oh kell dat is niet gek toch! Jij wilt ook gewoon heel graag! Daarom blijven we hier allemaal mee schrijven! En binnenkort ben jij ook zwanger!
Rb echt super nieuws!! dan zit je zo rond 10 nov ofzo? Op naar de kwaaltjes !!
Wij zitten nu te drawsomethingen he! Dat had je wel door toch haha
met de naam van mijn vriend
Ja, had ik idd al door! :lol:
Ik ben rond 13 nov uitgerekend.
Zo gek, dit is totaal anders dan m’n vorige zwschappen. Alhoewel ik nu wel last heb van bandenpijn en gewrichten?! Vind het nogal vroeg daarvoor. Ik heb steekjes in m’n onderbuik en als ik buk om wat op te rapen…au! Maar merkte wel al dat ik last van hormoontjes heb. Raak heel snel geïrriteerd op hub (had ik vorige zwschappen geen last van). Het klinkt gek, maar het voelt tot nu toe goed aan!
Zou wel een giller zijn als ik zw zou zijn! Eerst denken dat ovutest negatief is en dan van plan zijn om niet te klussen, uiteindelijk toch wel klussen en blijkt ovutest positief! Dat is echt wel een actie voor mij!
Ik ga denk ik volgende week de vk maar eens bellen. Mss kan ik terecht voor een vroege echo. Alhoewel ik wel een goed gevoel heb.
Wauw RB i’m in shock :shock:
Dacht eerder nog te lezen dat je menstruatie was doorgebroken :roll:
Gefeliciteerd!!!
Mijn dochter is ook van november :inlove:
Was de beste winter die ik ooit gehad heb :dance:
Haha Gaby, ik was ook in shock! Ik dacht namelijk ook dat ik ongi was geworden! Blijkbaar bestaat er zoiets als een pseudo menstruatie! Ik kon van alle opwinding vannacht ook niet slapen!
Fijn om te weten dat novemberkindjes erg leuk zijn! :inlove:
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH rb toch zwanger???een beetje vreemd maar ik vind het echt helemaal SUPER. Zijn we weer beide zwanger en dit keer beide in november uitgerekend :mrgreen: Let op dit keer gaat het gewoon bij ons beide goed. We hebben er in ieder geval allebei een goed gevoel over.
Kell jij bent ook gewoon zwanger (heb ik even besloten ) en dan zijn we met ons 3 lekker samen bij de november mama’s :thumbup:
Ja bm ik kan het ook nauwelijks bevatten! Ik was zo overtuigd dat ik ongi was. Kell wordt de volgende ronde idd gewoon zwanger en sluit bij ons aan bij de nov mama’s!
Ik blijf het bijz vinden bm! Eerst allebei zwanger, daarna allebei mk en nu weer allebei zwanger! :inlove:
Zekers heel bijzonder en het had gewoon zo moeten zijn dat we beide november mama’s worden. Nu hopelijk kell ook een positieve test straks
Bm,inmiddels al weer beter of nog niet?
Kell, hoe gaat het met temperaturen? Gebruik je nu al ovutesten of wacht je daar nog een paar dagen mee? We duimen allemaal met je mee!
:sick: Begint nu al wat meer te komen. Met name als ik iets ruik wat me niet aanstaat! Wordt zondag nog wat als ik tussen duizend stinkende zwetende mensen sta :lol:
Heb nog steeds last van hoofdpijn en pijn in onderrug, maar dat kan me niets schelen nu ik weet waardoor het komt :inlove:
Ik voelde me gisteren beter dan vandaag, maar dat zal door de waardeloze nacht zijn gekomen, denk ik. Eva haar nachtlampje is stuk dus drama drama drama. Ze heeft een pabobo lumilove poesje maar die deed dus helemaal niks meer. Ze was helemaal in tranen en kon niet slapen zonder lampje dus hebben we haar andere “nachtlampje” aan gelaten. Daar zit me toch een partij licht in zeg niet meer normaal. Ze was dus om de haverklap wakker Vandaag dus wat moe en wat misselijk maar dat komt van de zw en niet meer van de griep denk ik. Ik zag vanmorgen wel dat ik nog wat verhoging heb maar dat zal ook wel goedkomen. Blijf vandaag nog lekker in huis en denk ook niet dat ik morgen naar de verjaardag van mijn schoonzusje ga. Dan moet ik maandag wel weer kunnen werken.
Rb doe je zondag wel rustig aan dan, niet gaan flauwvallen een paar meter voor de finish enzo. Balen dat je nu al misselijk bent zeg. Ik heb nog niet echt last van kwaaltjes behalve nu dan dus maar ja of dat door de zw komt of nog van de griep weet ik dus niet zo goed.
Kell komt de vruchtbare periode er alweer aan en voel je je al weer beter?jiij bent best een tijdje ziek geweest toch we gaan met ons allen duimen dat het dit keer raak is en dan kom je rb en mij vergezellen bij de november mama’s
Oei zware nacht dus gehad bm!
Ik ben niet van plan om overmorgen flauw te vallen. Desnoods ga ik wandelen als ik het niet meer trek.
Beterschap BM, minder joh ziek zijn. En wat een waarde kunnen kindjes hechten aan kleine dingen he
Hier thuis aan het werk. Toko beetje schoonmaken tegelijk, eerste cliënt belde namelijk al af.
Zomenteen komt vrachtwagen de tegels voor de tuin brengen en daarna weer verder met cliënt vsites. Ach nog 2 te gaan!!
Nieuwe handdoeken aangeschaft, de oude gaan weer naar een goed doel. Komend weekend keuken ff uitpoetsen (oh oh nesteldrang). Kan manlief alvast beginnen met de tuin sloop klaar te maken ;o)
Pfft nu ik zo zit ben ik wel ineens een beetje aan het inkakken :lol:
hoihoi iedereen!!
Ik ben hier alweer een hele tijd niet geweest. sorry daarvoor. Heel veel durk geweest met mijn kids en meer…
Ik wilde me bij deze ook afmelden onder de meistoppers aangezien de relatie afgelopen is. We gaan aan een prachtleven bouwen, en hopelijk met normale gang van samenwerking naar hun vader.
Wil jullie wel bedanken me toch nog steeds in het lijstje te hebben laten staan ondanks dat ik hier eigenlijk nauwelijks nog kwam.
Iedereen veel succes gewenst met alles wat speelt!!
Groetjes!!
Jeetje knuffeldraakje wat een vervelend nieuws :hug:
Hopelijk verloopt de samenwerking met je ex soepel qua kids. Heel veel sterkte en succes gewenst!
Xx
Lijstje is weer aangepast!
Bm: wat een leuk nachtlampje is dat! Had ff bekeken op fb! Maar ik ben idd bang dat Sean zich daar zo aan gaat hechten dat als die het niet doet, gelijk drama wordt!.. Nu heeft hij 2 knuffeltjes, een speentje en een lakentje om mee te kroelen.
Eva had eerst ook geen lampje in bed maar we hebben een keer een behoorlijk drama gehad s’avonds laat en toen hebben we de deur op een kiertje gelaten, omdat het licht was op de gang. Als hub dan naar bed ging, ging het licht uit en was het donker op haar kamer. We moesten dus een klein lampje aanschaffen voor haar als we ooit nog wilden slapen. Ik heb eerst zo’n carroussel lamp aangeschaft, maar daar zit zo enorm veel licht in dat ik op zoek ben geweest naar wat anders en zo kwam ik uit bij die lumilove pabobo. Ik heb nu dus de giraffe besteld en hopelijk hebben we die morgen binnen en kunnen we weer normaal slapen. Eva heeft verder nog een grote Nijn, andere Nijn en Nijn in haar bed liggen en nog een muziekmobiel. Dus zij heeft ook genoeg in bed liggen hoor, maar gelukkig is het dierenlampje niet zo heel groot en er komt ook niet heel veel licht vanaf. Ik vind hem ideaal. Ze slaapt de nacht heerlijk door want het is toch best donker op haar kamer.
Ik ken je wel niet knuffeldraakje maar toch spijtig te horen dat jullie uit elkaar zijn. Het is inderdaad te hopen dat jullie wel normaal met elkaar overweg kunnen voor de kindjes. Heel veel succes en sterkte verder.
Gaby ik ben ook aan het inkakken. Ik denk dat ik zo nog een dutje op bed ga doen als manlief en dochterlief een beetje mee willen werken.
Gezellig gaan we allemaal middagdutje doen! Sean slaapt nu ook en ik was ook van plan om ff middagdutje te gaan doen of iig even te gaan liggen.
Ik heb even een half uurtje op de bank geslapen :mrgreen:
Ik 2 uurtjes in bed. Opeens hoorde ik Sean via de babyfoon keihard lachen! Ik schrok me rot! En even later was het: mamaaaaaa! Mamaaaaaaaaa!!! :?
Een binnenpretje zeker :mrgreen: Maar lekker hoor 2 uurtjes op bed.