Dikke :thumbdown:
Het lijstje is iig up to date nu.
Als ik het van de positieve kant bekijk, nu kan ik zorgeloos zondag de citypiercity rennen (zonder weer bang te zijn om flauw te vallen)
Daar heb je gelijk in rb, positief blijven :thumbup:
Teun hoe was de echo?
echo was heel leuk… echt bizar gewoon…
zagen het duimen en slokjes nemen! vond het al zo groot tegenover dat mini ding van 6 weken geleden!
ze kon alleen niet goed zien wat het geslacht is…kindje lag gewoon niet handig (erg eigenwijs zei ze ;)) maar ze dacht een meisje, maar dat moesten we maar met een korrel zout nemen omdat ze het niet goed kon zien…
nog 4 weken wachten dus :roll:
maar uiteindelijk boeit dat ook weer niet! ben wel op nu van alle spanning en emoties
Fijn Teun dat de echo zo goed was!
RB; :hug: Balen zeg!!!
Bedrijf belde vanmiddag nog dat ze mij wel zagen zitten. Andersom niet zo heel erg dus haha!
Druk op zoek maar een vervanger voor mijn zwangerschap op het werk…
Teun wat fijn dat je weer mocht genieten van je kleine (misschien) meisje Nog een paar weken wachten en je mag alweer een kijkje nemen :inlove: Heb je nog foto’s meegekregen? Ga je nog showen?
Gaby wat lachen dat het bedrijf jou wel zag zitten.
gaby moet je zelf op zoek naar een vervanger??
wel complimentje dat ze jou wel zagen zitten toch
:thumbup:
ik zal even een fototje in het sf zetten bm!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5268771#5268771
Oh Teun nog gefeliciteerd met je verjaardag en je goede echo! Ik heb een nieuw lijstje gemaakt alleen is je leeftijd niet up to date :? Vergeten door te voeren…
Dat is toch weer egostrelend Gaby dat het bedrijf jou wel zag zitten! :mrgreen:
Mijn leeftijd klopt over een weekje ook niet meer Rb, kun je weer aanpassen, hahaha!
Mooie echo foto Teun!! Ben benieuwd over 4 weken of het echt een meisje blijkt te zijn!
Mijn vent wilt graag een meisje, hoe vind je die dan?! Waarschijnlijk omdat hij geen zin heeft om op zaterdagochtend langs de lijn te staan voor een voetballend ventje Heb al gezegd dat ik dan die taak wel op me neem als we ooit een jongetje krijgen, hahaha!
Gaby, lijkt me ook leuk dat je zelf nee kan zeggen, haha!
Toen ik zwanger was van Sean geloofden veel mensen niet dat ik een jongen zou krijgen :lol: Ik kreeg serieus vragen van hoe kan jij nu een jongen krijgen en dan begon ik over de bloemetjes en de bijtjes te vertellen haha. Ze vonden mij meer een type voor een meisje! Vroeger dacht ik zelf ook meer een meisjesmoeder te zijn. Ik hou van jurkjes en staarten in haren. Nu zie ik ook hoe leuk een jongen is :inlove:
Ik had eerst ook voorkeur voor een meisje, maar als ik op m’n werk ben vind ik alle kindjes even lief En zeker nu het allemaal, naar mijn idee, zo lang duurt maakt het me helemaal niet meer uit, zolang het maar een gezond kindje is!
Ik zou het leuk vinden om een meisje te krijgen (van ieder 1), maar een jongen zou ik ook heel erg leuk vinden! Vooral na de mk maakt het me veel minder uit, mss dat een jongen juist ook leuker zou zijn voor Sean. Zolang het kindje idd maar gezond is! Vandaag is ongi weer opgehouden (deze rare ongi heb ik overgehouden aan de mk). Als het goed is breekt die morgen goed door.
RB raar is dat he dat je cyclus helemaal zo raar word na een mk. Die van mij was langer geworden.
Kell je hebt helemaal gelijk na zo’n tijd maakt het niet meer uit wat het is als het maar raak is en het gezond is.
Hier vannacht behoorlijk slecht geslapen. Ik had zo’n vreselijke pijn in mijn rechterzij wat uitstraalde naar mijn rug dus ik ben vanmorgen naar de ha geweest. Ik zit weer eens verstopt blijkbaar dus ik heb nu lactulosesiroop voorgeschreven gekregen. Dat ga ik zo even ophalen en hopelijk gaat het werken, want ik wil vanacht wel eens lekker slapen. Ik heb wel vaker dat ik verstopt zit maar dit zat op zo’n rare plek dat ik het niet helemaal vertrouwde, maar gelukkig niks ergs aan de hand.
Zo nu ga ik even Eva ophalen naar de bieb en dan naar de apotheek toe.
Ik herinner dat idd van mijn zwschap! Ik dronk toen regelmatig roosvicee lacto :thumbup:
Ik heb nu last van steken in mijn re onderbuik! Stomme ongi! :evil:
:inlove: Teun :inlove:
Mooie echo!!
Soll procedure loopt via hoofdkantoor maar zit wel zelf in de commissie idd…
Die roosvicee lacto helpt totaal niet bij mij. Ben trouwens ook nog vergeten om het spul op te halen bij de apotheek :doh: Morgen maar even doen dan. Zit me trouwens te bedenken dat ik ook nog wel eens een flesje in de kast kon hebben. Zo maar eens even kijken en of het nog houdbaar is.
Wat vervelend rb dat je er zo’n last van hebt.
Gaby je hebt er zelf dus ook nog werk van ook. Succes ermee. Ze moeten in ieder geval wel opschieten want voor je het weet heb je al verlof.
Bm, wat vervelend. Hier helpt, na de lavtuulose ds als alles eruit is, stimulanse van nuutricia. Is een pakje sinasappelsap mett laxeer iets erin.
Dat is een goeie tip zeg dankje
Lijstje is weer up to date zie ik, Rb?
Wie zijn eigenlijk knuffeldraakje en Tierrrr? Ik heb ze nog nooit hier gezien geloof ik…
Nog 6 dagen en dan word ik 28, had eigenlijk altijd gedacht op deze leeftijd al lang en breed moeder te zijn… Wat kunnen dingen dan toch anders lopen dan je ooit gedacht had he!
Die zaten er in het begin bij. Tierrr is inmiddels zwanger en die komt zo nu en dan aanwaaien. Kd had problemen met een van haar kindjes, dus die zou minder actief zijn.
Jee wat veel jarigen in maart! Teun, mm en jij!
Tja zo zie je maar kell, het leven kan je nooit helemaal plannen. Ik wilde ongeveer 2 jaar leeftijdsverschil tussen mijn kinderen, dat loopt nu al weer op naar 3 :?
Maar goed, je bent nog steeds jong hoor :-* Ik had bij Sean 1 dag voor mijn 30e verjaardag positief getest, dus dat was een leuk verjaardagscadeau! De hele dag lopen grijzen en ik zei dat ik blij dat ik 30 was :lol:
Vind mezelf ook nog niet oud hoor, haha!
Vriendlief is 9 jaar ouder dan ik, dus voel me altijd ‘jong’
Ik hoop dat het voor mij dit keer een iets verlaat verjaardagscadeau is dan!