Inderdaad rb dan heb je het maar gehad. Ik ga vrijdag, want dan hoeft Eva niet mee. Ik zou niet willen dat ze er een trauma aan over houdt
Hier sinds gister last van een erg volle maag. Heb net een paar kleine hapjes gehad van de spaghetti met gehakt maar zat gelijk alweer vol en misselijk :sick:
oooohh wat leuk babymuisje!!! :dance: :inlove: :thumbup: :thumbup: :dance: :inlove: :thumbup:
heb je ook nog een foto?? ben benieuwd! vind echo’s tegenwoordig helemaal geweldig om te zien haha (vroeger zag ik ook nooit wat ik zou moeten zien, maar als je er mee bezig bent is het allemaal zo leuk)
en die datum, wauwwww :mrgreen:
zo zie je dat het nu allemaal niets meer uitmaakt! en hoe groot is die kans nou dat het precies op die dag is…
kan goed een week eerder of later zijn!!
super nieuws hoor, heel leuk!
morgen ook een super echo voor jou gewenst rainbow :thumbup: :dance:
en kell succes morgen!!
x
Echo foto’s staan in het sf van de nov 2012 mama’s een na laatste pagina op dit moment
Heb de echo’s gezien BM, heel mooi hoor :inlove:
ME 2!!
Heb je de uitslag al kell?
Hier een goede echo gehad! Was alleen jammer dat brusje sliep. Mooi hartje gezien en zelfs ook vingertjes! Verder nog een dooierzak. :inlove:
Ik ben 3 dagen teruggezet en ben dus nu uitgerekend op 15 november.
Daarna gelijk door voor bloedprikken. Op mijn prikformulier zaten 11 stickers! Dus ik schrok, en hoopte niet dat er 11 buisjes gevuld moesten worden, maar dat viel gelukkig mee, waren uiteindelijk iets van 6 (nog steeds wel veel).
Even gespamd in ons showtopic, is al zo lang niet gebruikt
Tjee zeg dus dat staat me nog te wachten en dan heb ik nog 1 extra ivm de combinatietest :thumbdown:
Kell hoe was de uitslag, viel het mee?
Daar ben ik weer! Pfff… Ik ga kapot aan al het hoesten, echt zoooo irritant!
Maar uitslag van zaadjesonderzoek was goed, niets aan de hand!
Als ik straks toch weer ongesteld word moet ik op dag 1 bellen om een afspraak te maken op dag 10, dan gaan ze m’n eierstokken doorspoelen en bekijken met röntgen… Daar totaal natuurlijk geen zin in, maar hoor wel dat veel vrouwen daarna toch zwanger worden dus… Je moet er wat voor over hebben? Hopelijk word ik deze ronde “gewoon” zwanger
Mooie echo foto’s trouwens Rb!
Pfff… begin een beetje dizzy te worden van het hoesten, de pijnstillers en de hoestdrank…
Meiden, ik kreeg geen berichten meer, en vond het al zo stil maar was niet zo slim om even te kijken :oops: Totdat ik de mooie echo van rb zag :inlove:
Bm wat fijn van de goede echo :dance: En hihi nu zelfs op de verjaardag van eva Zou wel wat zijn. Bloedprikken heb ik ook pas bij de derde afspraak met vk gedaan :oops: Had gewoon geen zin om erheen te gaan voor een prik.
Rb, wat balen dat je teruggezet bent. Tenminste ik vond het echt niet leuk toen bij mij, wilde zo snel mogelijk die 12 weken voorbij
Kell, fijn om te horen dat de zaadjes goed zijn, lijkt me idd geen pretje mochten ze je eileiders gaan doorspoelen maar wie weet was het zetten van de stap naar de arts wel genoeg
Hoe is het met jou dan Karin en met je jeuk?
Kell dat is goed nieuws dus. Ook nog geen duivels dus en hopelijk is dat doorspoelen van je eileiders niet nodig. Klinkt niet erg prettig maar net wat je zegt je moet er wat voor over hebben. Toch hoop ik dat het niet nodig is en mocht het wel zo zijn dat het dan ook gewoon raak is Hopelijk voel je je snel weer beter.
Hey meiden,
RB en BM wat een mooie echofoto’s in de sf! Heb wel heel even zitten huilen erbij, omdat ons boontje ook al écht zo’n mensje was op de laatste echo. Alleen dat hartje kon maar niet meer gevonden worden
Maar ik vind het heerlijk voor jullie dat het er allemaal zo lief en goed uit ziet!
Kell, wat vervelend dat je maar niet opknapt van die griep :doh: kan me voorstellen dat je helemaal irri wordt van dat gehoest. Op een gegeven moment gaat ook alles in je lijf er zeer van doen hè! Bah meid :hug:
Gelukkig zijn de zwemmers goedgekeurd :inlove: en hoop ik voor jou dat je niet voor een spoeling :shock: hoeft. Nog nooit van gehoord. Wat kunnen ze toch veel tegenwoordig! Meid ik hoop écht dat het lukt, met of zonder spoeling, zwanger worden is de opdracht!
Teuntje, hoeisie meis. Ik zag dat je flink aan het lessen bent Wanneer mag je op voor je examen? Hoop dat het helemaal gaat lukken
:dance:
Karin, hoe gaat het met jou en de jeuk? Helpt de zalf nog steeds een beetje? Bij jou moet ik altijd even slikken, omdat we gewoon helemaal gelijk liepen. Maar dat heeft dan natuurlijk weer helemaal niets met jou te maken :oops: Hoop dat het allemaal goed met je gaat en je het uit kunt houden. Jeuk is zóóó frustrerend :wall:
Hier beetje warboel in mijn hoofd. Was dinsdag bij de gyn. Volgens haar geen enkele reden om niet meer zwanger te worden, buiten de ‘normale’ risico’s die bij mijn leeftijd horen. Maar soms denk ik nu ineens ‘nee hoor, ik wil het helemaal niet meer’, al dat gedoe 's nachts en al die jaren dat je dan weer gebonden bent :naughty: :snooty: :naughty:
En het volgende moment denk ik dan weer 'owwww wat zou het fantastisch zijn als ik nu meteen tóch weer zwanger zou zijn :inlove:
Snap mezelf soms niet meer :shifty:
Zit me net te bedenken dat ik maar weer eens een onderschrift ga maken en alles erin ga vernoemen. Ik ga mijn twee sterretjes niet meer verzwijgen en mijn heerlijke 12-jarige mannetje al helemaal niet! Zal allemaal wel bij het proces horen :?
In elk geval, dikke kus voor allemaal en weet dat ik heel erg mee lees en mee leef :-* :-* :-* MM
Mooi hoor al die foto’s in het SF ladies!!!
Heb ik net een heel onderschrift aangemaakt in mijn profiel,…laat ie niks zien :think: wat doe ik nu weer niet goed :roll:
Haha, post ik dit bericht, staat ie er ineens,…
Rara politiepet :shifty: :mrgreen: :shifty:
Hè, nu heb ik toch weer het gevoel dat ik hélemaal terug ben!
Voelt goed :inlove:
:-* :-* :-* MM
Mm, goed om je onderschrift te lezen :hug:
En ook wel heel fijn om van de gyn te horen dat er eigenlijkniets in de weg staat. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik me ook nog wl eens afvraag hoe ik dat straks allemaal ga doen met drie :oops: En dat we wel weer hekemaal reruggaan me de vrijheid die we nu hebben :oops: Maar ja de blijdschap overheerst Samen met het gevoel dat we nog niet klaar waren, fewoon nog 1 keer alles :inlove:
Met de jeuk gaat het heel goed, heb helemaal geen last meer. Smeer al vijf dagen niet meer. Dus ik hoop dat het toch gewoon een erge reactie was.
Mm ik me goed voorstellen dat je het toch heel emotioneel vind om alles van de zw te lezen en horen. Ik vond het ook zo erg om te horen dat je na je goeie echo zulk slecht nieuws te horen hebt gekregen en natuurlijk hebt gezien en dat terwijl het al zon mooi boontje was. Ik vond het echt heel oneerlijk voor je. Als ik zo naar je luister heb je de wens nog niet opgeven anders zat je niet zo in dubio van de ene dag wel en de andere dag niet. Ik hoop dat je alles snel een plekje kunt geven en dus ook een besluit kunt nemen van wat te doen. Ik ken je dan wel niet maar ik gun je alle liefde en geluk van de wereld en je onderschrift is super :thumbup:
:-* :-* :-*
joehoeeee
ik ben te moe om uitgebreid te reageren dus:
rb super van je goeie echo!!
kell, fijn dat de zwemmers van je man het goed doen…
en hopelijk snel resultaten voor jullie1
mm verdriet hoort bij het proces, maar HOERA dat het in je buik er weer allemaal klaar voor is! nu aan jullie om te bepalen of jullie dit ook willen!
gaby nog maar evennnn :dance: je ging toch met 6 weken van te voren met verlof?
karin gelukkig dat het beter gaat qua jeuk
ehhhee ondertussen toch nog uitgebreid gereageerd haha
zo mn buik begint hard te groeien nu :shock: