Bm, 9 weken zwanger! :dance:
Spannend kell, je afspraak morgen bij de gyn! Gelukkig dat het een aardige gyn is! Succes iig!
Gaby, wat een fijn vooruitzicht dat je over 2 weken met verlof gaat!
Goedemorgen, deze frisse nieuwe morgen!
Inderdaad, deze week nog 4 daagjes werken, volgende week 3 en dan kan de vlag uit!
Goed weekend gehad hier, druk dat wel. Tuin is nu bijna helemaal klaar…
De nieuwste zwangeren schieten ook al lekker op zie ik. Hoe is het met de kwaaltjes??
Ga zometeen eerst lekker thuiswerken. De kinderen hebben lekker geslapen vannacht, op de vieze nasmaak van koffie na voel ik me goed
Liefs!
Ja het schiet al op! Overmorgen intake bij de vk! Daarna afspraak maken voor de termijnecho! :dance: Verder moe, moe, moe, misselijk, last van m’n onderrug/bekken en moodswings :oops: (heb ik bij Sean nooit gehad).
Kell, succes bij de gyn! Ik denk aan je!
Hoe was het bij de gyn kell?
Ja kell hoe was het bij de gyn?
Rb je krijgt vast een meisje, ik had verschrikkelijk veel last van mijn hormonen destijds met Eva. Dat zou trouwens betekenen dat ik dan nu een jongen zou krijgen want heb er nu geen last van :think: Nou ja nog een aantal weken en dan weet ik het als het goed is.
Hier een veschrikkelijke ochtend gehad. Was bijna flauwgevallen vanmorgen dus maar op de koude keukenvloer gaan liggen. Later bij mijn broodje opsmeren aan het kokhalzen toen ik de ham open maakte :sick: Dus dat was niet echt een succes. Heb me voorgenomen om nu savonds mijn brood maar op te smeren en rustigermijn bed uit te komen.
Zo wat een dag! Beetje maf met zo’n gat er in!
Ging goed bij de gyn, hij stelde mijn vriend en mij een aantal vragen over onze leefstijl. Ik heb een inwendige echo meteen gekregen en een uitstrijkje om te testen op chlamydia. M’n vriend heeft een potje mee gekregen en die leveren we donderdag ochtend bij het ziekenhuis in en dan is het afwachten…
Maar meteen actie dus!
Ow kell wat fijn dat er gewoon gelijk zoveel actie ondernomen wordt. Beter dan dat je maanden moet wachten, wat je ook wel eens hoort.
Fijn dat er gelijk actie wordt ondernomen!
Fijn kell, en wanneer weer nieuwe afspraak? Hebben ze al besproken wat ef op de echo te zien was?
Was niets bijzonders op de echo te zien, geen cyctes of iets volgens de gyn.
Over 2 weken bellen ze voor de uitslag voor mijn test en denk dat we donderdag horen wanneer we voor de uitslag van m’n vriend z’n test kunnen bellen en daarna weer verder zien…
Hey Kell,
fijn dat er nu actie ondernomen wordt.
Eindelijk aandacht voor jullie situatie!
Hier op het moment ff wat minder. Dochter lief heeft 5e ziekte e ik ben knetter moe. Morgen bloed prikken of ik het ook heb of niet.
RB & BM doen jullie het wel een beetje rustig aan???
Liefs!
Tja, ik vind het echt wel vermoeiend hoor om thuis nog een kind te hebben die ik ook aandacht moet geven, want op dat moment duik ik het liefst m’n bed in. Maar goed, ik ben echt dol op hem dus als hij lief is is het verder ook niet erg, maar als hij dwars loopt te doen pffff
Morgen intake bij de vk! Hopelijk krijg ik snel een echo!
Teun, morgen 20-wekenecho! Spannend hoor!
Kell toch wel fijn dat er niks bijzonders op de echo te zien was.
Hier doe ik wel rustig aan maar inderdaad wel vermoeiend om er al 1 rond te hebben lopen die ook aandacht wil. Gelukkig toch niet meer zo moe als vorige week.
Teun succes morgen bij je 20 weken echo, geniet er van alles is vast goed.
Rb succes met je intake morgen.
wat raar ik kreeg alweer geen mails meer, ook niet van het aug.2012 topic :think:
kell wat fijn! gelijk actie! mooi zo dat verdien je wel naar zo’n geduldige afwachtende periode!
rb jij morgen intake :thumbup: hebben ze geen eigen echo app.?? zou toch stiekem leuk zijn :dance: en anders waarschijnlijk binnen 2 weken ofzo?
gaby wanneer krijg jij de uitslag? en neem jij wel je rust?? goed voor jezelf zorgen!!
bm dat is wel schrikken! ben blij dat ik behalve die enorme misselijkheid niet zo’n enge kwaaltjes heb gehad, van flauwvallen enzo!
karin hoe is het bij jou?? wanneer heb je 20 weken echo?
ben benieuwd hoe het is met mm… hebben jullie dat ook wel eens?
jaa morgennnnnnnnnnnnnnnnnnn…nog maar 12 uur en 15 minuten :lol: :dance:
ik was tot aan net heel relaxt… nu begint de spanning te komen…maar ik voel de baby zo ontzettend goed de laatste dagen… echt bizar…geeft veel vertrouwen dat het goed zit ofzo… jongen of meisje is echt bijzaak…als het maar allemaal goed zit (maar ik ben wel heeeeeeeeeeeel benieuwd hoor 8) )
Ja ik denk geregeld aan mm. Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Op fb las ik dat ze helemaal gelukkig was in haar nieuwe huis. Ik hoop dat het verder ook goed met haar gaat.
@Teun: ze hebben wel een echoapparaat in de praktijk, maar er is slechts 1 persoon die daarmee om kan gaan.
Hoe gaat het met je rijlessen?
Teun! Vandaag! Hoe laat moet je of ben je er soms al en hoe was t en WAT IS HET?! Ik ben niet nieuwsgierig hoor, wil alleen maar alles weten!
haaii
om kwart over 11! Nog maar ffkes! Heb er super slecht van geslapen, was midden in de nacht wakker!
Jij geen last van zenuwen rb? Hoe laat is jouw afspraak?
Rijles heb ik 2 uur na de echo! Slim getimed he haha…alleen de afgelopen 2 weken kon zij niet om mijn vrije dag…en nu dubbel uurtje!
Ben benieuwd hoe gefocust ik ben na de echo!
Ik laat het jullie weten! Xx
Ben benieuwd Teun! Veel plezier alvast!
Hoe laat moet jij Rb?