Heb je motor gezien, wat een super mooi ding zeg :thumbup: Nu dus even wachten op alle uitslagen.
Fijn kell dat het nu best vlot gaat! Donderdag is al best snel (zegt zij die niet kan wachten tot donderdag vanwege de echo :lol: ) Enne mooie motor hoor!
Karin, ik ben erg blij dat de zalf werkt! Hopelijk is het zo goed vol te houden!
Bm verwacht je dat eva het rond bazuint? Ik heb tegen Sean gezegd dat er een baby in mijn buik zat en die moest heel hard lachen en zei neej!! Toen wees hij naar zichzelf en zei toen baby haha!
Teun, hoe gaat ie? Al een beetje gewend dat je een meisje krijgt?
Lieve mm, ik hoop zo dat jullie eruit kunnen komen. Het is volgens mij wel typisch iets mannelijks: niet kunnen/willen praten over gevoelens. :hug:
Hier nog steeds erg moe en misselijk! Gister betrapte ik hub dat hij mijn zoute crackers tegen de misselijkheid zat op te eten :naughty: Pff, we hebben van alles in huis, maar hij had zin in zoute crackers :wall:
haha rb die man van jou toch!
Ik moet zeggen dat mijn vriend ook ineens die crackers ging eten, en evergreens toen ik die ging eten toen ik misselijk was!
(maar eet ze nu nog steeds elke dag en ik al maanden niet meer) geloof fat hij ze echt lekker vind!
Zou je man weer helemaal gaan meevoelen in de zwangerschap? Issie al misselijk en moe ;)?
Grappige reactie van sean trouwens!
Bijna domderdag kell en rb!!
Later reageer ik ff langer op mn laptop, fijne pasen! Xx
Ja ik denk wel dat eva het gaat vertellen. Ze vind het namelijk erg interessant dat er iets op (of in) mama’s buik gezet wordt en dat je dan iets op de tv kan zien. De vorige keer met mijn mk zei ze ook steeds dat ze naar het ziekenhuis wou om naar de buik te kijken. Dus ja ze zal het dan wel weer zo vertellen denk ik. Gelukkig hebben we dinsdag de echo en ze ziet zondag pas de familie bij de verjaardag en hopelijk is ze dan zo afgeleid dat ze het niet heeft over de mevrouw die naar mama’s buik heeft gekeken. Als ze het zo brengt kan ik nig vertellen dat ik bij de dokter ben geweest omdat ik weer eens last van mijn buik had door verstopping. Dat is iets dat ik regelmatig heb en dat weet de familie. Ik zal toch moeten afwachten en ik heb er geen inbreng in, ze zegt het of ze zegt het niet. Ik zie het wel.
Wat een slome dag vandaag zeg…
Nergens zin in :think:
Hallo lieve lieverds :-
Allereerst enorm bedankt voor jullie hartverwarmende en oprecht lieve reacties. Wat is het toch fijn om op deze manier af en toe een hart onder de riem te krijgen!
Karin, wat fijn dat je zalf helpt. Jeuk is werkelijk verschrikkelijk. Pijn is gewoon beter te bestrijden.
BM en RB snel een echo voor jullie! at fijn dat jullie je kindje gaan ‘zien’ :inlove: ik hoop dat alles helemaal goed is!
Teuntje, dat gaat maar door en gaat maar door, al 20 weken! Super meid!
Gaby, jij schiet enorm op. Nog 48 dagen staat er! Dat lijkt echt heel kort hoor! Zou het ‘einde’ begonnen zijn (de laatste loodjes) omdat je nergens zin in hebt,…??! :shock:
Kell voor jou lekker snel donderdag deze week. Hopelijk komen ze met iets waar je wat aan hebt. Dat ze je snel kunnen helpen :thumbup: Zijn wij dan eigenlijk nu nog de enigen die niet zwanger zijn :eh: daar mag dan wel snel verandering in komen. Ik vind dat deze hele club gewoon binnen nu en :silenced: zwanger mag zijn!
Meiden, het weekend was heel erg fijn en goed. We hebben er heel goed aan gedaan om lekker samen weg te gaan. De bom is afgelopen donderdagavond al gebarsten en dat was eigenlijk maar goed. Konden we dit weekend gewoon genieten en hadden onze gesprekken niet meer zo’n lading :oops:
We hebben allebei uitgesproken wat ons dwars zat. Het hele gevoel dat ik erbij had, kon ik nu helemaal kwijt aan hub. Hij gaf aan dat hij mij vaak niet kan volgen, omdat ik het ene moment zus en het andere moment zo praat :roll: en hij dan niet meer weet wat ik nou eigenlijk bedoel (Mars en Venus denk ik). Ik heb beloofd te proberen zo snel mogelijk aan te geven waar ik mee zit in het vervolg, hoewel ik van mezelf weet dat ik dat héél moeilijk vind!
Uiteindelijk is er ook geen néé meer op het vervolg van de miskramen. We hebben afgesproken om gewoon te leven en maar te zien waar het op uit draait. Als het nog komt, hebben we super geluk, maar we gaan er niet meer op focussen. Geen ovutests meer en geen ‘bewuste’ vrijpartijen rond de vruchtbare dagen hahaha, hoewel hub dat natuurlijk nooit helemaal kan weten en ik daar uiteraard een beetje ‘gebruik’ van kan maken :oops: :oops: We leven nu dus voorlopig in het ‘nu’ en zijn blij met elkaar, ons nieuwe huis en alles wat we naar elkaar uitgesproken hebben.
Ik merk dat er veel ruimte en opluchting is bij mij van binnen. De grote verdrietige donkere wolk is wel een beetje weg nu.
Kell, laten we maar proberen samen naar een positieve test toe te leven. Zowel jij als ik weten niet wat de toekomst gaat brengen, maar we kunnen elkaar wel lekker steunen
Laten we er maar voor gaan dat dit hele clubje in 2012 zwanger (en of bevallen) is!
Voor alle andere zwangeren dikke kus en heel veel succes met de echo’s en kwaaltjes.
MM is back :- :-* :-*
Wat een goed nieuws zeg, ik ben zo blij voor je dat het uitgesproken is :-*
Ik ben blij dat jullie het uit hebben gepraat en samen een beslissing hebben genomen. Blijf je nog wel bij ons kletsen? :-*
Mm, wat fijn dat tussen jullie de lucht geklaard is Dus lekker genoten van het weekend
En idd dat deed ik ook bij mijn man :oops: Op vruchtbare dagen was ik gewoon iets aanhoudender in bed :mrgreen:
goed om te horen mm!
ennuhh wat karin zegt dus :lol: :dance:
Hey MM,
goed zeg dat de lucht geklaard is thuis!
Van het hak op de tak springen krijg ik ook vaak voor de voeten hihi.
Daar hebben we mannen voor toch :dance: om de boel een beetje in balans te houden?!
Nog 48 dagen inderdaad… Wel eng, dit is echt de laatste zwangerschap dus afscheid nemen van dat alles…
Fijn om te lezen dat jullie er uit zijn gekomen Mm, kan me voorstellen dat dat een enorme opluchting voor je geweest zal zijn!!
En we gaan d’r inderdaad voor!! Hopelijk zijn we dan snel met z’n allen zwanger!! Alhoewel Gaby nu wel erg hard opweg naar het einde is natuurlijk…
Heb gister vriendlief bijna aan z’n haar mee moeten slepen het bed in :?
Had een positieve ovu-test en wilde daar uiteraard gebruik van maken, want wil natuurlijk veel liever zonder al dat ziekenhuis gedoe zwanger worden, maar meneer begrijpt dat allemaal niet zo geloof ik… Mannen! :evil: :snooty: :wall:
Wat dat betreft is het echt mannen van mars en vrouwen van venus. Nog even wachten en je hebt de uitslag ook kell.
Gaby wat gaat dat toch ineens snel dan
@kell; ik heb nu helemaal zo’n beeld van een dame in lingerie die man lief het bed in sleurt aan zijn haren haha…
Ik nu ook dankzij Gaby hahaha!
haha ja het is wat met die mannen soms!
Gelukkig hebben de meeste mannen er minder moeite mee met klussen op comando dan als het andersom zou zijn…
Ik heb mijn theorie aant oefenen, slaat eigenlijk nergens op zo…
Ik heb het boek nog niet gelezen maar ben wel de toetsen aant maken…
Niets voor mij dit…veel te saai haha
en ik ben momenteel ook een zeef dus ben benieuwd wat ik morgen nog weet :lol:
heb = ben
Zo heb ik destijds ook mijn theorie geoefend door alleen maar examens te maken en had uiteindelijk slechts 1 fout, dus kan wel hoor teun Spannend kell, morgen de uitslag! Voor mij morgen ook spannende dag, ik heb dan mijn echo. Toen ik gister thuiskwam moest hub hard lachen en zei dat hij niet snapte dat niemand op mijn werk nog opmerkingen heeft gemaakt :lol:
Ik had nog helemaal niet verteld dat ik gister mijn termijn echo heb gehad. Alles was goed, ik heb zelfs armpjes en beetjes gezien :inlove: Uitgerekende datum is nu op 3 november gezet, de veerjaardag van Eva :mrgreen: Vanmiddag mijn intake gehad, niks bijzonders was niet echt wat veranderd, zelfs mijn bloeddruk nog laag en volgens haar ging het tot aan 20 weken nog verder zakken dus het flauwvalgevoel zal er straks wel weer aankomen :thumbdown: Nu gelukkig pas weer in begin mei heen voor controle. Had al een afspraak staan voor de nekplooimeting maar heb net gemaild of niet een week later kan. Dus hopelijk mogen we 27 april heen daarvoor. Het bloedprikken ga ik denk ik gelijk vrijdag maar doen, dan hebben we dat maar weer gehad. Heb er echt giga hekel aan :silenced:
Kell en rb allebei een afspraak morgen, succes.
Ik ga morgen na de echo mijn bloed laten prikken. Heb ik dat ook weer gehad. Ik heb ook hekel aan prikken. Het vervelendst vond ik toen ik mezelf gedurende dag 4x in mijn vinger moest prikken omdat ze wilden testen of ik zw diabetes had :thumbdown: gelukkig was dat overigens niet het geval. Kell, hoe laat heb jij morgen de uitslag?