Eva komt normaal ook altijd maar blijkbaar moet er dan toch een eerste keer komen :thumbdown: Heb het goed uitgelegd dat ik erg geschrokken was en dat ze voortaan wel even moet komen als ik haar roep. Normaal gesproken blijft ze ook altijd wel in het zicht en gaat ze onder de kledingrekken zitten om te verstoppen maar dit keer dus niet. Hou haar voortaan dus wel wat beter in de gaten. Hopelijk gebeurt me dit niet nog een keer.
Nog 3 dagen …
Kell hou je het nog uit? Pff ik kan niet wachten totdat je een zwtest doet haha Zou zo leuk zijn als je je bij ons kunt aansluiten!
Xx
haha rb volgens mij ben jij zenuwachtiger dan kell :lol:
Erg hè! Maar ik gun het kell zo erg en zou het reuze gezellig vinden als ze bij de nov mama’s kan meeschrijven!
Schoonzusje zei trouwens dat het leuk zou zijn als brusje op de 10e werd geboren (10-11-12), Sean heeft ook al een leuke datum
(110110 ofwel 11-01-10) hihi
RB ik was ook met Eva op 12 november uitgerekend en ze is dus uiteindelijk de 3e geboren.
Oh wat grappig! Nou dan moet dat met deze zwschap helemaal goed komen! 12-11-12 is trouwens ook een leuke datum!
Ook een hele mooie datum inderdaad, maar elke datum in november is toch mooi :mrgreen:
:inlove: Daar heb je helemaal gelijk in!
Haha, je lijkt inderdaad zenuwachtiger dan ik!
Gelukkig heb ik het druk druk druk t/m zondag, maar mocht ik zondag nog geen bloed zien doe ik 's avonds een testje.
Ben je dan een beetje gerustgesteld Rb?
:inlove:
Das wel fijn dat je zo druk bent. Dan ben je er ook minder druk mee.
:lol: :lol:
ik ben ook zo benieuwd qua datum haha
ik heb iets met 26, dus dat zou leuk zijn…maar betekend wel 5 dagen later…
ik heb verjaardagen van mijn en mijn vriend zijn dichte familie op:
11 aug. 22 aug 24 aug 31 aug en op 3.4.5 sept dussssehh sommige dagen houd ik mn benen gewoon bij elkaar
Woeha dat wordt wat met de persweeen Teun! Nee, nee het mag pas morgen worden geboren :naughty:
Kell, nog 2 dagen!!!
Ik zit lekker in het zonnetje te relaxen, heerlijk! Hele week zat ik binnen jaloers naar de mensen die buiten zaten te kijken en nu mag ik vandaag lekker buiten zitten en niks doen :mrgreen:
Ja ja de benen bij elkaar houden :mrgreen:
Rb geniet van het weertje
Kell nog steeds 8) ?
Mwah, begin al wat minder cool te worden hoor, maar als ik morgen eenmaal de deur uit ben kan ik er toch niets meer aan doen en moet ik wel wachten tot zondag
Morgenochten komt er iemand naar m’n motor kijken, jeej! Kan ik lekker een andere gaan kopen, joepie!
Jullie leuke weekend plannen?
Het huishouden, boodschappen halen, wasje draaien, wasje opvouwen, misschien nog naar mijn schoonouders toe en nog wat van de zon genieten en dan is het weekend al weer voorbij.
Kan wel wat advies gebruiken. Ik heb dinsdag mijn echo en ik zit in dubio of we Eva mee moeten nemen of niet. De vorige keer is ze mee gegaan en heb ik haar wijs gemaakt dat er naar mama’s buik gekeken moest worden. Maar ze is nu helemaal in de ban van “babies in de buik”. Geen idee ook hoe ze daar bij komt want ik heb dit keer met geen woord over babies en zusjes en broertjes gepraat, omdat ik eerst een goeie echo wil. Ik wil dus niet dat ze doorkrijgt dat er een baby in de buik zit en dat ze dat aan iedereen door vertelt. Wat zouden jullie doen, meenemen of niet meenemen?
Morgen feestje van mijn zusje, zij en haar vriend worden samen 60 jaar. Hub, zoon(, brusje) en ik zijn dit jaar samen 65 jaar hihi
Zondag eerst poweryoga en daarna zwemmen. En 's middags even naar de speeltuin.
morningg
ik zou haar niet mee nemen bm, ze is al bijna 4 toch? Die kinderen hebben al zoveel meer door… Het lijkt me persoonlijk ook even iets relaxter om alleen te gaan…kan je echt goed luisteren/kijken zonder afleiding!
Heb je iemand om op te passen?
Vandaag werkennnn, gelukkig ist morgen ook nog mooi weer!
Jullie kunnen stoppen met duimen dames…
Vanmorgen bij het meten was m’n temperatuur met 0,5gr gezakt dus ik voelde de bui al een beetje hangen.
Eenmaal op het toilet was het rode monster daar…
Ah nee Kelly :hug: Ga je het nog een ronde proberen of gaan jullie verdere stappen ondernemen en naar de huisarts?
Nee hier geen oppas maar normaal gesproken zou ze dus op de opvang zitten. Dus ik kan haar daar smorgennog wel heen brengen en als we klaar zijn haar gelijk weer ophalen.