Meistoppers 2011 deeltje 3!

:lol: ik verdien ook meer dan mijn man! ok, niet helemaal eerlijk, ik ben ook ouder dan mijn man Girlpowerrrr!

Wanneer hoor je of je op gesprek mag?

Ik verdien ook meer dan mijn vriend…

en ik ben 9 jaar jonger :wink:

Leuk verhaal over je werk Gaby! Ik begrijp helemaal wat je bedoeld hoor, ik heb net 2 weken vrij gehad waarvan de laatste week in m’n eentje en ik verveelde me soms behoorlijk. Blij dat ik maandag weer gewoon aan de slag kan!

Wat doe jij voor werk dan dat je je uren zo in kan delen?

En dat verhaal van dat meisje, echt sneu! Wel heel erg herkenbaar helaas, heb hiervoor op een BSO gewerkt en daar kom je dat soort verhalen wel vaker voor… :frowning: Waarom mensen dan überhaubt aan kinderen beginnen vraag je je dan af. “Weekend-ouders” noem ik ze.

Hahaha goed zo… GIRL POWERRRRR…

Die van mij is 30 dgn ouder haha.

Als ambulant hulpverlener Kell.

RB; de sluitingsdatum is de 12e en de 19e zijn de gesprekken… spannend!!!

Groetjes!

Mooi beroep! Werk je met jongeren?

Werken met mensen, ook mijn ding! 5 dagen op kantoor zou ik echt niet kunnen…

Ik denk dat ik binnenkort ongi word. Een btje lichtroze slijmverlies en giga hoofdpijn :?

Rb, de 10e is je NOD toch? Ik hoop niet dat je ongi wordt… :pray:

gaby wat flauw van je manager da jij die 4 uur niet kon krijgen! helemaal als je zo’n gedreven persoon bent met liefde voor je vak!

ik denk dat dat het verschil ook nog maakt… hoe leuk vind je je werk…

ik zou echt niet minder dan 3 dagen moeten werken, daar ken ik mezelf te goed voor daar zou ik dan ook geen leukere moeder van worden…

sociaal gezien heb ik het ook nodig om er lekker uit te zijn en hard te werken…

alleen fulltime zie ik niet zitten,als ik mijn droombaan had dan zou ik het misschien wel doen, maar ik ben in dit baantje gerold gewoon omdat ik er goed in ben… soms ook wel stom…dat je goed kan zijn in iets wat niet je passie is…

een groot verantwoordelijkheidsgevoel in combinatie met natuurlijk leiderschap zullen we het maar noemen haha…

mocht het zo zijn dat het financiel nodig is dat ik meer dan 3 dagen “moet” werken, dan hoop ik wel dat ik nog wat van deze functie kan behouden, want als ik echt terug naar nul zou gaan puur om het aantal dagen dan zou ik het geen reet meer aan vinden. dan zoek ik wel een simpel kantoor baantje met vaste dagen en tijden… die ik kan vast zo krijgen met de ervaring die ik nu op papier heb staan…

maar goed mijn ideale situatie zou dus zijn… ik 3 dagen en mijn vriend 4 dagen,

mijn moeder wil sowieso wel 1 dag oppassen…en de rest zou kdv of eventueel andere oma(s) zijn…

ik verdien ook een stuk meer dan mijn vriend,maar die werkt ook maar de helft van mijn uren op het moment haha

ooh rb ik hoop het niet hoor!! :roll:

hopelijk is je nod pas dik volgende week en is dit een innestelings bloeding ofzo

:pray: :pray:

@kel: vorige maand had ik een mk. Dinsdag zou 28 dagen geleden zijn dat de mk doorzette, dus wist niet pcies wanneer nod zou zijn. Ik verlies nu al wat meer rozig slijm, dus voor mij helaas geen septbaby. Het gevoel was deze maand ook heel anders.

Vorige keer dacht ik al dat ik een grote kans zou hebben dat ik zw was, deze keer ‘wist’ ik al dat het niet was gelukt. Maar ja je hoopt toch stiekem dat je wel zw bent, helemaal na het goede nieuws van mm en Karin. Volgende maand weer nieuwe kansen!

Grrr ik wilde ff gaan liggen omdat ik hoofdpijn had, maar nee hub moest gaan liggen omdat hij moe was :snooty: Ben toen flink uit m’n slof geschoten en dat had wel indruk gemaakt, dus heb net ff geslapen. Hoofdpijn is helaas nog niet weg.

:hug:

goed dat je voor jezelf op komt! lekker rusten! :-*

RB :hug: en toch hoop ik dat het nog een innesteling is :pray: en goed van je dat je lekker bent gaan slapen. Ghrrrr :wall: mannen soms :doh:

Voor de rest,…pfffft wat gaan jullie hard met schrijven.

Nou, ik werk dus ook 4 dagen en verdien ook meer dan hub (in die 4 dan hij in 5 :oops: ).

Ik zou wél heel graag veel minder werken. Al zou het 0 zijn, maar dat is financieel hier niet haalbaar. Nu heb ik een redelijke luizenbaan voor het geld dat ik verdien, dus ik word er niet echt moe van (heel soms in piekmomenten), maar zou liever mijn tijd stoppen in huishouden en kind en a.s. spirituele praktijk die ik met tante ga opzetten dit jaar :lol:

Zou ook liever wat minder dagen werken om beebje straks niet 4 dagen naar kdv te brengen, maar zoals het er nu uitziet, gata dat toch gebeuren. Maar,…komt tijd, komt raad. Niemand kan in de toekomst kijken en wie weet wat er nog allemaal op stapel staat :mrgreen:

Jij kent je eigen lichaam het beste Rb, maar wat Mm zegt, we blijven hopen dat het een innestelling is! :pray:

Vervelend van je hoofdpijn! Kunnen we elkaar nu een hand geven, mijn hoofd werkt ook niet echt mee, pffff… Lekker rustig avondje, heb al een ontzettend drukke verjaardag achter de rug ook, dus vind het wel ff prima :slight_smile: En ondertussen ook netjes om de dag klussen, we hebben het er maar druk mee!

Fijne avond iedereen!! :-*

Jij kent je eigen lichaam het beste Rb, maar wat Mm zegt, we blijven hopen dat het een innestelling is! :pray:

Vervelend van je hoofdpijn! Kunnen we elkaar nu een hand geven, mijn hoofd werkt ook niet echt mee, pffff… Lekker rustig avondje, heb al een ontzettend drukke verjaardag achter de rug ook, dus vind het wel ff prima :slight_smile: En ondertussen ook netjes om de dag klussen, we hebben het er maar druk mee!

Fijne avond iedereen!! :-*

Kel, jullie klussen nu echt de hele maand om de twee dagen? Het moet lukken deze maand :pray:

Rb, ook ik duim nog voor innesteling maar vaak voel je het wel. Ik had deze maand dus duidelijk het gevoel dat het raak was. Maar totdat het echt doorbreekt hebben we hoop :pray: :pray:

Ik verdien niet evenveel als mijn man maar wel mee als sommige vriendinnen in 3 of 4 dagen. Dus ik ben wel tevreden.

ja en sowieso is geld ook alleen maar praktisch…

het is fijn om het niet te kort te komen, maar van meer wordt je echt niet gelukkiger…

ik ben soms wel blij dat ik gezien heb wat mijn moeder na de scheiding kon doen met heel weinig geld… ik ben nooit iets te kort gekomen.

kinderen krijgen tegenwoordig zoveel speelgoed en spelletjes…

mijn neefje/nichtje hebben al het speelgoed in de wereld wat ze maar zouden willen hebben…maar uit eindelijk loopt de ene te spelen met een stok en de andere met een kartonnen doos…

maar goed dit had eigenlijk allemaal niets te maken met waar we het over hadden :mrgreen:

ik heb vandaag echt een rare dag… ben moeeee…iets minder misselijk…

maar hormonenbuien haha ik heb zoveel onaardige pestkop dingen gezegt tegen mijn vriend…hij kan er meestal wel om lachen…maar ik lijk wel een duivel op dit moment :twisted:

Zelfs zonder hormonen kan ik nu nog een draak zijn. Volgens mij komt het door mijn werk. Ik heb echt hele leuke collega’s masr asl mijn direct leidinggevende en mn manager er zijn dan is het vaak mis. Die 2 kunnen niet goed met elkaar overweg omdat mijn manager een luie donder is zonder ballen :silenced: Hij neemt het nooit op voor zijn mensen en zegt dingen die hij niet nakomt. Mijn direct leidinggevende zit dus altijd overal tussenin omdat iedereen haar er op aanspreekt. Zij reageert dat allemaal weer af op de afdeling dus dan is iedereen weer stil en hangt er zon gespannen sfeer. Ik heb het dus eigenlijk wel gehad maar vind mijn naaste collega’s gewoon nog erg leuk. Ben af en toe wel aan het romdkijken voor een andere baan maar alles hier is callcenter werk en dat wil ik absoluut nooit weer. Ben trouwens een keiharde werker en dat zie ik niet in mijn loon terug. Ik werk echt voor een schijntje daar, echt schandalig maar ja. Nou genoeg gezeurd over mijn werk.

Rb watalen zeg. Jij gaat dus door naar de volgende romde. Wij banavond aan het klussen en hopen dat het raak is. Mijn eitje is aan het broeden als het goed is. Ik verwacht hem maandag of dinsdag dus we gaan maandag ook nog even aan de bak. Dan zien of mijn te,peratiur maandag of dinsdag ook wat lager is en als hij dan woensdag weer omhoog gaat dan weet ik dat ik mijn ei heb gehad en mijn normale cyclus heb. Ben erg benieuwd of alles weer gewoon loopt. Ik hoop zo dat het deze maand wel raak is want als het niet raak is, wil ik 3 maanden wachten, want een oktober, november of december kindje is niet echt handig. Oktober en november hebben we echt de wereld aan verjaardagen en december is al een dure maand met sinterklaas en kerst enzo dus dan mag het weer in januari. Ik heb zelf nu al voor mijn eisprong de twijfels of het deze maand wel gaat lukken. Ik denk het niet, want we zijn beide keren wel den aantal maanden bezig geweest. Met eva 10 maand en de 2e zwangerschap 5 maand dus dan zal het nu ook wel niet gelijk raak zijn.

Nou ik hou op met zeuren en ga nog even wordfeuden :mrgreen: Kell ook flink aan de slag he. Hoe zijn de ovulatietesten, al positief?

Bm ze zeggen wel dat je na een miskraam vruchtbaarder bent. Dus laten we hopen dat het raak is.

Ach even zeuren over je werk is toch lekker Bm? Moet ook kunnen! :slight_smile:

Ik had vanmorgen nog geen positieve test, vreemd want ik dacht vrijdag toch een licht streepje te zien, maar dan gaan we gewoon voor morgen!

Zou ook moeten kloppen volgens m’n kalender op predictor. :slight_smile:

Gisteravond druk geklust, dus dan weer morgen, dinsdag, donderdag, etc… :wink: Het is een zwaar leven, maar je moet er wat voor over hebben, hahaha! :stuck_out_tongue:

Als het deze maand niet raak is ga ik na m’n volgende menstruatie ook maar eens beginnen met temperaturen, misschien dat dat voor mij een betere manier blijkt dan de testen…

Maar ik hoop natuurlijk dat het deze maand wel raak is! :pray:

Hi kell, een licht streepje is gewoon negatief hè. Het is niet zo als bij een zwtest dat het streepje steeds donkerder wordt. Nou, ik ga slapen! Xx

Ja je zal wel gelijk hebben… Ik moet ook gewoon wat meer geduld hebben, hihihi… :oops:

Slaap lekker meiden!! :zzz: