Meistoppers 2011 deeltje 4

Heb net intake gehad. Ik heb 10 april m’n echo. Wel heb ik een lage bloeddruk (niet verrassend). Ik had afspraak bij vk die ook mijn bevalling had gedaan en ze kon zich het nog herinneren dat ik per se m’n (grote) yogabal wilde meenemen omdat ik daar goed m’n weeën mee kon opvangen :lol:

ooh das volgende week al rb! wat fijn!

lage bloeddruk had ik ook int begin ja! irritant…maar kan gelukkig geen kwaad!

hier echo gehad ennnnnnnnnnnn:

een super gezond MEISJEEEEEEE :inlove:

Nu 2 uur lang rijlessen haha :roll:

Jaaaaaaaaaaaaa! Wat leuk Teun, gefeliciteerd!! Jullie willen toch ook graag een meisje? Oooohhhhh!! Ben echt heel blij voor je!!

Jaaaaaa! Had je het toch goed Teun! :dance:

Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk!

Hoe gingen je rijlessen? Je zult wel helemaal hyper zijn!

Rb heerlijk dat je intake goed ging en een bekende zag. Ik heb dus ook volgende week mijn echo :wink:

Teun aaaaaahhhhh een meisje, heerlijk meid dat alles goed was, geniet ervan :mrgreen:

Ik ken alle 3 de vk’s uit de praktijk. Maar vond het wel fijn om de bevalling te bespreken met de vk die ook daadwerkelijk bij mijn bevalling aanwezig was. :wink:

Na de echo moet ik van alles gaan regelen: bloedprikken, kraamzorg en kdv. Neem je Eva dit keer wel mee naar de echo bm?

Ik zal wel moeten want ik heb geen oppas. Vorige keer was ze op de opvang omdat ze daar altijd sochtends is van ma t/m do. Dit keer hebben we smiddags een afspraak want ik wil niet weer vrij nemen dus tja moet ze maar mee. Ik ben van plan om haar wat speelgoed mee te doen en haar dan aan de andere kant van de kamer neer te zetten. Hopelijk krijgt ze niet al te veel mee maar ja ze moet ook mee naar de intake dus hoort ze ook weer dingen. Af en toe zo jammer dat we geen oma’s in de buurt hebben en dus echt alles met ons 2 moeten doen.

Als deze echo ook goed is dan ga ik ook gelijk de kraamzorg en de opvang regelen. Na mijn intake krijg ik ook een verwijskaart mee voor het bloedprikken voor de combinatietest enzo en dan maken we ook een afspraak voor die echo. Dus na deze echo weer een echo met 2 a 3 weken ofzo. Ik zal dan wel weer moeten afkicken want dan pas met 20 weken een echo haha. Ik wil na de 20 weken echo ook nog een pret echo doen, want dat hebben we ook met Eva gedaan maar dat is wel heel erg vooruit kijken en positief zijn, wat eigenlijk ook gewoon moet maar ja eerst de volgende echo maar eens afwachten.

Ben nu eva in bad aan het doen, tenminste ze zit in bad te spelen.

Ik ben trouwens ook weer bij dezelfde vk praktijk alleen zijn er intussen een aantal weggegaan en zijn er nog maar iets van 2 mensen die ik ken :thumbdown:

Argh 10 april kan ik niet :wall: Heb net afspraak verzet naar 12 april om 3 uur. Balen, want ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik op dinsdag de echo zou krijgen :frowning:

Tja, ik zou er maar op rekenen dat Eva het wel door zal hebben. Een echo is natuurlijk erg interessant en als jullie enthousiast reageren zal ze ook wel willen kijken. Wij hebben gelukkig opvang voor de hele dag. Want Sean zou dan op mijn buik willen liggen! :roll:

Teun wat leuk een meisje :dance: :inlove: Gefeliciteerd jullie beiden.

Hier even niet zo veel puf om te reageren, ben vandaag onderzocht door ha, dermatoloog en vk. Ik heb zeer ws het puppp syndroom. Ontzettende jeuk met veel uitslag. Meer interesse google dan maar eens. Zit nu aan de hormoonzalf en het heeft net 2 uur geholpen, nu begint het weer :think:

Bah jeuk kan soms vervelender zijn dan pijn! Vervelend hoor Karin! Ik zal straks nog even googlen.

Lieve lieve schatten,

hier een klein, kort, intens verdrietig berichtje :cry:

wat lief dat jullie nog zo vaak aan mij denken

vat het niet persoonlijk op dat ik jullie van FB verwijderd heb

wat geweldig dat (bijna) iedereen hier zwanger is! RB en BM gefeliciteerd met jullie pril geluk! Hou het alsjeblieft vast :pray:

Teun, proficiat met een gezond meisje, op naar de bevalling :wink:

Kelly, wat verdrietig dat er nog steeds niets is, maar wel goed dat jullie nu in het circuit zitten!

Ben pas deze week weer gaan lezen :frowning:

Voel me zwaar klte, een ouwe, verdrietige vrouw :cry:

De verhuis is goed gegaan en het is hier heerlijk.

Alleen,…ik mag mijn verdriet helemaal alleen dragen. Hub heeft de kous afgedaan met ‘dit wil ik niet nog een keer meemaken’ :shock: . Ik word gek van ellende en verdriet. Hoe kun je nou zoiets intens met één klein zinnetje afdoen . Voor mij is dit helemaal nog niet afgerond. Zit met heel veel emoties en pijn.

Ben deze week beetje ingestort op mijn werk. Dankzij een ongelooflijk lieve en begripvolle baas mag ik nu even thuis bijkomen en gaan we dit weekend even samen weg (nee, niet mijn baas en ik, maar hub en ik :wink: ) We moéten praten, anders draait dit op een relatiebreuk uit.

Tot nu toe heb ik het niet op kunnen brengen om me weer bij jullie te voegen. Heb me stinkend jaloers gevoeld :oops: boos, verdrietig, machteloos en ‘dood’.

Toen ik vanochtend het verzoek van BM op mijn FB zag, dacht ik, zie je nou, van de week heb je al zitten lezen en ze zijn je nog steeds niet vergeten en nu weer!

Misschien mag ik een klein beetje van mijn ellende met jullie delen om er weer bovenop te komen? Voel me zo ongelooflijk alleen en zielig :oops:

Wil nog zó ontzettend graag een 3e kans. Wil en kan het nog helemaal niet afsluiten. Niet op deze manier. Hoop zo dat hub en ik weer beetje tot elkaar komen dit weekend.

Vertoon volledig compensatiegedrag. Heb me scheel gekocht aan sieraden, nieuwe luchtjes, een nieuwe kleur in mijn haar en kleding Maar weet je, het levert niks op (weet ik van tevoren ook altijd wel, maar ja, vrouw hè :roll: ) het verdriet blijft toch en zit van binnen en is niet aan de buitenkant weg te poetsen helaas. Heb nu veel te veel geld uitgegeven en voel me daar ook nog eens schuldig over :silenced:

Bah, ladies, het wordt tijd dat de zon weer gaat schijnen, ook hier!

Dikke kussen van jullie eigen MM die het kei lief vindt dat jullie mij nog zo vaak noemen hier! Wil heel graag weer een beetje mee doen :-

'k Heb het ook even gegoogeld Karin, getsiederrie daar zit je dan maar mooi mee, bah. Jeuk is zeer vervelend weet er inmiddels alles van! Sterkte, heb je middeltjes meegekregen??

Teun; een meisje woehoe, leuk he??

RB: de intake gehad, yeh de eerste grote stap is weer gezet!

MM; echt een hele dikke :hug: :inlove: voor jou. Wat moet jij je ellendig voelen zeg!!!

Mis je enorm hier, maar daar heb jij niets aan nu.

Jammer dat je hub het negatief benaderd, sterkte en tegelijkertijd genietse komend weekend.

Heel veel liefs xxxx

Lieve mm, je bent nog steeds van harte welkom hoor om bij ons te schrijven. :hug: Vervelend dat je man je niet begrijpt. Hopelijk komen jullie er dit weekend samen uit. Deel gewoon je ellende hier hoor, het is niet goed om alles op te kroppen en alles zelf te dragen. :-*

Mm ik weet niet goed wat ik moet zeggen behalve dat ik het enorm kl*te voor je vind zeg. Ik hoop dat je man en jij dit weekend weer nader tot elkaar komen en natuurlijk mag je toch weer mee schrijven ook al is het even klagen. Als het jou helpt zeg ik vooral doen :hug:

Karin ik ga ff googlen maar ik weet uit ervaring wat het is om de hele dag je lijf onder de jeuk te hebben en geen pilletje of zalfje wat helpt. Dokters konden er bij mij niet achter komen wat het nou was maar heb er mee rondgelopen van mijn 12 tot aan mijn 18 en nu zo af en toe nog een heel klein beetje last maar gelukkig niet meer zo erg als dat het toen was. Nu eerst ff googlen.

Eerst voor mm, ik begin met een dikke :hug: :hug: , verder is het hee erg dat dit verdriet tussen jou en je man gaat staan. Heel verstandig dat jullie samen weg gaan in de hoop het tot een praten te krijgen. Maar praat je man normaal gesproken makkelijk? gier een man die nooit praat, ja wel praat maar nooit over gevoelens. Ik heb vorige 2 jaar in precies 1 jaar tijd beide vaders verloren en hij kan daar ook niet mee omgaan. Eerst wilde ik praten met hem maar juist dat ik met hem wilde praten maakte dat het slechter ging, ik heb toen gelukkig mijn verdriet met mijn zus en vriendin kunnen delen. Al vind ik het nog steeds erg dat ik het niet mijn man kan delen.

Maar het moet jullie niet uit elkaar halen maar juist bij elkaar, al is dat makkelijk gezegd. Heel veel sterkte dit weekend en kom gerustbpraten hier over je gevoelens, het is ook fijn dat wij hier “anoniem” zijn en niet in je leven zitten. Kusjes :hug:

Ik ben weer een beetje postitief De zalf die ik heb helpt echt, heb alleen nog jeuk aan mijn onderbenen, voeten en handen. En de andere uitslag is weg. Oh nee ook mijn hoofdhuid nog maar dat zit onder je haren. Verder heb ik vandaag bijna niet hoeven krabben Hihi dat een mens daar zo blij mee kan zijn Maar ik heb dus goede hoop dat ik dit doorkan komen zo, en stiekem hoop ik da het gewoon een extreme reactie op iets was :pray:

Alleen jammer dat het nu weer begint te jueuken, is bijna tijd voor ronde inzalven maa wil het doen voor ik naar bed ga zodat ik kan slapen.

Rb, ik heb eerder niet gereageerd maar wat fijn dat je een leukenintake had, en je echo staat nu ook vast :dance:

Bm waarom wil je niet dat eva het al weet? Ben je bang voor als het onverhoopt weer fout gaat? Hier gaan de kids gewoon mee, en larissa heeft het er soms wel over maar die is er echt niet mee bezig hoor, bjorn daar en tegen wel hij wilde vandaag een nijntjeshirt voor de baby kopen. :inlove:

Ik wil nog niet dat de familie het weet en de kans is erg groot dat madam het dan verklapt masr ha het is niet anders ze zal toch mee moeten :mrgreen: We overleven het ook wel als dat gebeurd.

Wat fijn dat de zalf toch werkt en de meeste jeuk eg is.

Oke ja dat snap ik :smiley: Wij hebben dilemma bij de 20 wekenecho. We zijn er nog niet overuit of iedereen het mag weten :think: Maar mijn sm wil het niet weten, nou hebben we de 28 ste echo en die dag erna viert sz verjaardag. Ben bang dat de kids hun mond niet kunnen houden dan :think:

En ik zelf kan het ook niet denk ik dus ws weet de rest het ook snel :smiley:

lieve mm!

ik ben blij weer even een teken van “leven” te krijgen van je, maar vind het vervelend om te lezen hoe je je voelt. hier was ik al bang voor, juist omdat ik je zo ontzettend goed kan begrijpen…

en los van het enorme verdrietige verlies wat je hebt meegemaakt, komt er ook nog een extra schepje boven op met een man die niet meer wil en niet over je verdriet wil praten!

kan je hem geen brief geven, soms werkt het bij mannen beter om iets te lezen inplaats van “aanhoren” …nouja jij kent je man het beste natuurlijk, maar ook ik heb een vriend die niet makkelijk over gevoel praat, en vooral over dat van zijn verdriet of tegenslagen… ik heb eens een brief geschreven over wat ik lastig vond en hoe het me liet vielen, hij heeft toen een brief terug geschreven hoe het voor hem was… nu is het misschien niet altijd een oplossing maar misschien wel net wat toegankelijker dan praten wat soms moeilijk aanvoelt…

ik hoop ook dat je mocht je er behoefte aan hebt om met ons te delen en voor steun…

liefs

Heel veel sterkte en hopelijk ook plezier dit weekend Mm!

Ik heb je niet heel lang meegemaakt tot nu toe hier op 't forum, maar “gebruik” ons maar lekker als klankbord hoor, kan begrijpen dat je dat nodig hebt!!

Donderdag hebben we de zaadjes van mn vriend ingeleverd bij 't ziekenhuis, daar krijgen we aanstaande donderdag de uitslag van…

Verder ander leuk nieuws, heb vanmiddag een nieuwe motor gekocht! (zie facebook) Ben helemaal in de wolken met m’n nieuwe liefde! Verder als 't goed is nu weer in m’n vruchtbare periode, dus we klussen gewoon door :slight_smile: