Helemaal geslaagd hoor. 2 berichtjes van me terug staat de buit haha.
Er is al een november 2012 mama’s?? Nou ik zal nog eens even kijken maar dan is het gisteravond zekers aangemaakt, want ik kon het niet vinden haha.
Grrr… Word doet weer eens raar! Ik wilde het lijstje updaten, maar Word heeft daar blijkbaar hele andere gedachten over!
Dat komt nog wel dus…
Verder is het voor mij al weekend! Na het weekend is het al weer maandag en dan weten we of het wel of niet is gelukt deze ronde.
Het praten van Sean lijkt al wat beter te gaan gelukkig :mrgreen:
Hij lijkt er nu ook wat meer interesse te hebben, vraagt soms zelfs “is dat?” En dan noem ik de benaming en dan probeert hij het ook na te zeggen.
Dat is het begin rb, interesse tonen en voor je het weet kletst hij je de oren van je hoofd. Het is al bijna zaterdag :mrgreen: Dan nog even zondag en dan is het al maandag :dance: Ik hoop zo dat het raak is. Als Kelly een mooie cyclus heeft van 28 dagen dan is Kelly vast ook een november mama, als het raak is en daar gaan we voor.
Kell hoe voel je je? Zag op fb dat je vandaag een bankhang dag had.
coole kikker ik voor je voor maandag! en zo zie je maar dat sean zijn eigen tempo aan houd! super goed van hem!
kell beterschap!
bm heb je je maandmoeders al gevonden :)?
Lol ja heb de maand moeders gevonden hoor, beetje saaie boel daar nog haha.
Bedankt voor de beterschap allemaal!
Vind mezelf vandaag extra zielig, weer twee mensen in mn omgeving zwanger geraakt… Het wordt steeds lastiger leuk te blijven doen terwijl ik van binnen eigenlijk zit te janken…
kell: :hug: Het is gewoon heel frustrerend als je iets heel graag wil, maar dat het niet lukt. Ik heb ook wel eens gedacht wie weet was Sean wel een gelukstreffer en is het me niet meer gegund. Maar ik probeer toch nog wel positief te blijven (is wel erg lastig als veel mensen in je omgeving wel zwanger worden).
Kom op Kell, wij gaan ervoor!!! :thumbup:
Ps. Word doet het weer! Dus heb het lijstje weer up to date gebracht. Misschien had ik beter kunnen wachten t/m maandag, want dan moet ik het weer aanpassen :? Maar wie weet heeft Word dan weer kuren en wilde wel de zwangerschap van bm erop zetten! :mrgreen:
Kell dat is inderdaad heel erg frustrerend. Ik kan me dat nog herinneren van Eva. Ik wilde zo graag en het leek wel of iedereen om me heen wel zwanger werd en ik niet. Gelukkig heeft het bij ons maar 10 maand geduurd dus ik weet wel een beetje hoe het voelt. Ik hoop gewoon zo erg dat het deze maand raak is bij jullie. Ik ga flink voor je duimen en hopelijk ben je snel weer fit
Rb ga gelijk even naar het lijstje kijken. Lief dat je hem hebt aangepast al alleen omdat je de zwangerschap er op wilde zetten. Had ook maandag nog wel gekunt hoor
Kell :hug: Wat vervelend voor je meid. Ik had hetzelfde gevoel toen 2 vriendinnen zwanger werden. Je gund het ze zo maar toch heb je een steek :hug:
Bm, hoe voel je je? En ben je nog op je blije wolk
Rb, als je het lijstje maandag aan gaat passen zou je dan ook mijn datum aan willen passen? Ik ben namelijk iets achteruit gezet en nu op 14 september uitgerekend
Ik voel me niks niet anders dus beetje onzeker. Vorige zw was ik misselijk vanaf dag 1 maar als ik wat at was het weg. Ik had ook last van mijn ()() maar ja dat liep op een mk uit. Met Eva destijds heb ik niet echt last van mijn ()() gehad maar een klein beetje en een klein poosje. Verder was ik alleen in week 8 en 9 misselijk en leefde ik op appels en crackers. Nu echt helemaal niks, niet misselijk geen last van mijn boobs dus echt heel apart vind ik. Verder bij beide zw heel erg geirriteerd en bij beide zw een uitbarsting gehad op het werk maar nu ook niet geirriteerd. Voel me echt normaal en niet anders.
Thanks ladies, blij dat ik hier begrepen word Voel me inmiddels ook wel wat beter, dus morgen gewoon weer lekker aan 't werk. Kan m’n kiddies ook niet zo lang missen daar hoor
Rb, hoe gaat ie? Morgen NOD toch? Hopelijk voor jou mag je je ook aansluiten bij de november mama’s! En ik daarna ook!
Ja, zou echt leuk zijn als we met z’n 3-en bij nov mama’s zouden zitten! Ben nog erg moe Kwamen gister om 3.30 uur thuis ('s ochtends wel te verstaan :? ). Bij m’n zusje langs geweest, Sean lag lekker te pitten in campeerbedje, dus die is nu gezellig aan het kwebbelen door de telefoon terwijl hub en ik langzaam uit onze coma komen.
Fijn dat je weer beter bent kell! Volgens mij ben je een heel lieve leidster als je nu al je kindjes mist :-*
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips, had ik een heel bericht getikt, druk ik op verkeerde knopje, is het weg!
Geen zin om helemaal opnieuw te schrijven hoor, haha!
Rb, heb je kwaaltjes of iets wat een eventuele zwangerschap zou kunnen betekeken? Duim voor je hoor!
Bm, ben je al bij je HA geweest? Wanneer mag je naar de VK? Lijkt me toch wel eerder na een MK? (wat een afkortingen allemaal trouwens, hihi)
Kell wat fijn dat je je weer beter voelt en morgen gewoon weer naar de kindjes toe kunt.
Ik ga niet naar de ha toe maar gelijk naar de vk. Je mag de vk wel bellen maar er wordt vaak pas een afspraak gemaakt als je 10 weken bent. Dit is voor mij te lang en ik mag eerder komen ivm de mk. Dat werd mij in ieder geval verteld toen ik mijn mk had. Ik ben vandaag 5 weken als het goed is en ik wil graag heen tussen 6 en 7 weken, want dan moet het hartje geloof ik kloppen. Misschien kan ik het wel langer volhouden, geen idee. Zodra ik me zenuwachtig ga voelen dan ga ik bellen voor een echo. Ik moet zeggen dat ik nog best relax ben en ik heb er natuurlijk ook niks over te zeggen. Als het goed gaat, gaat het goed en als het mis gaat dan had het niet zo mogen zijn. Een kloppend hartje zegt natuurlijk ook niet dat het goed gaat, kijk maar naar MM. Ik ben er wel heel nuchter onder, maar ik heb ook wel een beetje het gevoel dat het dit keer gewoon wel goed zit. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar ik ben totaal niet in de stress en ben behoorlijk relaxed.
Rb hoe is het met jou? Al het gevoel dat de duivels er aan komen of totaal niet
Hihi, ik ben helemaal enthousiast!
Ik zal het even uitleggen, vorige week heeft mijn schoonzus m’n haar gekleurd, maar dat heeft totaal niet uitgepakt zoals ik wilde. 15 maart gaat ze het opnieuw kleuren, maar dan op d’r werk, zodat ze alles bij de hand heeft. En zojuist heb ik besloten dat het ROOD gaat worden.
Heb er nu al helemaal zin in! Het is nu een hele saaaaaie blond/bruine kleur en als ik ergens niet van hou is het van saai haar. Ik heb roze, paars, zwart en wit haar gehad en nu is rood aan de beurt, jeej!
Voorbeeldjes:
Dat is inderdaad niet saai haha. Staat je vast heel leuk.
Ben benieuwd naar het resultaat kell!
Ik voel nog niks, geen zwkwaaltjes, maar ook geen ongiklachten. Komt mss omdat mijn slaaptekort overheerst
Ohhhh arme Rb! Ik kan er ook niet meer tegen hoor, tot zo laat opblijven, haha! En ik ben nog niet eens 30!
Pfff… Heb weer een flinke dip en behoorlijk aan het twijfelen over werk morgen, ik wacht nog ff af tot vanavond hoe ik me voel en dan bel ik m’n baas wel even…
Ben ook benieuwd hoe het gaat uitpakken, 15 maart heeft ze helaas pas weer tijd, dus nog even wachten…
Tjee rb dat was ook wel een erg latertje, dat trek ik ook niet meer. Toen ik 19 was ofzo geen probleem. Ik kon de hele nacht wel door gaan, maar nu ik de 30 gepasseerd ben en Eva heb, moet ik echt wel mijn uurtjes slaap hebben :mrgreen: Nog helemaal geen klachten dan is het extra spannend
Voor je het weet is het 15 maart Kell. Heb je de griep dan kell? Vervelend dat je weer een dip hebt. Wel goed uitzieken want anders heb je het straks zo weer.
Ja, ik kan er ook slecht tegen. Helaas is ml slecht in afscheid nemen. Ik zou de Bob zijn en wij hebben de regel dat de Bob bepaalt wanneer we naar huis gaan. Om 22.15 uur vond ik het wel weer mooi geweest, maar manlief en zwager zaten te gamen. Om 22.30 uur waren ze nog niet klaar en ik gaf aan dat ik als we over 10 min nog niet in de auto zaten ik het niet zag zitten om naar huis te rijden (ik ben dan te moe) en het is 45 Ã 50 min rijden.
Goed, jullie kennen de afloop. Uiteindelijk reed ml dus naar huis. Vandaag heb ik overdag nog wat geslapen, ik was echt kapot.
Ik hoop dat ik me vanaf morgen bij je kan aansluiten bm!