Meistoppers 2011 deeltje 4

Jee, wat is er veel geschreven toen ik naar dansles ben gegaan!

Allereerst een dikke :hug: voor mm. Ik snap dat het moeilijk is als je onze echo’s ziet. Fijn dat de gyn iig zei dat ze verder geen belemmeringen zag! Dus ml extra verleiden rond je vruchtbare dagen :wink:

Opluchting dat het zaad van goede kwaliteit is kell! Ik hoop dat je voordat ze die spoeling gaan doen je stiekem toch nog zw bent geworden! Iig veel beterschap! Hoesten is niet alleen vervelend, maar ook erg vermoeiend!

Mooi dat je niet meer zo’n last van jeuk hebt Karin! Verder alles goed?

Gaby, wanneer mag je met verlof? Wrsch heb je het al tig keer gezegd, maar ben nu een zeef en ben te lui om terug te bladeren :oops:

Teun, ik ben heel benieuwd naar je buik!

Bm, die echo over 2 weken is combinatietest toch? Wel fijn dat je man dit keer wel meegaat!

En tja wat dat terugzetten betreft qua uitgerekende datum, ik vind het minder erg dan verwacht. Ik was eerlijk gezegd al lang blij dat ik een kindje zag met een kloppend hartje :inlove:

Vanavond gaan we bij vrienden eten en dan gaan we het vertellen. Die buik van mij verraadt me toch al!

Ha ladies :slight_smile:

RB wat leuk, vanavond lekker vertellen! Geniet er van :dance:

BM wat bijzonder dat je kindje uitgerekend is op dezelfde datum als je dochters geboortedag :inlove: :oops: ik heb stiekem ziten kijken bij een eventueel uitgerekende datum als het deze maand raak zou zijn :oops: zomaar per ongeluk dan toch :oops: :oops: :oops: maar dan zou het ook precies weer dezelfde uitgerekende datum zijn als bij Hugo. Dat vond ik toch wel frappant :shifty: van mij mag het! :dance: vandaag staat mijn petje weer op ‘laathetasjeblieftzozijn@zwangerworden.nl’ :mrgreen: :pray: :mrgreen:

Teun, showen die ‘enorme’ buik van je! Ik geloof er nl. helemaal niks van :snooty: :liar: :snooty:

Gaby, wat gaat het hard met jou. Hoe voel je je? Straks gaan we hier ons eerste beebje verwelkomen! Super hoor :inlove:

Kell meis, gaat ie goed? Lekker aan de :silenced: :inlove: :silenced:

Dikke kus voor allemaal :-*

@Karin, vergeet ik jou weer helemaal :oops: las dat je al een aantal dagen geen jeuk meer hebt! Da’s toch wel heel fijn hoor! Geniet ze lekker van je zwangerschap, zonder jeuk :mrgreen: :inlove: :mrgreen:

@mamerijntje wrote:

Ha ladies :slight_smile:

:oops: ik heb stiekem ziten kijken bij een eventueel uitgerekende datum als het deze maand raak zou zijn :oops: zomaar per ongeluk dan toch :oops: :oops: :oops: maar dan zou het ook precies weer dezelfde uitgerekende datum zijn als bij Hugo. Dat vond ik toch wel frappant :shifty: van mij mag het! :dance: vandaag staat mijn petje weer op ‘laathetasjeblieftzozijn@zwangerworden.nl’ :mrgreen: :pray: :mrgreen:

Ik :pray: met je mee! Wanneer is je nod?

Vandaag lamlendige dag, lig misselijk en met hoofdpijn in bed

RB :hug: beterschap!

Mijn nod is 22 april en als je weer beter bent en een keer het lijstje aan gaat passen, mag je ook mijn leeftijd naar 42 zetten ghrrr :wall: zou liever 24 willen zijn nu :oops:

Ik wilde het lijstje al eerder aanpassen, maar word heeft kuren! Krijg het document niet eens geopend! :wall: ik stuur het anders naar mijn werk en werk het daar wel stiekem bij.

De vingers gaan draaien hoor mm :pray:

:shifty: :pray: :inlove: :pray: :shifty:

maar wat dan,…weet niet of ik er al wel aan toe ben en ik ben ook bang dat ik dan 9 maanden in angst ga leven.

Nou ja, zeg, ik geef mezelf NU een schop onder mijn kont om niet zo te zeuren zeg :naughty: :naughty: :snooty: :snooty: :naughty: :naughty: !

1. het is nog lang niet zo ver
  2. dan is het maar zo
  3. dan gaan alleen jullie weten hoe en wat
  4. dan blijf ik voorbereid op ‘mis gaan’

5 en ga ondertussen heel erg genieten

:inlove: :pray: :pray: :inlove: :pray: :pray: :inlove: :pray: :pray: :inlove:

Kell, hoe is het met jou meis, mss kunnen wij ook wel samen naar een zwangertopic verhuizen binnenkort :mrgreen: zou wel helemaal leuk zijn als iedereen hier van de meistoppers zwanger is!

Ik bedenk me net dat we nu dus een jaar bezig zijn. Ben vorig jaar in april gestopt. Merkwaardig hoe snel een jaar voorbij gaat en wat er allemaal gebeurt is zeg! Jeutje :shock: een jaar al bezig voor een beebje en 2 miskramen. Nounou, al zeg ik het zelf, niet mis :silenced:

Dus,…Kell, we gaan er samen voor meid. het zal ons gewoon lukken! Dit topic gaat in zijn voltaligheid beebs afleveren!

Zo is dat! Kom op mm en kell! Zou zo leuk zijn als iedereen uit het meistoppers topic zwanger zou zijn!

Mm, die onzekerheid blijft wel hoor! Ondanks dat ik het gevoel heb dat het wel goed zit, blijf ik onzeker. Zo anders dan bij zw van Sean toen ik heerlijk naïef en onbevangen alles onderging. Gister bij de echo zat ik al licht te panieken toen ik brusje niet gelijk zag :? Maar goed ik moet al die negatieve gevoelens van me afschudden en genieten van m’n laatste zwangerschap. Hub wil namelijk niet meer dan 2 kinderen. Dus extra reden om flink te genieten. (ben inmiddels uit bed, maar voel me nog niet helemaal fit).

Tja RB, dat snap ik helemaal. Bij Hugo heb ik het ook allemaal zo onbevangen en naïef meegemaakt. Nooit bedacht dat er wel eens iets fout zou kunnen gaan (hoe :silenced: :doh: :silenced: kun je zijn).

Maar nu :think:

En jij hebt het zelf ook ervaren RB, dus dan zal die angst er wel in blijven zitten ja. Zullen Teun en BM ook wel last van hebben,… moet je kijken hoeveel mk er zijn! Hier in dit topic alleen al bijna iedereen. En bij de verschillende maandmama’s. Eigenlijk komt het dus mega vaak voor, terwijl je dat zo in de ‘gewone buitenwereld helemaal niet zo merkt’. Vreemd eigenlijk. Is dit nog steeds een taboe ofzo :shock: :think: :shock:

Nou meis, fijn dat je uit bed bent, maar balen dat je je nog steeds niet fit voelt. Hoort er ook wel een klein beetje bij natuurlijk, maar leuk is anders :hug:

Toch fijn om weer lekker te kunnen meekletsen :slight_smile: :-* :slight_smile:

Lieve MM,

wat de toekomst ook voor jou mag brengen, het komt vast goed :hug:

Heb ik natuurlijk makkelijk praten vanuit deze positie, zal zeker aan je denken en voor je duimen!!!

Nog een paar weekjes en dan gaat het gebeuren inderdaad. Ben rond de 27/5 of 1/6 uitgerekend, doe mij maar 6/6/2012 :wink:

RB; mijn dochter is ook van de 15e :inlove: Werd destijds op de 1e verwacht kwam op de 15 :smiley:

Alleen maandag nog een paar afspraken…

Gelukkig maar want ik ben steeds knetter moe!

Liefs allemaal!

Rb hopelijk ben je toch opgeknapt en ben je heerlijk aan het tafelen.

Ik moet zeggen dat ik niet heel erg bang meer ben voor een mk. In het begin wel heel heel erg maar nu ik 2 keer een goeie echo heb gehad ben ik niet meer bang om nu nog een mk te krijgen. Ook heel naief en dom eigenlijk, want jij hebt ook een kloppend hartje gezien mm en toch ging het toen fout. Ik heb nu meer een angst dat de combinatietest niet goed is maar dat komt maar af en toe naar boven in mijn gedachten. Dat zal ik straks dan ook wel weer hebben bij de 20 weken echo. Jammer genoeg niet meer naief en onbevangen van de zw genieten :thumbdown: Dit is ook mijn laatste zw en ik probeer wel te genieten maar zit vaker in angst dat het weer allemaal zo rot is als destijds met de zw van Eva. Daar heb ik ook niet echt van genoten en kon ik niet wachten tot de maanden voorbij waren en ik mocht bevallen. Wat was ik blij dat ze er eindelijk uit was. Zo’n bevalling wil ik trouwens wel weer, geen nare herinneringen aan over gehouden.

Mm gezellig dat je er weer bent hoor.

Gaby al lekker bijna met verlof :thumbup:

We gaan d’r zeker voor Mm! Goed je weer helemaal terug te hebben, je klinkt ontzettend positief! :slight_smile:

Een van m’n collega’s denkt vandaag op 't werk een miskraam te hebben gehad, ze is totaal niet met zwanger worden bezig en gebruikt altijd condooms met haar vriend, maar wat ze omschreef klonk wel erg als een miskraam… Bizar hoe de natuur soms werkt…

Ik hoop uiteraard deze ronde ‘gewoon’ zwanger te worden, anders wordt het spoelen en vind dat stiekem een beetje eng eigenlijk…

Gister was het etentje erg gezellig, ik was inmiddels ook weer wat opgeknapt. Tijdens het eten schonken ze wijn in en vroegen of ik ook wilde. Ik zei nee dank je, want… Ik ben zwanger! Zij sprong vervolgens een gat in de lucht van blijdschap! Ik was wel verbaasd dat ik haar helemaal gelukkig had gemaakt, maar vond het ook leuk dat iemand zo oprecht blij kan zijn.

Dat is par een reactie rb :wink:

Kell ik hoop ook dat het nu gewoon raak is en ik kan me voorstellen dat je het eng vindt. Eerst je nod maar afwachten en hopelijk is het dan helemaal niet nodig.

Leuk toch zo’n reactie Rb! :slight_smile:

Inderdaad Bm, hoop dat het dit keer ‘gewoon’ raak is, dan is al die onzin niet nodig. Dan wordt het een kerstkindje/oudejaars kindje… Maareeehhh… Boeiend! :wink:

wat leuk rb! leuk om te merken dat andere het ook zo leuk kunnen vinden als je zwanger bent he!

kell ik hoop ook dat je nu spontaan zwanger bent!

maar mocht het nou niet zo zijn heb je iig gelijk actie!!

mm ik mensen praten altijd minder over dingen die niet leuk zijn, miskramen gebeuren zoveel meer dan we door hebben! ind kijk maar alleen in dit topic!

gaby bijna klaar met werken dus!!

ooh trouwens heb mijn mega hard groeiende buik in het SF gezet, ik haal hem wel snel weer weg want ben niet graag met mijn gezicht op een forum :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5294433#5294433

Zo die buik is idd hard gegroeid! :shock: :dance: :clap:

Ik had hem gezien op fb, erg mooie buik hoor :thumbup: