Meistoppers 2011 deeltje 4

Ga je morgenchtend testen dan? Ik denk dat ik morgenochtend mog een testje ga doen voor de leuk haha.

Dat niet zo goed doei kunnen zeggen heeft de familie van mijn man ook last van haha.mijn schoonpa vooral. Als hij doei zegt dan is het vaak nig een half uur kletsen totdat schoonma zegt ik ga :mrgreen: Gelukkig heeft die van mij er niet zo heeeeel veel last van.

Zwager is idem dito. Als je die 2 bij elkaar zet pfff. M’n zusje en ik vinden het dan wel mooi geweest, maar voordat wij/zij kunnen gaan …

Ik wacht morgen ff af en ga 's Avonds of dinsdagochtend testen. Voel me nu 8)

haaii

kell ik vind je haar kleur geweldiggggg

ik wil het eigenlijk al best lang zo…heb het al wel eens geprobeerd, maar ik moet eigenlijk eerst ontkleuren voordat ik het die kleur krijg…en dan is het wel vet bijhouden…met mijn droge krullen weet ik niet of dat zo’n succes gaat zijn.

(toevallig een bon voor de kapper gekregen voor mijn verjaardag dus na jouw foto ga ik weer twijfelen haha)

rb :zzz: ik trek dat ook niet meer hoor (ook voor zwangerschap) en als je wist dat ik 2 jaar geleden nog 3 dagen per week uitging en vaak nachten oversloeg…vrijgezellen leventje toen :wink:

nu ben ik echt 2 dagen brak :lol: sterkte vandaag!

en ik ben zooooo benieuwd voor jou… ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over! :pray:

bm die vriendin van mij die bij jouw in het november 2012 topic zat heeft vandaag een bloeding gehad… dus grote kans dat het mis is gegaan…want het was pas 3 dagen geleden dat de positief getest had…echt zo jammer :frowning:

ga je morgen een foto in ons sf plaatsen van je test! ik vind het altijd zo leuk om te zien :inlove:

Wat balen van je vriendin Teun. Ze had ook vroeg getest of niet? Dat is toch wel de reden dat ik nooit vroeg test.

Ik had volgens mij al een foto hier in dit topic geplaatst :think: Ga even terug bladeren.

Op pagina 1 staat mijn eerste test. Ik ga morgenochtend denk ik nog eens testen en als ik dan terug kom van mn werk zal ik ze alledrie ff showen hiero als ik het niet vergeet :oops:

oooh duhhh

zwangerschapsdementie :lol:

karin hoest met u?

nog steeds nergens last van?

gaby hoe is het nu?

Oh Teun wat naar voor je vriendin :hug:

Ik heb het gevoel dat het bij mij alle kanten uit kan gaan. Lichte pijn in onderrug en btje gevoelige (.) (.). Maar dat kunnen bij mij ook ongiklachten zijn.

We zullen zien…

Teun, gaat helemaal goed hier :smiley: Kids weer thuis dus weer minder tijd om op de ipad te gaan. :mrgreen:

Rb, ik heb er ook wel een goed gevoel over bij je. Ik :pray: :pray: Dat het ook echt zo is.

Vakantie is weer voorbij, morgen weer werken en dan disndag even kijken hoe en wat. De meeste van mijn collega’s gaan staken. Ik niet maar dan zal ik wel ipv dat er lessen uitvallen en ik de rapporten kan doen, andere klassen extra moeten nemen :? Eigenlijk niet zo’n zin in. Maar ja directrice had gebeld, (was er niet :smiley: ) maar hoor ik morgen.

Helaas… Ik denk dat misselijkheid echt bij mij hoort wb zwanger zijn en dat was ik deze ronde niet, dus samen met kell op naar de volgende ronde!

Ohhh Rb, toch ongi geworden? :frowning: We gaan er voor allebei deze dan weer!! Tenminste, als ik me later wat beter voel, want moet nu toch echt eens aan de klus beginnen dan, haha! :wink:

Maar alle gekheid op een stokje, vind het wel heel jammer voor je Rb, had het je zo gegund… :hug:

he RB wat vervelend zeg. Ik had het zo gehoopt dat we samen weer zwanger zouden zijn. Hopelijk ben je dan samen zwanger met Kell.

Mijn testen, de onderste is van vanmorgen.

Nog een foto van mijn liedje en de nieuwe bloempotten voor het raam

Rb :hug: Wat balen, nou daar gaat mijn gevoel :cry: Hopelijk is het deze maand raak. Jij was toch ook met testen bezig?

Bm, oh wat mooi duidelijk nu :inlove: echt een knaltest in vergelijking met de eerste

Ja ik stond er zelf van te kijken vanmorgen dat er gelijk een tweede streep mee kwam. Ik dacht juist dat het bij deze test al standaard was dat het pas na een tijdje zou komen.

Ja, ik loop wel te balen terwijl ik er wel rekening mee had gehouden doordat misselijkheid wegbleef. Ik wilde ook graag met bm zwanger zijn, omdat vorige keer ook alles samen was tot en met de mk toe :? Erg jammer. Ik maak idd gebruik van ovutesten.

Bm, mooie testen hoor! :thumbup:

Ja rb, ik baal er ook van. Het cirkeltje zou weer mooi rond zijn geweest. Samen zwanger, samen mk en nu weer samen zwanger, maar het had niet zo mogen zijn blijkbaar :thumbdown: Hopelijk ben je de volgende ronde dan samen met kelly zwanger. Dat zou ook leuk zijn.

heb je getest of ongesteld geworden?

Ongesteld geworden. :frowning:

balen :thumbdown: :evil: