rode pump GEWELDIG. Nou moet het soll. gesprek natuurlijk wel goed gaan :thumbup: :thumbdown:
Hier geen kwaaltjes te bekennen. Geen idee of het goed is of niet. Ik schiet wel steeds in de stress als ik een steekje in mijn buik heb. Met Eva had ik eerst ook geen kwaaltjes en ik was ik alleen misselijk in week 8 ofzo. Na week 12 of 16 begon de ellende. 2e zwangerschap was ik van begin af aan wat misselijk wat ook weer wegging als ik at. Nu heb ik nergens last van dus als ik kijk naar de zw van Eva moet dit goed zitten :mrgreen:
Kell wel balen dat je niet fit bent op je vrije dag :thumbdown: Hopelijk voel je je snel weer beter.
Ik denk dat ik mijn sloffen, of slippers morgen in de auto leg hihi
Nu ff gesprek voorbereiden
Oh pumps zijn niets voor mij. Vind ze erg mooi maa ik kan er echt bijna niet op lopen :mrgreen:
Gaby, heel veel succes morgen met het gesprek.
Ik loop altijd op hakken. Met de zw van Eva heb ik ook altijjd op hakken gelopen behalve in de zomer toen liep ik op slippers, maar ik loop altijd op slippers in de zomer :mrgreen:
heeel veeeeel succes vandaag gaby!!
:thumbdown:
Zet 'm op Gaby! Ik duim voor je!
En Gaby hoe was het gesprek?
Ik ben ook wel benieuwd Gaby! Ik hoop dat je rode pumps je geluk hebben gebracht!
Rb wanneer had je je nod nou ook alweer, morgen?
Maandag is mijn nod, ik probeer me te bedwingen tot maandagavond of als ik heel cool ben tot dinsdagochtend! 8)
Zondag 11 maart is de Cpc-loop, ik begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen, ok 10 km is te overzien maar de laatste keer dat ik heb meegedaan aan een 10km wedstrijd ben ik 50m voor de finish (precies voor de EHBO-post) ingestort. Ik wist toen nog maar net dat ik zwanger was. Hopelijk heb ik geen deja-vu (wel qua zwanger zijn, niet qua instorten).
Wel leuk die loop, tenminste leuk voor jou, niks voor mij :mrgreen: ik hoop dat het een zwanger dejavu wordt en niet een instort dejavu haha
Ik had steeds morgen in gedachten maar het is dus maandag. Gelukkig is het al maandag en ik hoop het zo. Zou zo leuk en grappig zijn als we beide weer zwanger zijn en in dezelfde maand zijn uitgerekend haha.
Hoe staat het met de kwaaltjes, nog het idee dat je zwanger bent of niet meer?
Kell hoe is het met het tempen en de ovulatie testen?
Kwaaltjes hoeven niet te duiden op een zwschap: moe, hoofdpijn, rugpijn, steken in onderbuik. Vorige keer dat ik zw was wist ik vanaf de bevruchting al dat er een grote kans was dat ik zw was. Ik was 24/7 megamisselijk! Nu ben ik helemaal niet misselijk. Bij zwschap van Sean was ik ook 24/7 misselijk. Zou echt super zijn als we weer samen zwanger zouden zijn!
Wat een verhaal over de EHBO post RB, wauw!!! Héél speciaal verhaal!
Soll. gesprek vond ik niets aan. Vastgeroest spul kan ik niet tegen.
Volgende week uitslag maar ik heb zelf al bepaald dat ik niet meer wil haha.
Sleep well!!!
(eerst ff gtst kijken)
Bweh! Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan! Voel me helemaaaaaal niet lekker, ben ook super moe!!
Met tempen gaat het goed hoor, temperatuur is weer gedaald, menstruatie is gister gestopt en maandag begin ik met de ovutesten!
Maar eerst even beter worden, ben een wrak!
He bah Kell toch gern griep ofzo he, beterschap en hopelijk ben je weer snel fit.
Gaby toch wel een beetje balen dat het niet geweldig was. Je wou toch zo graag weg van waar je nu zat? Hopelijk toch snel wat anders wat je wel leuk lijkt.
Hier vanavond naar de intratuin geweest. Ik was het thuis qua bloempotten en sierdingen sfeer helemaal zat. Alles is bij ons zwart, wit of rood. Dan zijn de meubels en muren wit, de bank, stoelen en bloempotten zwart en fotolijsten en dan heb ik nog een paar kleine waxinelichtjes die rood zijn bleh. We zijn dus biji de intratuin geweest en daar heb ik nieuwe bloempotten gekocht kleur donkerpaars, tegen het bruine aan bijna. Ik ben er in ieder geval helemaal gek mee. Gelijk maar nieuwe planten erbij gekocht, wat nieuwe verschillende theelichtjes ook paars, wat paarse kaarsen erbij en een 4 tal kleine paarse vaasjes. Kom bij de kassa en gelijk een hartaanval, €260 armer :o Maar ben er wel blij mee. Morgen alles even in potten zetten en een plekje geven. Heb er nu al zin in
hoi meiden
beterschap kell!
balen van dat het geen leuke functie/bedrijf is gaby!
straks als die kleine er is komen er vast genoeg andere plaatsen vrij bij veel leukere bedrijven! nu nog maar even je tijd “uitzitten” dan…
rb coole kikker ik hoop voor jou dat je lekker weer zwanger bent tijdens die marathon! zou wel super zijn…
en na het nieuwtje van vandaag van een vriendin van mij hoop ik helemaal dat ook jij naast bm ook november moeder wordt… mijn vriendinnetje heeft vanmiddag namelijk een positieve test in haar handen gehad…en zij zit ook op kok! (jan2012 stopper) dus ik ga zeker volgen in dat topic… nou kell ook nog even dan!
ik denk trouwens net als jullie regelmatig aan mm… ik vraag me heel erg af hoe het met haar gaat en wat ze voelt nu…
ik zit hier net al te huilen omdat ik een gedichtje lees in het vervelende topic voor een juli 2012 moeder die bij 22 weken zwangerschap haar zangerschap moet afbreken vanwege slechte echo (lees hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=105572) hoe oneerlijk is het leven soms… en het gedichtje raakt me enorm…
ben snot verkouden al dagen nu…zaterdag vier ik mijn verjaardag dus enorm drukdrukdruk na het werk met schoonmaken/boodschappen doen etc.
buik begint aardig vorm te krijgen nu, vroeg zelf gisteren iemand in de winkel hoe lang ik zwanger was…ik voelde me ineens echt zwanger…ik zie ook veel vrouwen kijken…maarja dat krijg je in een kleding winkel met alleen maar vrouwen haha en dan zo’n bol buikje boven een baggy broek :lol:
Dat van Noor ja had ik ook gelezen en het leven is echt soms zoooooo verschrikkelijk oneerlijk. Ik lees nog wel eens met de juli en aug mama’s mee aangezien ik een juli of aug mama zou worden.
Dus je begint al mooi zwanger te worden teun :mrgreen: Ik voelde me toch altijd trots als mensen het over mijn buik hadden of ze keken er naar. Heb je buikfoto’s geplaatst in het showforum van de aug mama’s?
Nog gefeliciteerd met je vriendin en fijn om te weten dat ik in ieder geval niet de enige nivember 2012 mama ben van kok als RB ook nog even positief test zijn we al met ons 3 haha.
er is al een nov 2012 topic bm!
truste
Zo, net terug van dansles! Ik vind dat echt heerlijk even een avondje per week met zijn 2-en weg!
Wel heel erg van moon! Je gaat daar natuurlijk niet van uit als je zwanger bent!
Jammer Gaby dat er geen klik was bij het bedrijf.
Ik was ook altijd erg trots op mijn zwangere buik! Leuk toch Teun dat het nu ook wordt opgemerkt!
Kell; beterschap!
RB; toi toi toi, vingers gekruist!
BM; ben je geslaagd bij het tuincentrum? Wij gaan hier binnenkort de tuin ook omgooien!! Nieuwe bestrating en schutting!
Teun; jezelf niet te veel kwellen met dat soort berichten hoor. Het is goed om bewust te zijn van al het moois wat wij hebben wat zeker niet vanzelfsprekend is. Maar als je zwanger bent mag je jezelf best een beetje beschermen. Zelf liep ik ook nog weken rond met dat soort berichtjes in mijn hoofd. Het 20 uur journaal is straks al heftig genoeg
Liefs