Rond de 23e!
Nee klopt, ik had 3 maanden na de bevalling nog steeds last van m’n gewrichten :S
Dan liggen mm en jij dichtbij elkaar!
HoiHoi :mrgreen:
Matsjo lieverd, dankjewel! :-*
Teuntje, rust, rust, rust
Gaby, lekker verlof meid, heerlijk :dance:
Kell, nog een weekje, spannend!
:oops: uhhh ladies, ik dénk slechts dat mijn nod op de 22e ligt,… ben na de curettage na 25 dagen soort van ongi geworden. 1 dag bloedverlies, daarna weer niks meer. Ik geloof niet dat ik echt een ei heb gevoeld deze maand en ik heb gerekend van die ‘ongi-dag’ met weer een cyclus van 28, zoals voorheen.
Maar dat wil natuurlijk glad niet zeggen dat mijn lijf dit ook zo gaat doen en zich er aan gaat houden.
Ik durf dus helemaal niet zo te hopen op ‘iets’ deze maand. Heb toevallig even gekeken wat het zou doen als ik die cyclus aan houd en ik zou heel toevallig zwanger zijn geraakt,… maar of ik dit nu echt serieus moet nemen :think: denk het eigenlijk niet hoor. Eerst maar weer eens die cyclus afwachten denk ik :oops: :oops:
bijna dus kell! t zou wel een mega cadeau zijn wil je nu zwanger worden 1 laatste poging voor je afspraak!
mm ik had ook een hele rare cyclus na mijn mk, nu is die van ons misschien niet te vergelijken omdat jij een stuk verder was en een curretage hebt gehad…maar ik had mk toen na 2 weken bloeding en uiteindelijk dagen na mk pas ongesteld…en daarna zwanger! dus wie weet wie weet!
je lichaam en cyclus veranderd wel vaak naar een zwangerschap…
ik duim voor jullie beide
vandaag voor het eerst halve dag gewerkt, goh wat voelt dat stom! normaal bepaal ik hoe de dag loopt en wat er moet gebeuren maar dat werkt natuurlijk niet echt als je halverwege komt en weer eerder gaat :oops:
moet zeggen dat ik toch nog behoorlijke last heb nu, maar goed het zal niet over 1 nacht gaat toch :think:
vanacht bijna 12 uur geslapen :shock: :shock:
Dat zou zeker een ontzettend cadeau zijn ja! En heeeeeel erg welkom
Doe rustig aan Teun, luisteren naar je lichaam!! Kan begrijpen dat het erg raar voelt, halve dagen, en omdat je natuurlijk gewend bent de boel draaiende te houden daar… Zit zelf ook in een leidinggevende positie dus kan me zeker inleven!
Mm, ff afwachten allemaal dus wanneer wat wel of niet komt… Vrouwenlichaam is ook zo een complex iets, het kan je altijd blijven verrassen.
Gaby, lekker verlof nu! Geniet je er al een beetje van?
Hey Kell, gekke vraag mss, maar heb je dat rooie haar nog laten maken en heb je daar een foto van?
Hoe is het met de rest?!
:-* :-* :-*
Bah, begin mezelf weer lekker gek te maken :doh: had mezelf nog zó beloofd dat NIET te doen :naughty: :naughty: :snooty: :naughty: :naughty: ghrO&^$$#@@#$@hhhrrrrrrrr :wall:
Bleh, misselijk, moe en ontzettend last van mn onderrug en stuitje. Morgen hopelijk een betere dag. Vrijdag ga ik naar m’n ouders. M’n moeder gaat me dan lekker verwennen
Morgen ga ik m’n baas vertellen dat ik zwanger ben! Volgende week in een afdelingsvergadering de rest van m’n collega’s.
Mm, heel herkenbaar dat je eerst beloofd jezelf niet gek gaat maken, maar naarmate de datum nadert…
Jeutje RB, morgen al 10 weken :inlove: vasthouden hoor meis
Zal wel goed blijven nu bij jullie allemaal :-* ik heb al voor genoeg ongeluk gezorgd hier en aangezien de rest ook allemaal een mk :**: heeft gehad, zal het nou toch onderhand wel klaar zijn zeg :naughty:
Jazeker heb ik het nog rood geverfd Mm! Stuur je wel ff foto in een pb!
Oh… Zie nergens waar je een foto in een pb kan zetten… :think:
bm jij hebt dus ook al last van je lijf?? laat je maar goed verwennen door je moeders :dance:
mm oohhhhhh spanning heerst dus alweer! wanneer ga je dan testen als je niet echt weet wanneer je nod is?
lastig lijkt me!
Hey Teun, ik ga helemaal NIET testen gewoon. Wacht lekker mijn :evil: :twisted: af. Heb geen zin in omo-wit. Kwaaltjes zijn ongewtijfeld puur pms, dus zal het heus een dezer dagen wel doorbreken. Voordeel: ik heb geen enkele test meer in huis. Die zijn allemaal naar RB gegaan paar maanden terug.
Kell, ff kort in het topic ofzo?!
:mrgreen: :-* :mrgreen:
Teun rb gaat zich lekker laten verwennen :mrgreen:
Rb veel succes met vertellen en hopelijk knap je snel weer op.
Mm dat gek laten maken had ik ook steeds :thumbdown: voordeel dat je geen testen hebt en zo moet je wel afwachten. Kost ook nog weer niks dus das weer meegenomen. HOe bevalt het nieuwe huis?
Hier alles goed. Ik maak me gek met het bedenken van leuke dingen voor Eva haar nieuwe slaapkamer. Manlief moet nig 2 muren behangen met glasvezel en dan mag ik gaan verven enzo. Ik wil een uiltjes kamer voor haar gaan maken :mrgreen:
Anders kan je via imageshack.us de foto kunnen oploaden, dan kan je wel foto pben.
Teun, volgens mij bedoel je mij Volgens vk zijn het mijn banden, maar als ik zit, is het niet fijn en als ik sta ook niet :? Liggen gaat mij het beste af, dus thuis lig ik meestal en hoop dat het snel overgaat. Ik kan me niet herinneren dat ik dit bij Sean ook heb gehad. Hoe gaat het met jou? Veel rusten en niet overbelasten hoor!
Mm, ja morgen alweer 10 weken :dance: Ik kan me niet voorstellen dat m’n kleine ventje een grote broer wordt! M’n kamergenoot aan wie ik het vertelde zei dat hij me al miste haha, maar ik ben er nog 5 maanden hoor
BM het is echt héérlijk in nieuw huisje :inlove: ik kom werkelijk helemaal tot rust. Een echte innerlijke rust, die ik al lang niet ervaren heb. Zo fijn!
En jij gaat al aardig richting 12 weken. Super!
Ik kan ook weer helemaal ongecompliceerd en zonder lading blij voor jullie zijn. Mijn hart is weer helemaal schoon en open :inlove: :inlove: :inlove: dat voelt ff lekker! Niet meer zo depri en donker. Lekker gewoon :mrgreen:
Meiden, doen jullie lekker rustig aan en laat je goed verwennen (die RB heeft het weer super voor elkaar met moeders :dance: )
Dikke knuffel en oprechte blijheid voor jullie allemaal :-* :-* :-*
haha ja ik bedoelde jou rb
laatste dagen veel last van alles door elkaar halen haha… :roll:
ja vandaag was mn vrije dag, maar doe wel goed rustig aan… fietsen is echt ontzettend pijnlijk en vermoeiend en bij liggen voel ik het net zo erg, maar goed de rust zal toch beter zijn ook al voel ik het dan toch!
morgen werken van 17 tot 21…das ook gek hoor…
heb gelukkig een brief van de vk gekregen voor de arboarts waarin ze ook halve dagen aanraad… hopelijk gaat het nog wat minder worden…
bm let je wel op met verf? ik had er laatst een topic over gemaakt over zwanger zijn en schilderen, misschien eventjes doorlezen ?
Zolang de verf op waterbasis is, is er niks aan de hand hoor! :mrgreen: :dance: :mrgreen:
Zal het even doorlezen, teun.
Mm dankje voor de tip, zal er op letten.
RB; wat zei je baas??
MM; wanneer is de nod?
Karin; hoe is het met de jeuk?
BM; al aan het kliederen met verf?
Hier totaal futloos, niks aan dat bankhangen, bah!
Wil van alles doen maar komt niets uit mijn vingers Hier had ik niet naar uitgekeken :silenced:
Misschien morgen als de jongste naar het kdv is en de oudste naar school?!
Bye bye