Kell :hug: Ik had echt zo gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn.
Bm, dat scheelt weer met opvang zoeken.
Ik ga van de week wel even bellen met de huisarts nu.
Ben er nu toch best wel onzeker over inmiddels, dus wil niet langer wachten.
Baal echt heel hard, zat vanmorgen jankend op 't toilet…
Had zo gehoopt dat het niet zover had hoeven komen. Je verwacht het ook helemaal niet met 2 gezonde mensen (voor zover ik weet dan) eigenlijk…
Gelukkig gaat m’n vriendinnetje vandaag een chocolade taart voor me bakken, dus kan ik bij haar lekker troost zoeken.
Oh kell, ik vind het zo verdrietig voor jullie! :hug:
Kell heel begrijpelijk toch dat je je zo voelt. Je gaat er gewoon vanuit dat als de beslissing is genomen om een kindje te krijge. Dat dat ook gewoon gaat lukken toch. Je lekker laten verwennen met een chocoladetaart bij je vriendinnetje :drool: een hele fijne middag.
kell verdomme :hug:
verstandig dat je naar de dokter gaat meid,
wie weet is het iets simpels waardoor het elke keer net niet goed gaat, dan kunnen ze het tenminste uitzoeken! hopelijk gaat het balletje snel aan het rollen!
het is je van harte gegund om binnenkort een positieve test in je handen te hebben!
:-*
Hoi Kell, wat vervelend zeg, getsiederrie.
Misschien een klein stapje vooruit dat je nu naar de huisarts gaat?
Dan heb je iig het geval dat je er wel actief mee bezig bent, misschien voelt dat ook als een steuntje in de rug!
BM; wij hebben ons meisje wel meegenomen naar de echo, hoe oud is die van jou ook al weer? Onze dame was toen net 4 jr geloof ik. We hadden wel tot de eerste echo gewacht met het vertellen, pas toen we een kloppend hartje zagen met 11 weken heeft de vk haar laten raden wat ze zag op de tv in mama’s buik en toen zag ze het direct. Helemaal euforisch was ze toen :mrgreen: Niet de 20 weken echo, daar mochten we alle 3 de keren niemand mee naar toe nemen werd ons gezegd omdat het geen pretecho is en dat begreep ik wel.
Hier ook ongelooflijk aan het genieten van het voorjaarszonnetje!!! Eindelijk die zware deken van de winter weg, bah. Lekker fietsen, buitenspelen met de kids …
Ook druk geweest met de tuin. De tegels liggen er nu in, woensdag de schutting, dan nog ff wat plantjes kopen en een zonnescherm en klaar :lol:
Komende week 2 dgn weg voor cursus :evil: echt gee zin in. Maar ach nog 3 weekjes werken… :inlove:
Liefs!!
Pff vanochtend hartverzakking gekregen toen sean boven huilend aan de trap stond met het traphekje open! :shock: M’n kleine aapje is dus weer z’n ledikantje uitgeklommen! :naughty:
oghhhh wat een stoer menneke gaby :lol:
om op te eten haha!
Rb jeetje dat lijkt me ook wel ff kei hard schrikken zeg!!
Voortaan dus maar het traphekje dicht doen als hij slaapt dan?
Gaby geweldige fiets zeg en erg leuk ventje wat er in zit :mrgreen:
Rb wat een enorme schrik zeg. Net wat Teun zegt voortaan het traphekje maar dicht doen als hij gaat slapen.
Ik denk dat we Eva dit keer nog maar niet meenemen en de andere keren zal ze wel mee moeten want dat zijn afspraken in de middag en dan zit ze nooit op de opvang en ik heb verder geen oppas.
Idd heerlijk mannetje en een super mooie bakfiets! Ik zag het fotootje de vorige keer niet. :doh:
Ik had het traphekje ook dicht gedaan, maar gisternacht was hub nog naar boven geweest en had het traphekje open gelaten! :naughty: Pff meneer werd toen nog boos op mij ook! Hoe had ik hem moeten waarschuwen het traphekje dicht te doen terwijl ik sliep :think: Bovendien doe ik het traphekje altijd dicht op de verdieping waar Sean speelt. Maar goed het was nog erg vroeg (7 uur zomertijd) en ik denk dat hub gewoon ook erg is geschrokken!
@RainbowR1 wrote:
Ik had het traphekje ook dicht gedaan, maar gisternacht was hub nog naar boven geweest en had het traphekje open gelaten! :naughty: Pff meneer werd toen nog boos op mij ook! Hoe had ik hem moeten waarschuwen het traphekje dicht te doen terwijl ik sliep :think: Bovendien doe ik het traphekje altijd dicht op de verdieping waar Sean speelt. Maar goed het was nog erg vroeg (7 uur zomertijd) en ik denk dat hub gewoon ook erg is geschrokken!
Whahaha jaah mannen.
Héééél herkenbaar.
Gelukkig is het goed afgelopen he?
Het voelt nog niet laat maar tis wel laat haha!
Nou ja trusten dan maar!
Woensdag ochtend afspraak bij de huisarts.
Zie er echt als een berg tegenop en hub begrijpt me niet. Voel me zo onzeker nu, bah!
Kell :hug: Ben trots op je dat je de stap naar ha genomen hebt. Is niet niks, hopelijk kunnen ze je helpen of sturen ze je door. Goed vertellen wat je al gedaan heb en miss zelfs beetje overdrijven, niet dat hij je weer naar huis stuurt met dat het nog niet zo lang duurt.
Hier gaat alles zijn gangetje, hebben lekker genoten van het warme weer, mag van mij wel even zo blijven Morgen nog dagje werken en dan is het weer klaar.
Gaby, wel balen dat je nog twee dagen weg moet, moet je dat vaker? Lijkt me niet leuk
Rb, typisch mannen :doh: Gelukkig is het goed afgelopen maar hoe lang laten jullie hem nog in ledikantje slapen? Lijkt mij heel eng als ze er zo uitklimmen. Gelukkig hebben beide kids dat nooit gedaan bij ons, geloof dat ze beide ook rond de 2,5 waren dat ze in een peuterbedje gingen
Kell volgens mij is dat de onzekerheid van mannen zelf hoor. Jullie zijn al een tijdje bezig en na 1 jaar tijd is het heel normaal dat je naar de ha gaat. Je bent in keder geval voorbereid met temperatuurkaarten dus ze kunnen je niet zo maar naar huis sturen lijkt mij. Vind het toch knap dat je de stap hebt gemaakt en een afspraak hebt gemaakt :hug:
Wat een heerlijk weertje steeds he. Morgen lekker vrij dus kan er nog mooi wat van genieten. Proberen om wat was op te vouwen en dan hup om 12 uur mijn echo. Ik vind het nu best spannend worden. Gaan we dit keer wel een kloppend hartje zien of is het weer mis. Ik probeer er niet al teveel an te denken en positief te blijven maar af en toe komt het negatieve binnen sijpelen maar dat is maar heel even en af en toe.
Nou ik ga nog even greys anatomy en bones kijken.
Kell :hug: ik vind dat ook echt typisch voor mannen hoor! Ik ben trots op je dat je stappen onderneemt! Heel veel succes woensdag!
Ik heb trouwens een buikfoto in het algemene sf gezet. Bm heeft m al gezien bij de nov mama’s
goed bezig kell!
je eigen geluk in handen nemen, en ind. mannen zijn soms echt anders dan vrouwen! laat je niet gek maken hoor :-*
Een kloppend hartje gezien :dance: En over 2 weken mag ik nog een keer gluren :dance:
:dance: :dance: :dance: :dance:
super! Ben heeeeel blij voor je!!