Mooi buikie Teun!!
Super coole foto Teun!!
Heb er ook maar ĆĀ©ĆĀ©n bijgevoegd nog
Ladies :inlove: :inlove: :inlove: wat een prachtige buiken in het sf!!
Teuntje, wat een mooi figuurtje en dan dat buikje erbij. Prachtig meis, geniet er zo ontzettend van aub :inlove: :mrgreen: :inlove:
Gaby, wat leuk! Wat een lief idee :inlove: :inlove: :inlove: dat heeft vast veel lol opgeleverd met kleuren enzo. Hard moeten scrubben onder de douche? Of was het afwasbaar
Wij kregen laatst een geboortekaartje met zoān buiktekening erop. Ik vond dat erg origineel en leuk! De tekening had wel met carnavalshobby te maken van de mama en papa, want het was hun 1e kindje. Nee, pardon :naughty: 2e kindje! eerste kindje is met een week of 20 overleden geboren vanwege een te weinig gegroeide placenta. Foutje van de vk helaas
Vind dit soort dingen zo naar om op te schrijven om de zwangeren niet van streek te maken. Vandaar maar onder de spoiler :oops: Anyway,ā¦zijn jullie daar al mee bezig (gbkaartjes)? Teun mss al wel, bij Gaby ligt ie hopelijk al klaar en RB en BM zullen daar in hun hoofdjes vast al wel eens aan denken :mrgreen:
DĆĀ”t zijn toch wel de leuke dingen nietwaar! Ben benieuwd. :-*
Hoi hoi,
de kindertjes hebben inderdaad met de kleurtjes over van de carnaval gekleurd, ff een snoetjes doekje er over en het was weer weg
Geboortekaartje is inderdaad klaar, namen zijn we weer terug bij af.
Vinden er nu 3 leuk, wacht denk ik tot kindje ter wereld is en dan maar een besluit nemen?
Groetjes
morning ladies
geweldige foto van gaby hĆĀ©! super grappig⦠dat zie ik ook wel zitten voor de toekomst
de creatieve gekke moederrol gaat me wel lukken denk ik :lol:
akelige verhalen zijn dat mm, het hoort er helaas allemaal bij.
ik was nog vergeten terug te komen over waar je jullie het eerder over hadden⦠maar over mkās en angst⦠nou is het verschild misschien dat er bij mij nooit een hartje heeft geklopt, maar je loopt wel een aantal weken met het idee dat er in je buik een mensje groeit natuurlijk⦠ik was natuurlijk al iets gerustgestelder toen we bij 6 weken een kloppend hartje zagen, en toen de echo met 10 weken leek er een paar dagen een last van mijn schouders gevallen te zijn, maar na een dag of 4 was dat weer helemaal verdwenen en was ik helemaal bang dat het niet goed was⦠en toen met 12 weken het hartje gehoord toen werd het goede gevoel steeds sterker en sterker⦠bij 14 weken nog een keer het hartje gevoeld en toen met 16 weken op de echo de eerste seconden bewegend te zien was toen heb ik het nare gevoel los gelaten denk ik⦠en nu voelt het gewoon goedā¦wel bewust van dat er altijd iets kan gebeurenā¦maar het vertrouwen is er gewoon en wantrouwen is op de achtergrond.
zo dat was even mijn belevingā¦
mm ben je nog bezig met eisprong nu? ovutesten zou je niet meer doen toch? maar let je op de tekens?
wat gaan jullie allemaal doen deze zondag?
ik zou eigenlijk met vriendinnen naar rotterdam gaan, maar ik heb sociaal leven even op een laag pitje gezet want lichamelijk kan ik echt niets meer naast werkenā¦avonds gelijk gestrekt op de bankā¦zelfs koken lukt staand dan nietā¦
dus ik ga denk ik even voor de laatste keer voetbalvrouw zijn dit seizoen, en bij mijn vriend zn voetbal kijkenā¦
fijne dag!!
ooh gaby je geeft me geen goede hoop met die namen kwestie :lol:
hier lijken we ook niet vaak op een lijn te zitten⦠terwijl de jongens naam zo klaar was!
geboorte kaartje toevallig gisteren mee bezig geweest qua bedenken, ik denk dat ik ze gewoon zelf ga af laten drukkenā¦
ik wil graag iets wat ik zelf kan verzinnen⦠ik heb ook geen idee hoeveel kaartjes ik nodig heb eigenlijkā¦
hoeveel hadden jullie er?
Gaby wat een leuke buik zeg :mrgreen:
Teun, je moet even kijken naar wie je allemaal een kaartje wilt sturen. De een heeft natuurlijk meer dan een ander. Wij hebben qua familie en vrienden niet veel maar mijn collega heeft er behoorlijk wat dus zij had natuurlijk veel mee nodig dan wij destijds.
Wij hadden al een meisjenaam bedacht voor ik zwanger was. Een jongensnaam zijn we nooit uitgekomen en toen we te horen kregen dat het een meisje was, waren we beide erg blij. Geboortekaartje was ook erg moeilijk hier. Wij hebben totaal verschillende smaken dus ik heb zelf wat dingen gezocht die ik leuk vond en liet hem dan kiezen wat hij leuk vond. Nu wil ik eerst een goeie 20 weken echo afwachten en dan ga ik me wel druk maken om een kaartje en een naam. Ik heb trouwens al wat namen op de ipad staan die ik leuk vind. Het begin is er dus al wel een tijdje.
Hier geen plannen voor vandaag. Gister de verjaardag gehad van mijn schoonvader en vandaag een wasdagje. Morgen weer werken jammer genoeg maar binnen kort een lekker lang weekend straks met koninginnedag. Heb de vrijdag ervoor ook vrijgevraagd dus een heerlijk lang weekend om bij te tanken.
Haha die Teun, wij liggen wel op ĆĀ©ĆĀ©n lijn qua namen maar komen er samen niet uit omdat we er beiden 2 of 3 heel erg mooi vinden, terwijl we steeds 1 in gedachte hadden lijkt er nu een ommezwaai te komen!
Lekker rustig aan doen hoor, als je jezelf negeerd krijg je er alleen maar last van.
Ik mag de hemel prijzen dat wij nooit een mk of iets hebben gehad, (misschien 1x maar dat is nog steeds niet duidelijk) maar bij alle 3 had/ heb ik heel sterk het gevoel; eerst zien dan geloven! Terwijl onze dohcter bij de geboorte even een pittig moment had en iedereen in paniek was, wist ik juist; het komt wel goedā¦
Fijn weekend nog eventjes!!
Teun, ik zou gewoon een lijstje maken van mensen die je een kaartje wil sturen, dan weet je gelijk hoeveel je moet bestellen. Manlief is heel handig met computer en had bij Sean zelf het kaartje gemaakt. Doen we dit keer denk ik ook weer.
Bij Sean waren we direct uit de meisjesnaam. Ben nu aan het twijfelen of ik m nog steeds zo leuk vind :think: . Ik wacht denk ik tot de 20-wekenecho, kan ik gerichter namen verzinnen :lol:
Vandaag hier ook wasdag gedaan. Straks naar een verjaardag in Almere. Ga van tevoren denk ik ff schoonheidsslaapje doen, anders trek ik het niet.
Ik ga nu even de foto van Gaby bekijken :mrgreen:
Fijne zondag allemaal!
Hier gaan we ook pas echt met de namen bezig zijn na de 20 weken echo. Heb wel wat voorkeuren maar ja manlief moet het er ook mee eens zijn. En dat is soms nog lastig qua voorkeur. Kaartjes hebben wij ook gewoon via de compute gekeken wie er allemaal een kerstkaart kreeg en dan wat extra. Dus ja hoeveel :think: .
Voor de kaartjes zelf moeten we okk nog gaan kijken maar we kijken via de compute en kiezen er dan wat vbkaartjes uit. Zitten wel weer op dezelfde lijn als met larissa en bjorn.
Gaby, wat een super idee om te doen op zondag. Is nou nog nooit bij me opgekomen En lekker afwasbaar dus heel handig
Wij hebben gezwommen vandaag nadat we eerst de zomerbanden onder de auto gezet hebben, nou ja steef :mrgreen:
Morgen een lange dag, heb na mijn werk nog schoolvoetbal tot 6 uur dus ben pas rond 7 thuis. Terwijl ik normaal half 3 klaar ben. Hopen da het niet zo waait, want dan is het altijd zo koud daarā¦
Teun; wat betreft de kaartjesā¦
Wij hebben ons bestand van de kerstkaarten er op nagelopen.
Bij nr 1 hebben we rond de 80 kaartjes verstuurd. De uitkomst; een jaar later nog steeds ākraamvisiteā en dat van mensen waar we anders eigenlijk nooit kwamen.
Bij nr 2 waren we wat kieskeuriger, zo ornd de 70 euro.
En nu hebben we nog 55 kaartjes ongeveer. Mensen waar we altijd kaartjes heen stuurden en nooit wat van terug kregen of waar we echt niet op zitten te wachten hebben we dit keer geschrapt (erg he?)
En vergeet niet de afdeling P&O op je werk (eerste keer wel vergeten, vervolg; boze leidinggevende :oops: ) verloskundige eventuele leden van zwangerschapsclubjes, buren, collegaās (wij doen naar 1 collega van mijn werk persoonlijk en 1 centrale kaart) etc. etc. :lol:
ff mijn copy/past update uit aug. topic:
vanochtend naar de huisarts gegaan om even hem mijn klachten uit te leggen en zijn advies te vragen mbt op het gesprek met arbo artsā¦
hij vond dat ik toch wel op moest letten, omdat mijn klachten sinds een aantal dagen een stukje erger zijn geworden en rade me aan op korte termijn bij de vk langs te gaan om nog beter advies te krijgen over mijn klachten⦠gelukkig kon ik vanmiddag nog langs bij de vk en die vond dat mijn pijn toch echt van mijn bekken vandaan kwam en mis. beginnende bekkeninstabiliteit en overbelasting van�? van mijn lijf ofzo haha
dus ik vroeg wat ze mij zou aanraden tegen over de arboarts en ook zij zei halve dagen werken of aangepast werk (ipv uur staan/lopen)
dus ik maar gelijk het arbo bedrijf gebeld en deze zeiden dat ik deze week halve dagen moest gaan werken en maandag moest ik dan bellen om te kijken of het erger/gelijk of minder erg is geworden⦠en vooral met oog op beter nu wat rustiger aan zonder dat ik straks helemaal thuis kom te zitten ofzoā¦
ben wel beetje geschrokken want ik vind het nog zo vroeg en ik voel me ontzettend bezwaard tegenover mijn werk⦠heb soms het gevoel dat ze denken dat ik me aanstelā¦maar ergens moet ik dat maar leren los laten want als de vk en huisarts en arbodienst zo reageren zal het vast niet voor niets zijn toch?
kon vanochtend niet eens staand mijn broek aan trekken, moest echt zitten en fietsen is ook een stuk pijnlijker aant wordenā¦lopen is minder erg dan stil staan lijkt het wel!
Hey Teuntje, rustig aan jij hĆĀØ meis! :hug: :hug: :hug: :hug: Hou je maar mooi aan de voorschriften van al die wijze mensen en doe niet te druk :naughty: :snooty: :naughty:
Dan ga je maar op een kruk achter de kassa zitten en reken je alleen af ofzo :lol: :lol: :lol:
Hoeist met de rest :shifty:
breekt in
Mamerijntje, ik was oprecht benieuwd hoe het met je ging :hug: Heb je daarom even āopgezochtā en vond je nu hier :oops: :shifty:
Ik hoop echt heeeel hard dat het raak is en dat het een plakkertje is
Heel veel succes met afwachten!! Dat het dezelfde datum is dat móet een teken zijn!
Ik duim voor je!
:-*
en weg is ze weerā¦
Ow Teun, dat is wel ff minder zeg!
En je moet nog best een tijd!
Snel langs de fysio?
Vandaag laatste werkdag gehad :dance: Onwerkelijk hoor, maar wel zwaar :thumbup: Natuurlijk!!
Xx
Teun, wat balen zeg maar luister echt naar wat ze zeggen, doen ze niet zomaar
Teuntje, rustig aan doen hoor! Bi is behoorlijk vervelend en je moet nog wel even voordat je gaat bevallen! Goed luisteren naar de deskundigen!
:dance: Yeah Gaby, eindelijk verlof!
Gaby verlof, geniet ervan.
Teun kalm aan doen en bi is ook niet gelijk weg na de bevalling dacht ik dus hoe eerder je er bij bent en kalm aan doet hoe beter lijkt me. Heb je nog advies gekregen om te beginnen met fysio of iets dergelijks of moet je alleen minder werken?
Inderdaad rustig aan Teun! Denk maar lekker aan jezelf en je kleine meid!
Hier nog geen tekenen van PMS of van zwangerschap dus we kunnen nog alle kanten opā¦
Wanneer had je ook alweer je nod?