ze bedoelde waarschijnlijk gewoon beter dan de keer hiervoor
Haha, dat was eind januari! Nu al last van zwangerschapsdementie?
Lol dat wil nog wat worden als het nu al begint :mrgreen:
Moet zeggen dat het hier de laatste tijd ook heel erg is. Blijkbaar zeg ik dingen die ik gelijk erna al niet meer weet :?
Hmm hoe kom ik nou op oktober? :think:
@kell wrote:
M’n huisarts heeft me meteen doorverwezen naar de gynaecoloog en ik kan maandagmiddag al terecht!
Ben zo blij met mijn huisarts, hij is niet zo van het moeilijk doen, gelukkig!![]()
:thumbup: Gelukkig!
Zo, mijn werkweek zit erop en ik ben bekaf! Gelukkig kan ik morgen uitslapen als Sean ook een beetje meewerkt
Ik moet morgenochtend nog Wij hebben vanmiddag samen een dutje gedaan in bed. Eva wil normaal al geen dutjes meer doen en ik was er van overtuigd dat ze niet zou gaan slapen maar uiteindelijk is ze toch in slaap gevallen.
Ik heb een half uurtje op de bank geslapen terwijl larissa lekker speelde :oops:
Karin dat gebeurd hier bijna dagelijks :oops:
Als ik op mijn vrije dag moe ben laat ik Sean in zijn kamer spelen en leg ik een matras in zijn bed zodat ik ff kan
Of ik zet hem voor de tv terwijl ik ff ga :silenced: (I know, niet echt pedagogisch verantwoord).
hee ik kreeg geen berichtjes meer :think:
hoe ist met iedereen?
kell blij met je afspraak van maandag zeker :dance: ?
hoest met de zwangere? rainbow en babymuis naast moe zijn al kwaaltjes?
rb wanneer heb jij een afspraak?
gaby hou je het nog vol allemaal??
karin heb jij al een buikfoto?
Moe en misselijk!
Ik heb net als jij woensdag een afspraak Teun.
Hier ook moe en misselijk en verstopt :thumbdown: En op 10 april weer een echo :dance: Gelukkig helpen de crackers tegen de misselijkheid maar die moeheid is vershrikkelijk zeg. Dat ken ik elemaal niet, had ik gern last van bij Eva.
Zeker blij met de afspraak, was al bang dat ik een week of twee moest wachten!
Tot nu toe hebben we 2 kijkers voor het huis gehad, ik verwacht er eerlijk gezegd ook niet meer. Het is van 11-15 uur…
Rest van het weekend lekker niets doen! Vorig weekend was druk genoeg.
Reageerden de kijkers wel positief?
Ik heb geen puf voor wilde spelletjes met Sean (rondrennen en springen), dus heb hem voor de tv gezet :oops: , zodat ik ff op de bank kan liggen.
Ik heb nu ook ontzettend last van overgevoelige (.)(.) :? Ach, het is voor een goed doel, zou het fijn vinden als ik weer bv kan geven Weet niet of ik het weer 1 jaar volhoud.
He bah kelly toch weer zon zielige opkomst dus. Hopelijk zat er een serieuse koper bij :thumbdown: :thumbup:
Vandaag naar monkey town geweest met Eva. Het eerste kwartier was het steeds aan mijn been hangen en niet echt bij me weggaan maar toen ineens was het klaar en weg was ze. Ze heeft leuk met 2 andere meisjes gespeeld en op de glijbaan gespeeld en op de trampoline springen :mrgreen:
Vanavond ben ik alleen want manlief gaat zo op verjaardags visite. Hij had dit keer bedacht dat ze gingen borrelen dus tja dan kan ik niet mee. Manlief blijft nou daar slapen dus ik het het rijk voor me alleen :dance: Ga voor de verandering nog maar eens twillight kijken, al voor de 4 of 5 keer ofzo :mrgreen:
Ik ben de hele dag alleen geweest met Sean. 's Ochtends ging hub onze sloep halen, waar hij 3 uur overdeed :shock: (opslag ligt 3 min lopen van ons vandaan!). Vervolgens ging hij zijn nieuwe mobiel halen, maar ze nam niet op dus ging hij naar zijn zusje. Ik was zwaar chagrijnig, want zo had ik zaterdag niet voor me gezien de hele tijd achter S aan te rennen terwijl ik echt ben. Had gehoopt dat hub mij zou helpen, maar
S. kan er natuurlijk niks aan doen, maar hij is de laatste tijd zo dwars! Pfff…
Hey RB,
Kindjes lijken er een gevoel voor te hebben om precies op de momenten dat je het niet kan gebruiken, dwars te gaan doen hè? Tenminste hier wel!!!
Hier gaat alles steeds moeizamer. Daar waar ik 2 wkn geleden of stond te springen bij een concert :dance: zo moe en vol voel ik mij nu…
Heb keurig alles meegelezen maar had geen puf te reageren.
Woehoe nog 2 weekjes werken 8)
Lekker Gaby, bijna verlof! Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt
Kijkers waren positief, maar het is afwachten he… Zou fijn zijn als het nu een keertje lukt!
Lekker zo’n hub Rb! Laat hem vandaag maar lekker achter je kleine vent aanrennen, jij hebt je rust nodig!!
Zo’n indoorspeeltuin is echt leuk Bm! Heb er zelf een poosje gewerkt tussen banen in de kinderopvang door en je ziet altijd zoveel blije gezichtjes!!
Teun, hoe voel je je? Moest je nog werken gister?
Morgen naar de gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen of wat er gaat gebeuren… Collega van me heeft bij haar eerste zwangerschap dezelfde gyn gehad, ze zegt dat het een super lieve man is. We zullen het zien morgen!
Kell alvast heel veel succes morgen. Hopelijk weet je snel waarom het zo lang moet duren allemaal en is het makkelijk te verhelpen eventueel. Alvast een geruststellend gevoel, lijkt mij, om te weten dat het een aardige gyn is.
Gaby wat heerlijk zeg bijna zwverlof. Nog even en de kleine is er al.
Rb dat is balen dat het een heel andere zaterdag is geworden dan dat jij had gehoopt.
Manlief lag er blijkbaar oas tegen 5 uur vanmorgen in ofzo, las ik op fb. Dat zal dus nog wel even duren voor hij thuis is. We krijgen vanmiddag ook nog visite van vrienden van hem, geen idee hoe laat, want hij heeft met hun afgesproken :? Ik heb nog wel gehoord dat hij zei, ach Saskia is er sowieso wel. Zal mij dus benieuwen hoe laat meneer thuis is en met wat voor humeur.
Ik heb in ieder geval van mijn “vrije” avond en nacht genoten. Ik was echt in coma en ben er zelfs niet uit geweest om te plassen wat ik tegenwoordig toch wel 3 keer moet ofzo :thumbdown:
Fijne zondag allemaal.