Meistoppers 2011 deeltje 4

Grr… Onze tafels zouden vandaag geleverd worden, maar nu blijkt 1 tafel pas de 26e geleverd worden! :evil:

Ik werk vandaag thuis met Sean en dat valt me nog mee, maar veel van het werk krijg ik niet gedaan.

Dus ik behoorlijk nijdig de klantenservice gebeld en die beloofde om ons als eerste op de rit te zetten de volgende keer. Dus betekent tussen 7 en 9 komen ze brengen.

Verder is mijn ongi nog steeds niet doorgebroken! :wall: Telkens als dat gebeurt hoop ik stiekem dat het een innestelingsbloeding is geweest :silenced: Maar dat zou dan wel heel toevallig op mijn nod vallen. Bovendien is innestelingsbloeding over het algemeen een week eerder. Als ik vrijdag nog steeds niet ongi ben ga ik testen! Wie weet komt je voorgevoel nog uit Karin!

Oja Teun, ik doe ook aan draw something, mijn gebruikersnaam is hetzelfde als hier op kok.

Ik ga natuurlijk weer dingen opzoeken en heb gelezen over een pseudo menstruatie. Op je nod verlies je dan een klein btje bloed omdat je lijf nog niet doorheeft dat het zwanger is. Pfff… Nou laten we gewoon maar tot vrijdag afwachten 8) 8) 8)

Kell, jij had de vorige keer toch ook een rare cyclus?

Hier zo ziek als een hind. Hele nacht overgegeven en ik kon niet eens water binnen houden. Heb hazeslaapjes op de bank gedaan vanacht en nu thuis met Eva. Heb tot nu toe 1 bakkie thee gehad een half witte chocolade toetje en mijn 2 kopje thee staat nu op tafel. Tot nu toe alles wel binnen gebleven maar nog steeds gigantisch misselijk. De verstopping is volgens mij ook over en dat zonder lactulose. Zou het vandaag ophalen maar ja nu ziek. Ben al een paar keer heen geweest dus ik gok dat dat nu ook over is. Nu nog de misselijkheid weg en dan voel ik me weer top, maar nu nog helemaal niet :sick:

Oh bm beterschap! Of is de misselijkheid een zwangerschapskwaaltje?

Nou dat hoop ik niet want dan ga ik gelijk spul ophalen tegen het overgeven. Ik heb er bij Eva maar 2 weken last van gehad maar toen was ik alleen misselijk en heb ik nooit overgegeven. Bij de tweede zw wel steeds misselijk maar als ik wat at was het ook gelijk weg en dus ook niet overgegeven. Ik hoop eigenlijk dat ik gister bij de dokter een virusje heb meegenomen ofzo. Lijkt wel op griep ofzo want ik zat dan weer te rillen na het overgeven en tijdens het overgeven had ik het zweet op mijn rug staan en het was ook pas vanacht begonnen. Ik dacht dat je met je zw dan gewoon overdag last had en niet snachts. Ik ga in ieder geval morgen nog niet na mijn werk en kijk het wel even aan. Probleem is alleen dat ik zo gammel ben als wat omdat ik dus een lege maag heb en hoef nu ook geen eten ofzo maar aan de andere kant zal ik wel wat moeten eten zodat ik me niet meer zo gammel voel.

klinkt mij meer als een griep of buikvirus…

Bij zwangerschap bouwt het zich toch meer op lijkt me…je was niet eens misselijk hiervoor toch?

Beterschap!!

Rb wat lastig dat je nu niet ongesteld bent! Maar geeft ergens toch wel wat hoop he!?

Ik was inderdaad niet eens echt misselijk. Dit kwam zo ineens midden in de nacht opzetten. Ben nu helemaal praktisch en merk dat mijn buik daar ook wel tegen in opspraak komt. Hiji borrelt wat af. Had net gelezen dat cola moest helpen tegen misselijkheid maar na een paar voorzichtige slokken moest ik toch weer kokhalzen. Helpt blijkbaar niet bij mij. Verder nog gelezen dat tanden poetsen kon helpen (het mint) dus dat heb ik net ook nog kokhalzend gedaan. Ik hoop dat het gaat helpen. Zit nu een beetje in dubio of ik me wat bouillon zal gaan maken of niet :think: Maar ben doodsbenauwd dat ik het er weer uit gooi. Ik slaap in ieder geval vannacht weer beneden op de bank ondanks dat ik nu al last van mijjn rug en heupen heb.

Rb om gek van te worden zeg :hug:

Ja erg hè, ben benieuwd of ik me door ml laat overhalen om te testen. Ik heb nog steeds kwaaltjes die zowel bij ongi als bij zwschap horen. Om gek van te worden hè!

Rb, zeker erg irritant. Ik had dat ook als mijn menstruatie lang duurde. Had een erg onregelmatige cyclus en toch echt hoop elke keer.

Bm, wat vervelend, maar denk echt dat het een griepje is. Heb ik ook gehad, hoop wel voor je dat het snel over is. In ieder geval het spugen. En mijn advies is om echt wat naar binnen te proberen te krijgen. Ook al is het maar een kwartier dan krijg je wel wat voedingsstoffen naar binnen.

hoe is het met jou karin?

nog steeds geen last van kwaaltjes??

wanneer heb je weer een echo?

Mijn laatste cyclus was inderdaad vreemd, blijkbaar late eisprong.

Op dinsdag klein beetje roze afscheiding en uiteindelijk vrijdag ongesteld… Je weet het allemaal maar nooit, vrouwelijk lichaam blijft een mysterie :wink:

Bm, beterschap!!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner? :inlove: :dance:

Bm, zo makkelijk kom je niet van me af!

Oh rb wat leuk :dance: :dance:

Toch maar testje gedaan :smiley: Echt super meid, en nu hebben jullie beide een novembeerbeebje dat blijft zitten :pray:

Ps toch goed voorgevoel 8)

Haha, moest ik idd ook aan denken! Pfff ben helemaal hyper en sta te trillen! Volgende week ff lijstje aanpassen!

Teun, hier gaat alles goed, buikje begint al te groeien :smiley:

Maar verder geen last.

Ik heb de 28 ste april weer echo dan de 20 weken echo dus duurt nog even.

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:

zomaar getest??

:shock: :thumbup: :inlove: :mrgreen:

lees steeds met jullie mee… omdat teun natuurlijk mee schrijft met augustus en de 2 andere meiden ook eerste meeschreven…

en zie ineens een banner voorbij komen :shock:

Yesss Yesss Yesss

:dance: :dance: :dance:

ben echt zo blij voor jullie rb!

en duim ook voor jou volop dat dit beebje lekker mag blijven plakken :pray:

Dank je marjoo!

Hihi ongelooflijk hè Teun! ik kan het zelf nauwelijks bevatten! :inlove: Heb gelijk het boek van Beatrijs Smulders er weer bij gepakt! :mrgreen:

Oh Rb, VERRASSING! Hihi, fijn voor jullie zeg! Toch Novembermama! :slight_smile:

Ben echt heel blij voor je, maar voel me nu wel een beetje eenzaam heel eerlijk gezegd…

Oh kell :hug: Ik snap je heel goed. Maar we blijven allemaal hier schrijven en jij wordt deze ronde gewoon zwanger zodat je ook een november mama wordt!