erover te denken, haha! Vandaag zit ik thuis, m’n vrije dag, dus dan gaan de radartjes in m’n hoofd weer lopen hoor!
Ik hoop het uiteraard ook heeeeeeel erg! Heb namelijk écht geen zin in dokter/ziekenhuis praktijken eigenlijk…
Ik heb trouwens 30 dagen aangehouden voor mijn NOD, maar de laatste keer was het 32 dagen, dus je weet het niet he… Ik haat wachten.
Rb, fijn zeker, alle kwaaltjes? Gelukkig doe je het ergens voor, dat scheelt vast!
Ja lastig is dat dan hè! Maar ga je de 25e wel al testen of wacht je tot de 27e?
Geen idee nog… Weet niet hoe lang ik het vol kan houden, hahaha!
Oh kell, ik hoop echt zo dat het deze ronde raak is. Kan me goed voorstellen dat je de molen niet in wilt. En je hebt nu goed gekeken naar de testen en op juiste moment geklust, en nog wel extra
Bm, fijn die afspraak, idd gelijk echo? Denk het wel want alleen voor vk is het nog wel vroeg toch?
Ik ga zo met larissa lekker weer zwemmen en daarna helaas huishouden doen :? Moet echt dringend wassen en schoonmaken.
Ja de afspraak is alleen voor echo. Ik wil even zeker weten of we nu wel een kloppend hartje hebben. Een afspraak voor het intake gesprek zal dan volgende week gemaakt worden. Vind dat ook niet zo spannend en we staan vast nog wel in het systeem dus weinig te bespreken, lijkt me.
Kelly ik kan me ook voorstellen dat je geen zin hebt aan dokters- en ziekenhuisbezoekjes. Dus het moet gewoon raak zijn
Ik zie nog steeds niet dat er nieuwe berichten gepost zijn. Iemand enig idee hoe dat kan?
Bij mij is dat ook een keer gebeurd en toen bleek ik opeens geen abonnement meer te hebben op het topic :o
Kell, jij coole kikker! Ik hoop echt zooo dat het raak is!
Karin, heb jij ook voorspellende gaves bij kell? Bij mij had je het immers goed!
Nu zag ik ineens weer wel dat er nieuwe reacties waren :roll:
Ik heb vanmiddag even nieuwe schoenen (voor het eerst gympen) gekocht en een nieuwe zomerjas en een nieuw setjekleding. Een schattig blousje met een tule rokje erbij en een legging.
Had nog een hartverzakking in de winkel, want madam deed verstoppertje en dat doet ze wel vaker, maar dan blijft ze in de buurt. Dit keer was ik haar kwijt, net zweet brak me al uit en ze reageerde ook niet op mijn geroep. Voor mijn gevoel duurde het een stuk langer dan dat het feitelijk was maar toch. Uiteindelijk zag ik haar rennen dus gelijk maar even gezegd dat mama heel erg geschrokken was. Zegtze nog heel leuk dat ze mij wel had gezien :inlove: dus ikmaar even gezegd dat ik had niet had gezien en dat als ik haar roep dat zedan even moet komen. Gelukkig luistert ze goed dus dat deed ze daarna ook wel.
Oh bm verschrikkelijk is dat hè! Gelukkig komt sean wel als ik hem roep, ik vind het ook niet echt geslaagd als hij ergens anders dan thuis verstoppertje speelt.
Pff heb nu zo’n opgezette buik dat ik er op kan wachten totdat iemand/collega er wat van zegt. Zelfs pyjamabroek zit erg strak :?